Visa första inlägg
501 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
501 inlägg
Ja, det tar nog en stund att vänja sig och hitta rätt. Känns väldigt stort och att det blir en del scrollande och en stor del bläddrande.

Edit: Att lägga upp filmer verkar gå bra, men det verkar som att skådespelar-formuläret på ny aktör "nollställer sig" när man ska klick spara. Eller syns inte detta i "feeden"?
Edit2: Inte på heller på person som redan finns inlagd.
Edit3: Har nu fått 8(!) notifikationer om nyheten till "22 Jump Street" förhandsvisningen.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Det står fortfarande att jag betygsatt 2808 filmer trots att jag nyss betygsatte 2 till! Så det borde ju stå 2810 nu! 
3541 inlägg
för i svar på Dimmans inlägg
3541 inlägg
Nu fungerar "visa mer" för att visa fler aktiviteter för mig i alla fall.
1597 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
1597 inlägg
Japp! Samma här! :) 
871 inlägg
för
871 inlägg
Spontant sett ser det väldigt snyggt ut, men som flera andra sagt är det bättre att vänja sig vid den nya designen innan den konstruktiva kritiken kommer. Något som jag dock saknar, eller som jag helt enkelt inte hittar någonstans, är kommentarsfältet där man kunde följa alla de senaste kommentarerna på filmer, artiklar, regissörer etc. Det blev smidigt att följa diskussionerna och lägga flika in med egna inlägg i debatterna om lusten föll. Hur ska man göra det nu?

Upplever också sidan som lite långsammare än vanligt, fast det kanske bara är för att designen ser väldigt smidig ut.
871 inlägg
för
871 inlägg
Upptäckte precis att det går att betygsätta tv-serier avsnitt för avsnitt, vilket i sig är en väldigt kul men ganska onödig funktion. Föredrar mer att det går att betygsätta serierna säsong för säsong istället.
3296 inlägg
för
3296 inlägg
Försökte skicka från ljusbus nyöppnade forumtråd två gånger, men det stod enbart när jag skickade i väg det att något gick fel, och jag kom ur tråden....
Förstår väldigt lite av hur movizine fungera hittills - när jag går in på betygsatta filmer ser jag bara ett fåtal i jättestort format, hur gör jag för att se alla och var kan jag sortera dom utefter betyg? Var lägger jag in filmer/tv-serie? Samt var någonstans kan jag se det senaste som skrivits i kommentarsfält och det senaste som har betygsatts?
648 inlägg
för
648 inlägg
Det är som att gå in i ett nytt hem... Jag älskar de nya funktionerna, saknar PEPP!-knappen, gillar den nya designen. För tillfället känns det såklart lite rörigt, men jag antar att efter en tid så kommer jag att greppa det hela. Jag kommer säkert att finna mig hemmastadd här. Det är väl då jag kanske kommer med ytterligare åsikter.

Mitt första intryck: Nytt, Snyggt & Rörigt
3541 inlägg
för i svar på Emerics inlägg
3541 inlägg
Om du klickar på fliken "användare" eller dom två gubbarna  på mobilen så kommer ju aktiviteterna av användare upp. Kommentarer, satta betyg osv. Du kan ju även välja om du endast vill se användare du följer eller om du vill se alla senaste aktiviteter.
2 inlägg
för
2 inlägg
Hey, ny här och blir imponerad när jag läser att Dimitri Latorre - betygsatt 2810!
Vet inte hur det såg ut här innan, men jag gillar det jag ser nu, ser fram emot att spendera tid här :)
3541 inlägg
för i svar på msa051s inlägg
3541 inlägg
Välkommen Maarit! :)
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Välkommen till Sveriges bästa filmsajt Maarit!! :) Ja det har blivit ett gäng rullar genom åren, mer filmrullar än kebabrullar har jag förtärt! :p 
972 inlägg
för
972 inlägg
Ja som det ser ut nu så är funktionerna en nedgradering från förra sidan medan stilen en uppgradering. Det är väldigt svårt att hålla koll på vad som händer live och vilka betyg, kommentarer och sånt man skrivit. Flödet i profilen är sämre och vart göra man listor någonstans? Som jag ser det så funkar det enbart genom att gå till en film i sökmotorn och lägga till därifrån in till en lista man knappt ens ser. Sedan så är allt gigantisk och man ser inte tydligt vad som är nyheter. Sen går det långsamt, väldigt långsamt. Men snyggt är det. 
En PM funktion skulle sitta väldigt fint fortfarande...

Edit: När bilderna blir så stora så blir dem också extremt pixliga och fula.
871 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
871 inlägg
Där ser man! :) Tycker dock att det är stor omväg för att se vad som händer live. Behövs också en filtreringsfunktion eftersom det mesta som dyker upp där är sånt som folk har betygsatt, vilket blir jobbigt när jag vill se de senaste kommentarerna.
3541 inlägg
för i svar på MrKanes inlägg
3541 inlägg
Bidrar med filmer/serier osv gör du på "om MovieZine" längst ner till vänster. Sedan "Ladda upp info". Finns lite info här:  https://www.moviezine.se/nyheter/sa-far-du-ut-det-mesta-av-nya-moviezine

Dock har de väl inte fått klart med vilka som ska hjälpa till med moderering så det dröjer säkert ett tag innan det börjar rulla med användarnas bidrag. De måste ju granskas och godkännas menar jag :)
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Kul med lite feedback! Var dock medvetna att det är beta och alla funktioner är inte i funktionell drift än. Finns saker som teasas här och där, som vi fortfarande jobbar med.
1020 inlägg
för
1020 inlägg
Skrev ett långt inlägg i reaktions-tråden som inte ens kom upp när jag skickade? Fick detta istället, kul grej iaf! 

3296 inlägg
för
3296 inlägg
Hände exakt samma för mig, otroligt skumt. :/
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Jag kan inte heller skriva i den tråden. Något knas med den uppenbarligen. 
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Samma för mig på Ljusbus tråd! 
Löste sig för mig angående de nya betygsatta filmerna! Nu står det 2010 igen! :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden