Visa första inlägg
11101 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11101 inlägg
jaha? 
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nja, så jädra mycket podcasts är det inte i nuläget. Så än så länge är det lugnt. Bara att inse att folk undviker tydligen att podcasta. Varför kan man undra.
Haha, insåg att jag skrev bloggar istället för podcasts, men korrigerat nu!
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Nu måste man ju ändra alla 1000 betyg också. Betygskriterierna är ju inte dem samma längre.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Wow, har ni ändrat betygsskalan? Skitbra tycker jag, även om man nog får se över sina betyg lite. Men nu känns den mer logisk och ungefär enligt min egen skala. Kanoners!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag kan inte se någon ändring. På vilket sätt har det ändrats?
EDIT: Det är själva orden som har ändrats alltså? Inget att bry sig om...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är dock inte spikat än. Det är många som har lämnat in sina protester så det kommer justeras en aning innan vi fastslår "orden". Vi ska självklart undvika att någon känner sig tvungen/manad att ändra alla sin betyg.
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Såg precis de nya betygen nu, och det enda jag har problem men är betyget 3, "helt okej", det känns mer som en 2:a eller stark 2:a. För mig är en 3:a mer "rätt bra" eller "bra". 
871 inlägg
för
871 inlägg
Om ni ändrar betygsskalan önskar jag att ni bara lägger till en struken logga. Sen räcker det att gå inte och ändra på betygen som förtjänar mindre än ett. Problem solved!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Du kan önska i ena handen och skita i den andra, så får du se vilken du får mest i. Ett gammat ordspråk från min gamla nu avlidna mormor. jajamen, hon var en stålmormor, sanna mina ord. Hon var den person jag fick lära mig alla dumheter ifrån :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Tänker inte ändra ett betyg för jag går på en egen skala istället för MZ's luddiga. 2=sådär 3= helt okej. Ingen större skillnad i de begreppen tycker jag. Känns som både begreppen är ok eller godkänd.
Min är 1= usel 2= godkänd 3= bra 4= mycket bra 5= mästerverk.
Det är den jag utgår från när jag sätter betyg och ingen annan. Är väl lika lätt för alla andra att utgå från en egen betygsättning så slipper man ändra som i mitt fall 4500 betyg...

1678 inlägg
för
1678 inlägg
Håller med Brent att betyg 2 och 3 är lite otydliga och att hans definitioner är bättre med viss reservation för betyget godkänt. Då behöver man varken säga bu eller bä. Jag gillar när man måste ta ställning och skulle hellre se att 2 = Inte bra. Filmen behöver inte vara dålig för det, men den är inte heller bra utan befinner sig på den nedre delen av skalan.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
är "inte bra" och "sådär" ungefär samma sak
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Nu har vi
1753 inlägg
för
1753 inlägg
...
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Bytt till Bra!
719 inlägg
för
719 inlägg
Varför inte bara återinföra halvorna istället för att fingra på betygskalans definitioner?
Eller om ni föredrar hela betyg så öka skalan till 1-10 istället.
Eller bara lägg till en struken logga eller liknande a la Eldunaris förslag för att ge ytterligare en definition.
Allt är bättre än en femgradig skala.
456 inlägg
för
456 inlägg
Jag har precis samma definitioner i "min" betygsskala som Brent har:
Min är 1= usel/dålig 2= godkänd 3= bra 4= mycket bra 5= mästerverk.
133 inlägg
för
133 inlägg
[list=1=1]
[*]Underkänd
[*]Inte bra
[*]Godkänd
[*]Bra!
[*]Fantastisk!!
[/list]
964 inlägg
för
964 inlägg
Har en fråga till er MZ om ni kunde börja recensera pilotavsnitten av de kommande Tv-Serierna som kommer. Det skulle bli trevligt, men annars så finns det så mycket bra här. ;)
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är en filmsajt :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden