Någon som vet när det här problemet kommer lösas? Vart så här hela kvällen, riktigt störande.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Asså var är den där "geniala designen"? Vad i helsike är det som händer på MZ? Hela sidan har effat upp för mig...
Jag har samma problem!
Jag har samma problem!
1753 inlägg
Vår bildbank hos Amazon har ballat ur. Vi jobbar på det men bollen ligger hos dem, förhoppningsvis kan de sätta lite fart under dagen och rätta till det här.
1753 inlägg
Vår bildbank hos Amazon har ballat ur. Vi jobbar på det men bollen ligger hos dem, förhoppningsvis kan de sätta lite fart under dagen och rätta till det här.
1753 inlägg
Dubbelpost, dubbelpost. I'm going to get the papers, get the papers.
Nu har det fixats iaf. Puh!
Saknas
för
Inga inlägg
Har MZ svårt men nedsmältningen kanske? Kan ej få ner flikarna på huvudpanelen (Community, min profil, trailers...).
Rullgardinsmenyerna fälls inte ned och den smarta sökningen funkar inte.
Verkar va samma problem som Vinylspelaren har.
Kör Firefox.
Verkar va samma problem som Vinylspelaren har.
Kör Firefox.
Samma här. Men när de väl gick att rulla ner så täcks den av Trailern till TDKR.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har den nyaste versionen av Firefox och jag kan inte ens logga in där...
Menyn fälls inte ner för mig heller.
Jag har samma problem som er fast jag kör firefox jag kan inte ens se videos på youtube.
1753 inlägg
Problem med menyn och sökningen ligger nu hos våra tekniker. Jag har samma problem men det går till och från.
Sen att man inte längre kan logga in, det är vi också medvetna om. Borde vara fixat inom kort!
Sen att man inte längre kan logga in, det är vi också medvetna om. Borde vara fixat inom kort!
Saknas
för
Inga inlägg
"Våra tekniker" haha...
Lustigt då det bara är 2 personer som jobbar på MZ.
Lustigt då det bara är 2 personer som jobbar på MZ.