Det är så här att MovieZines tekniker arbetar med en app. Därför har de lagt mycket annat åt sidan medan det arbetet har pågått. Appen börjar dock bli klar så snart kommer det finnas mer tid över för användarnas förslag och synpunkter.
Jag kommer att sammanställa en lista med det jag bedömer har varit mest efterfrågat och skicka till ledningen som sedan kommer att titta på den och bedöma vad som är genomförbart, rimligt o.s.v. Känner ni att det är något som ni verkligen vill ska framföras så skriv det återigen i denna tråd (Ditt förslag är med AntonKane). Det kan vara så att jag redan har det nedskrivet, annars lägger jag till det. Kom ihåg, endast konkreta förslag på ändringar/tillägg kommer jag att ta med.
Kalis här i forumet tar också emot förslag. Vi kommer att sammanställa våra listor innan vi skickar vidare.
Sedan kommer jag att uppdatera er när det börjar röra på sig, men som sagt så ska appen bli färdig först.
Jag kommer att sammanställa en lista med det jag bedömer har varit mest efterfrågat och skicka till ledningen som sedan kommer att titta på den och bedöma vad som är genomförbart, rimligt o.s.v. Känner ni att det är något som ni verkligen vill ska framföras så skriv det återigen i denna tråd (Ditt förslag är med AntonKane). Det kan vara så att jag redan har det nedskrivet, annars lägger jag till det. Kom ihåg, endast konkreta förslag på ändringar/tillägg kommer jag att ta med.
Kalis här i forumet tar också emot förslag. Vi kommer att sammanställa våra listor innan vi skickar vidare.
Sedan kommer jag att uppdatera er när det börjar röra på sig, men som sagt så ska appen bli färdig först.
1753 inlägg
Hej! Jag förstår om några tycker att vi i redaktionen är dåliga på att svara här i forumet. Vi har fullt upp med att skriva Star Wars-nyheter för närvarande (skämt åsido, men ändå inte). Därför har vi utsett Marcus till forummaster och Kalis till community manager, så att de kan hjälpa er med alla frågor och samla in förslag.
Som Marcus nämner ovan så har våra tekniker jobbat för fullt med en app (goda nyheter - det kommer en app!). Så andra uppdateringar har hamnat åt sidan, så länge det inte varit akuta buggar. I början av året är vi förhoppningsvis redo att fortsätta beta av listan med önskemål och nice-to-hava-funktioner, så hjälp gärna Marcus att samla in era önskemål och förslag.
Som Marcus nämner ovan så har våra tekniker jobbat för fullt med en app (goda nyheter - det kommer en app!). Så andra uppdateringar har hamnat åt sidan, så länge det inte varit akuta buggar. I början av året är vi förhoppningsvis redo att fortsätta beta av listan med önskemål och nice-to-hava-funktioner, så hjälp gärna Marcus att samla in era önskemål och förslag.
Kul med feedback och svar. Ser fram emot appen!
Nu har en lista med förslag från er användare här på forumet skickats till redaktionen. De kommer inom kort börja gå igenom alla förslag och bedöma vad som är möjligt att genomföra och vad som ska prioriteras.
Finns det någon möjlighet för dig att lägga ut den listan, så kan man - ifall man har något förslag - se om det då redan nämnts av dig i den listan?
Jag vet inte om jag vill lägga ut den här, det är ett dokument som jag har skrivit för internt bruk så att säga. Det är inte endast användarförslag på den heller. Jag skulle visserligen kunna skriva om den och bara presentera förslagen i punktform. Annars kan jag bara svara på om förslaget i fråga finns med eller ej.
kan mz's moderatorer logga in och rensa lite bland spammen... att det får ligga upp i flera timmar är rätt illa.
Upptäckte precis att alla betyg som sattes för längre sedan än cirka en månad sedan inte går att se bland sedda filmer. Hur kommer detta sig?
Hej! Buggen är fixad nu, tack för hjälpen att hitta den!
Kanske en dum fråga eller något jag missat. Men fliken "Upptäck" där man kunde söka efter filmer har strulat för mig under lång tid och nu ser jag att den helt är borta.
Är den funktionen borttagen?
Använder Safari.
Är den funktionen borttagen?
Använder Safari.
Hejsan Marleey!
Funktionen ”Upptäck” är för tillfället borta då det arbetas på en ny bättre funktion. Hoppas att du klarar dig utan ett tag :)
Det kommer upp ett fönster stup i kvarten där det typ står "logga in", trots att jag är inloggad. Nån som har liknande problem?
Inser nu att händer mig också, varje gång jag går in på en filmsida. Råkade ut för det en gång igår men trodde att det bara var en smärre bugg.
Jo samma sak händer för mig också. Ganska irriterande faktiskt.
Ni som upptäcker detta problem får gärna skicka en screenshot till följande mail, info@moviezine så det åtgärdas så snabbt som möjligt.