Nej, blir ju tomt här utan dig!
3462 inlägg
Ok, kan fixa det senare. Men bara så att du inser att det inte går att ångra sig. Är det raderat finns det ingen återvändo.
Okej Mats jag tar hellre en låååååååååång paus här ifrån kan ju hända att man vill komma in längre fram i livet. Det händer ju rätt så intressanta saker inom filmens värld i höst med filmfestivaler. Sen vill inte jag inte heller be folk dra åt helvete som inte har gjort mig något.
1597 inlägg
Klart du inte ska ta bort kontot mindkiller! Vi behöver sådana som dig här på moviezine! Läste igenom den senaste tidens skriverier på denna tråd och väldigt synd att tonen är som den är! Men just därför skall du vara kvar mindkiller så att du kan påminna alla om hur man ska bete sig på ett forum! ;)
Jag har alltid önskat en redigeringsknapp som flera har varit inne på! En pm funktion klarar jag mig utan! Räcker med FB och e-mail för mig! Till moviezine kommer jag i första hand för att läsa spännande filmartiklar, recensioner, diskutera film och betygsätta filmer, så en pm funktion fyller för mig ingen större funktion här!
Keep up the good work moviezine! ;)
Jag har alltid önskat en redigeringsknapp som flera har varit inne på! En pm funktion klarar jag mig utan! Räcker med FB och e-mail för mig! Till moviezine kommer jag i första hand för att läsa spännande filmartiklar, recensioner, diskutera film och betygsätta filmer, så en pm funktion fyller för mig ingen större funktion här!
Keep up the good work moviezine! ;)
Ja, stanna kvar vet jag!
Jag gillar väldigt många här inne men senaste halv året har det kommit nya personer som inget annat vill mer än och förstöra. Fått lite den känslan att dom börjar vinna. Du är en cool kille Latorre. David Brendt du och Psykchopatrik även då vinylspelaren var dom första jag paratde mer här inne, vi pratde film. Jag vill inte bråka med folk det känns inte bra.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Fint skrivet Mindkiller. Jag tycker som många andra att du självklart ska stanna kvar. Uppskattar att du uppskattade min tid på MZ :)
Tycker också du ska stanna kvar mindkiller! Du är en trevlig prick!! :)
@mindkiller: "senaste halv året har det kommit nya personer som inget annat vill mer än och förstöra"
Ja det kan väl inte vara jag då, jag har redan firat mitt ett års jubileum här, hehe. Nä men tur att du inte tog bort ditt kontot iaf, du är en skön snubbe som sagt. Tråkigt då att Vinylen är borta, gla' ska vi vara att du är kvar då. ;)
Edit: Jaha, Vinylen är visst tillbaks, hehe, men herregud!
Ja det kan väl inte vara jag då, jag har redan firat mitt ett års jubileum här, hehe. Nä men tur att du inte tog bort ditt kontot iaf, du är en skön snubbe som sagt. Tråkigt då att Vinylen är borta, gla' ska vi vara att du är kvar då. ;)
Edit: Jaha, Vinylen är visst tillbaks, hehe, men herregud!
Rätt av jag gjorde det! Finns folk som säger tokiga saker utan och tänka för jag är en av dom, och jag har också fått be halva världen om ursäkt för det.
distortion777@hotmail.com du är välkommen att skriva till min mail adress.
distortion777@hotmail.com du är välkommen att skriva till min mail adress.
Saknas
för
Inga inlägg
@N10: You ain't gettin' rid of me that easy ;)
Shit, du ger visst inte upp ser jag, haha. ;)
Tack Anton och N10 mer såna som er då pratar vi bara vårt om gemensamma intresse istället för att klanka ner på varandra. N10: Går det att bli förbannad på dig? :))
Saknas
för
Inga inlägg
Men jag då mindkiller? :( :( :(
@mindkiller: Går det att bli förbannad på mig? Hehe, kan väl vara "pain in the ass" nån gång, men då är det ju allt för skoj såklart. Nä men man vill ju alltid visa mina goda och vänliga sida så gott det går, men det finns en gräns, gör man mig förbannad, ja då .. hehe ;)
Saknas
för
Inga inlägg
Jag är inte för att visa en god eller dålig sida. Jag är för att visa 'min' sida...
Tack vinylen du är en bra person. :))
Saknas
för
Inga inlägg
Detsamma Mindkiller! Batman har många fiender, men han är god. You know what I'm saying? :)
We gotta keep the devil, way down in the hole! ;)