Visa första inlägg
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Det kontot vete sjutton om det är kvar. Ifall det är namnet du är ute efter kan jag ändra till det?
871 inlägg
för
871 inlägg
Måste hålla med Patrik här, långt kvar tills forummedlemmarna är vettiga! Riktigt långt!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Definiera vettigt?
Haha snälla gör det, det skulle jävlarimej vara intressant att höra? go ahead, shoot!

871 inlägg
för
871 inlägg
Vettigt: Sånt som jag gör. Så sluta förbaske mig att dricka! ;)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha Nä, I will never come to my senses!

7 inlägg
för
7 inlägg
Ni har uppenbarligen inte varit här jättelänge. För 4-5 år sedan då var det kaos på forumet. Men det var fantastiskt roligt. Liiite synd att dom människorna inte är kvar.
Wooow. Ni såg jag precis att "Eventuella brott kan komma att polisanmälas". Det känns väl lite väl att ta i? Men jag får köra på som Marcus nu. Fast nu kan man ju inte vara en "cooling bakom skärmen" längre när man loggar in med facebook-kontot. Men men, ska väl kunna bli trevligt detta.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Jag personligen tycker att Marcus låter som ett alldeles utmärkt namn ;)
7 inlägg
för
7 inlägg
Inte när man har ett namn och ett rykte att representera! Då är det SkruMp som gäller. Får mig att minnas goda tider!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är kraven man måste följa om man ska ha ett utgivarskap.
403 inlägg
för
403 inlägg
”Fäll ihop”-funktionen vad gäller kommentarerna är fin. Kan ni inte fixa en funktion som ”fäller ihop” alla kommentarer rörande artiklar och recensioner också? Det kanske kan vara en valmöjlighet bland inställningarna? Jag vill alltså att kommentarerna är hopfällda från början, jag vill inte se dem alls.
Det hade varit super! :)
Om någon har kunskapen och har lust: skriv gärna ett Greasemonkey- eller ett Stylish-script till mig som ”fäller ihop” kommentarerna, fungerar lika bra det. =)
22 inlägg
för
22 inlägg
Varför har den här sajten 19 filmer på biotoppen och inte 20?
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Bara 1 av 9 bloggar har uppdaterats i år av de som har en ikon i högerfältet. Kanske snart dags att plocka bort dessa och lägga in andra istället?
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Vet inte om jag är ensam med att ha detta problemet.
När man drar musen äver menyerna (de strax ovanför reklambannern nästan högst upp på sidan) så öppnas en undermeny. Problemet är att denna undermeny ibland gömmer sig bakom reklambannern så man inte kommer åt den. Om den gör det eller inte beror på vilken reklam som för tillfället visas, men jag har börjat tycka det är högst irriterande. 
När det händer får jag ladda om sidan, ibland fler än en gång, till det kommer upp en sådan reklam där undermenyn lägger sig framför reklambannern. Känns som det inte skulle vara så svårt att fixa, men jag är ju ingen expert ;)
270 inlägg
för
270 inlägg
Kan inte komma åt Moviezine alla gånger.. Får upp ett felmeddelande: Sidan kan inte visas eftersom den använder en typ av komprimering som är ogiltig eller som inte stöds.
Någon mer som har detta problem. Har inte testat att gå in på sidan via Explorer eller Chrome, använder mig av Firefox.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Det händer för mig ibland också, men det brukar fungera igen efter en stund.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Det händer mig ibland också, men det brukar börjar funka efter kanske 5-10 min igen..
270 inlägg
för
270 inlägg
Är det inte något som MZ kan fixa då?
138 inlägg
för
138 inlägg
Hörrni...vart har helgens tv-tips tagit vägen? var ju världens bästa artikel att kika i på fredagen om man inte orkade lusläsa tidningen på jakt efter filmer. :)
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Patrik skriver tyvärr inte de artiklarna längre. 
138 inlägg
för
138 inlägg
Vad synd :(
Aja, då får jag väl fortsätta med det ofantligt jobbiga arbetet med att kolla upp tv-filmerna själv. Jisses, kommer vara utbränd varje måndag, efter all ansträngande tidningläsning under helgerna... ;)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden