Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på Gomer Pyles inlägg
12243 inlägg
Ni som upptäcker detta problem får gärna skicka en screenshot till följande mail, info@moviezine så det åtgärdas så snabbt som möjligt.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon som stöter på samma problem? Det ska nämligen vara åtgärdat nu :)
896 inlägg
för
896 inlägg
Försökte leta efter artikeln ni la ut för ett kort tag sedan gällande att ni söker skribenter för Tv-serier, syftar till heltidsjobbet i Stockholm där sista ansökningsdag var den 31:a Mars. Men nu finner jag inte artikeln igen. Skulle vilja se vad som ingick i jobbet, vad ni sökte efter, vilken typ av texter man skulle sända in i ansökan samt vem man mailar till. Skulle uppskattas om någon kunde länka artikeln igen. 
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Menar du denna?

https://www.moviezine.se/nyheter/moviezine-soker-tv-skribent-pa-heltid
896 inlägg
för
896 inlägg
Kan ni lägga till så man kan sätta betyg på serien springfloden? 
12243 inlägg
för i svar på Hasies inlägg
12243 inlägg
Nu är det fixat :)
972 inlägg
för
972 inlägg
När jag försöker sätta betyg på den nyligen inlagda filmen "Rammstein in Amerika" så kan jag inte sätta betyget helt enkelt. Jag trycker på stjärnorna men det funkar inte, sidan bara blinkar till och sen finns inget betyg. När jag kollar på mitt egna flöde så visar den att jag inte satt något betyg på filmen. Kan detta lösas? Jag har bara det problemet på just den filmen. Annars funkar det att betygsätta.
12243 inlägg
för i svar på Dannes inlägg
12243 inlägg
Hej Danne!

Du är inte ensam med detta problem, jag har skrivit till ansvariga så vi kan ordna upp detta :).
12243 inlägg
för i svar på Dannes inlägg
12243 inlägg
Nu ska det vara fixat så man kan sätta betyg på "Rammstein in Amerika".
1125 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
1125 inlägg
Kalis, kan du eller någon annan moderator lägga till Natural Borm Pranksters? 
Jag kan inte från telefon eftersom den uppdaterar sig själv hela tiden :(
12243 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
12243 inlägg
Hejsan! Det är klart att jag kan lägga till den filmen! det är fixat nu :)
1125 inlägg
1125 inlägg
Tack så jättemycket 🙂 :)
12243 inlägg
för i svar på Joanna Phoklins inlägg
12243 inlägg
Det är bara att säga till om det är fler filmer du vill att jag ska lägga till :)
1125 inlägg
1125 inlägg
Yes :D 
989 inlägg
för
989 inlägg
Grym app och grymma idéer!

Hade gärna sett att man kunnat lista sina sedda filmer och sortera. 

Och att lägga in forumsdelen. ;)

Edit: 

Och hur fungerar förslagen;

Är det baserat endast på hur man swipar, eller spelar det in vad man följer för typ av användare eller är det betyg och genrebaserat med?
4 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
4 inlägg
Hej PopcornEmil,

Kul att du gillar appen!

Sortera listor (både sparat och sett) kommer väldigt snart!

Förslagen baseras på vad du swipat, betygsatt och vilka användare du följer. Varje förslag har en anledning, det är den som syns strax under postern.
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Fan vad forumet har blivit skit, ville bara få det ur mig.

Återgå till era vanliga sysslor.
12243 inlägg
för i svar på Phips inlägg
12243 inlägg
På vilket sätt har forumet blivit skit?
2575 inlägg
2575 inlägg
Det är ju typ bara två medlemmar som skriver du och Bonk och det känns mer som ni tävlar om vem som ska skriva flest inlägg. Inte så att någon av er utvecklar era inlägg så det blir intressant att läsa, inget illa menat. Och ja, Bonk är ju Moviezines egna lilla cancertumör.

Annars är det trist att så många medlemmar försvann när sidan gjordes om som till exempel David Brent, Marcus Elving, Hela Filmmixern gänget, Charlotte B, Ljusbus, Blaster, Scott, grillchirre, Dimitri Latorre och till och med Mats försvann ,med flera. Visst några av de skriver ibland men trist att de nästan helt försvann från sidan. Forumet är så himla inaktivt.

Och det där jäkla Dödsmatcherna som man har frågat om, finns ju ingen som bryr sig om forumet.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
forumet blir vad man gör det till, inte särskilt konstruktivt att gnälla på andra eller snacka om "the good ol' days". 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden