Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Sry mate, gratis är alltid gratis.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ja, men ju fler som adblocker desto närmare kommer vi till att börja ta betalt för våra tjänster. Tyvärr kan det leda till det och bara hålla delar av vårt utbud gratis. Förresten kostar det ingenting att inte använda adblocker. Men vill man motarbeta oss so fine.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mest att man inte pallar med att se en 30 sekundersreklam varje gång man ser en video.
3 inlägg
för
3 inlägg
använder inte adblocker, men jag använder inte sidan så mycket längre heller. det går ju inte att logga in??
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ja, det är något vi har påtalat för vår reklamleverantör att vi vill ha max 15 sekunders reklam. Förhoppningsvis ska 30 sekunderna försvinna, dock är lite klurigt då annonsörerna vill köra samma som de har på TV och de är på standarden av 30 sek. Men de jobbar på att få in det i deras huvuden så att de alltid kör med max 15 sek online. Men jag är förhoppningsfull att de inser fördelarna med att se TV och online som två olika saker och inte samma.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Teknikerna håller på att kolla på problemet med inloggningen, förhoppningsvis ska det vara avhjälpt under helgen.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nu har jag skrivit ett inlägg två gånger i gamla klassiker tråden utan att det postats. Vad fan är problemet?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kanske MZ gör en kvalitésgranskning av alla inlägg.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Inlägget klassades som spam så därför det inte postades, men nu så.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja isf så borde ju inte dina komma med Vinyl ;)

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
@David: Hehe sad but true :(
133 inlägg
för
133 inlägg
Finns det några moderatorer?? Jag tycker att det har blivit en ganska otrevlig ton på forumet och det känns inte som att någon gör någonting åt saken.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nej, vi har inga moderatorer. Det är jag och Alexander som agerar moderatorer så att säga. Jag gjorde någonting åt saken igår. Läs igenom tråden så ser du vad som är gjort.
37 inlägg
för
37 inlägg
Känner ni att ni klarar av att driva hemsidan samtidigt som ni modererar? 
Moderatorer är rätt viktigt på ett forum, för alla vet att internet lätt blir en anarki annars. 
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är inga problem. Och skulle det bli det så tar vi nästa steg.
133 inlägg
för
133 inlägg
Det står inget i tråden om vad som gjordes igår och tråden är 138 sidor lång :). 
Jag hoppas det blir bättre ivf, annars skulle någonting så enkelt som en 'anmäl' knapp där man får ange anledningen för anmälan göra mycket för att städa upp. 

3462 inlägg
för
3462 inlägg
Möjligt att det var en annan tråd. I vilket fall som helst är användarens konto raderat.
745 inlägg
för
745 inlägg
Hur stänger man ner sitt moviezine konto?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Genom att be mig göra det alternativt be mig dra åt helvete så går det per automatik.
745 inlägg
för
745 inlägg
Det vill jag inte göra men vill gärna att du stänger ner mitt konto?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden