Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jaja var emot mig utan någon vidare anledning.
964 inlägg
för
964 inlägg
Hehe, tror väl inte att jag menar dej? ;)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
That's so N10 :)
3 inlägg
för
3 inlägg
någon uppdatering på när det kommer funka att logga in igen?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Tyvärr inte.
3 inlägg
för
3 inlägg
synd, får väl harva runt med detta konte ett tag till då :p
928 inlägg
för
928 inlägg
Kan hålla med om att det finns många här som bara velat förstöra och trolla det senaste, väldigt synd med så trist och otrevlig stämning faktiskt. Hoppas det ordnar upp sig * så är jag säkert en av dem dumma här haha* 
3 inlägg
för
3 inlägg
tycker ändå det funkar bättre än 99% än alla forum på nätet, folk glömmer lätt bort att det sitter andra människor bakom skärmen :)
249 inlägg
för
249 inlägg
Om någon som har behörighet eller om det överhuvudtaget går(?) att utifall användaren som inte använt spoiler funktionen utan bara skrivit spoiler i  TDKR -tråden att fixa det. Så inte det blir att folk läser det av misstag! :-)
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Fixat!
249 inlägg
för
249 inlägg
@Mats
Utmärkt! :-)
928 inlägg
för
928 inlägg
Jag tänker hålla mig borta från TDKR tråden tills jag sett den ändå, redan idioter som spoilat för mkt på fb och dylikt tyvärr :/ .
201 inlägg
för
201 inlägg
Är det inte möjligt att det finns någon/några medlemar här på sidan som vartit med ett tag som kan agera moderator vid behov? 
Request, citat funktion!:) Säkert kommit upp på tal några gånger.
745 inlägg
för
745 inlägg
Folk är ju inte idioter för att dom vill prata om filmen det måsta vi ju ändå få lov att få göra, det är ju ett film forum trots allt. Vill folk prata om slutet på filmen kan man ju varna för det innan. Jag gillar verkligen det personen som startat "Prometheus" tråden där varnas det innan för spolier. Finns folk som inte tänker sig för innan dom skriver, sen finns det personer som vill bråka och avslöja slutet enbart för att jävlas. Men som jag förstår är inte dom inne så ofta. "Skit brukar ju rensa sig själva" som man säger.
Jag håller mig borta från "Breaking Bad" tråden enbart för att det förekommer spoliers. Jag ska se hela säsongen i ett svep. Jag vill inte veta vad som händer därför håller jag mig borta ganska enkelt igentligen. Men folk måste få diskutera serien fast jag inte sett den senaste säsongen än. Många vet ju vad respekt är på Moviezine dom varnar hela tiden om dom ska spolia. Sen dom som bara bråkar fattar förmodligen att dom inte är så omtyckta pga av sin dåliga attityd. "Skit rensar sig själva" som jag skrev innan.
928 inlägg
för
928 inlägg
mindkiller: Men kära du, jag pratar om idioter som spoilar det PÅ facebook inte HÄR, dem diskuterar inte dem skriver typ "Det här och det här hände, och såhär slutade filmen bara så alla vet haha :)" i en status, så jo,. dem är idioter.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
knepet är att inte adda såna på fejjan.
928 inlägg
för
928 inlägg
Tror du jag vet det innan vilka som får för sig att göra sånt?
Sen så är det även fb-grupper/sidor som man gillat som kan spoila sånt, det vet man ju inte heller innan man gillar en sida.  
745 inlägg
för
745 inlägg
Du är för gå lilla Celia!
928 inlägg
för
928 inlägg
Vet inte vad du menar nu men jag tackar och bockar ändå. 
93 inlägg
för
93 inlägg
Försök gärna fixa till så att spolier-funktionen även gäller på huvudsidan i galleriet. Fick TDKR spoilad bara för detta. Läste att en viss scen skulle vara med som jag inte hade en aning om. Var nog inte den enda som fick filmen spoilad...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden