Visa första inlägg
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
Det förstås, och fem slavar fastkedjade i källaren som spökskriver våra recensioner och fixar en teknisk bugg emellanåt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Japp.
871 inlägg
för
871 inlägg
Funktionen att skicka betygen till facebook fungerar inte heller.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
@Rasmus Linderson: För att vara rättvis så har egentligen MZ "smartsökning" bara varit ett väldigt tunnt och dåligt sökningsmedel. Man kan ju tydligen ge förslag på förbättringar, men till vilken nytta om de aldrig tas i akt?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är inga problem. Vi kan anställa 3-4 tekniker till så kan det vara avklarat på säkert en vecka, men det förutsätter att du står för deras faktura. Dyrt som satan med tekniker rent ut sagt. Men känner du att vill hjälpa till ekonomiskt är det bara du säger till, vi tar tacksamt emot alla ekonomiska bidrag.
Som det ser ut nu har vi två killar som jobbar med alla våra förbättringar och buggar, men grejen är att de inte är dedikerade till MZ, de har flera klienter som de jobbar åt. Vi ligger på dem så mycket vi kan, men vi kan inte trolla.
Om du har konkreta förslag på hur vi ska gå tillväga, så är det bara du hojtar till. Vem vet, du kanske sitter inne med alla svar.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Jasså där är du i alla fall, tyckte väl jag å att någon saknades :)

871 inlägg
för
871 inlägg
Oj oj oj! Rullmenyerna fungerar igen! \o/
Nu är bara störande att TDKR-reklamen sitter i vägen för den...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ADBLOCK
871 inlägg
för
871 inlägg
Jag tänker inte använda adblock. Inte schysst mot MZ.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Tja, det här med att bannern hamnar framför menyn ska vara fixat nu. Om det fortfarande strular, säg till. :)
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är en ganska ekvation med att använda adblocker. Ju mer och fler som använder det ju längre tid tar det att fixa buggar, fel och att förbättra sajten. Upp till var och en hur man vill göra, men gör man det ska man banne mig inte gnälla över att det inte händer nåt.
Jag bockar och bugar för dem som inte använder adblocker. Hatten av för er!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
"Inte schyst mot MZ"

Det är ju oschyst mot oss att denna sida är infekterad med så jäkla mycket reklam. Extremt dålig placering dessutom som står till orsaken till ett par buggar. Tre apor epidemin var en tuff tid... Jag kommer inte sluta använda AdBlock då det är en rättighet som jag äger till fullo. Och sen har ju MZ nu funnits i snart 10 år, så då är frågan: Hur jäkla lite kan ni ha tjänat på ett helt decennium? Ni skriver att allt tar tid och kostar pengar men är ni verkligen HELT resurslösa? Känns lite väl påtryckt att kalla MZ det största filmmagasinet i Sverige då det är kolossalt litet rent ekonomiskt och arbetarmässigt.

3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är bara extremt naiva människor som tror att man har par Ferraris i garage för att man har reklam på en sajt. Det finns ju en anledning varför vi "bara" är två personer anställda. Fick jag bestämma skulle vi vara minst tio personer, men ingen är intresserad av att jobba ideellt på heltid. Var och har sin hyra att betala.
Vi är störst, men därmed ingen kassako. Delvis för att allt som finns på sajten är helt gratis. Så alla intäkter vi har är via reklam som till 80% går till mer artiklar och teknisk utveckling. Som jag sa förut, mer adblocker ju mindre innehåll och utveckling. Det är ni själva som bestämmer nivån här.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tar väl bort AdBlock då...
Faaaast nej.  
745 inlägg
för
745 inlägg
Mats eller Alexander: Har Moviezine en vanlig adress? Jag har en gåva till Viktor Jerner som kan vara till stor hjälp till honom innan han åker till Venedig. Jag har ingen nytta av det han ska få längre så han kan lika gärna ta det jag har att ge. Det är inget speciellt men jag tror han skulle uppskatta det. Har inte sett han här inne på länge.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Sure, maila mig så vb jag det till honom alternativt maila honom direkt om adressen på viktor.jerner@moviezine.se
203 inlägg
för
203 inlägg
Har aldrig sett meningen med Adblock. Hur mycket kan man egentligen irritera sig på reklamen som finns både här och på andra sidor. Reklamen håller dessa sidor flytande och att använda adblocker är definitivt inte schysst mot någon sida.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag blev nästan tårögd dära...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Tur att inte alla är som dig, för då skulle vi få slå igen verksamheten. Finns ju ett bra exempel i TV-branschen just nu, där TV3 har det aningen tufft just nu. Ska inte säga om det är nedläggningshotat för det vet jag inte, men de har förlorat många tittare och det är ju ett måste för alla TV-kanaler, givetvis. Det är lätt att tro att många medier pga av dess storlek är osårbara men de har det nästan tuffare än de mindre pga att kraven är högre hos dem. Det är lätt att leva i sin lilla blåsa och tro att allt är fantastiskt utanför, men riktigt så enkelt är det inte.

871 inlägg
för
871 inlägg

[color=#333333=#333333]Har aldrig sett meningen med Adblock. Hur mycket kan man egentligen irritera sig på reklamen som finns både här och på andra sidor.[/color]

[color=#333333=#333333]Jo, samma här. Enda gångerna jag stör mig på reklamen är när de gör ljud ifrån sig eller när de sabbar en del av sidan, men det går ändå att leva med.[/color]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden