Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på Phips inlägg
12243 inlägg
Hej Phip!

Jag ska försöka skriva mer utvecklade inlägg dock har jag ibland lite svårt att förmedla det jag tänker och tycker det är nämligen så att jag är dyslektiker.

Jag håller verkligen med om att det är väldigt trist att så många veteraner har slutat skriva på forumet, men jag håller tummarna för att de ska komma tillbaka igen.

Vad menar du med Dödsmatcherna? :) 
725 inlägg
för
725 inlägg
Vad fan hände med alla 40 inlägg långa svettiga debatter om allt från subjektivitet i filmtittande till om Spielberg är överskattad eller inte? Det var ju liksom det som var charmen. Kanske tenderar de nya användarna att vara lite trevligare vilket gör att det aldrig urartar i samma stridslystna vansinnesdiskussioner som förut, men fan jag saknar det asså. kanske ska börja vara lite mer aktiv på forumet själv, men helt ärligt så har mitt filmintresse i överlag svalnat drastiskt sen MZ byggdes om från grunden för några år sedan. Blir smått deppig bara jag ser loggan, inte för att sidan är dålig nu men jag älskade verkligen det gamla MZ med villkorslös nostalgi även om det inte hade alla de väsentligaste funktionerna. Gamla pepp-knappen var så jävla mysig liksom.
3296 inlägg
för i svar på Wugllabangs inlägg
3296 inlägg
Ja, dessvärre har det kommit hit för mycket trevliga användare. ;P Nä, men jag önskar också mer diskussioner faktiskt. Synd att ditt filmintresse svalnat, du är saknad på forumet!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Äh säg som det är, ni saknar mina gamla novellslånga fylletrådar som jag skapade och spammade runt i minst en gång i veckan, eller var det om dagen? ;)
Nu har dock superhjältar förstört mitt härliga och osunda livsnjutarliv, nu sitter jag mest och gråter i ett mörkt, svart hörn. Superhjältarna har förstört allt det gamla, härliga.
2549 inlägg
för
2549 inlägg

Never forget.
726 inlägg
för
726 inlägg
Jag hör vad ni säger, jag ska genast bli en aning otrevligare! :D
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag får kanske också bli lite otrevligare :D
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Ja alltså, det blir ju lite av en ond cirkel allt det här. Dålig aktivitet gör att folk inte bryr sig om att skriva eftersom de tror att ingen kommer att svara.

Nu har jag, som kanske många märkt, hoppat av som moderator. Det gjorde jag för att jag helt enkelt inte hade tid. Det har varit mycket annat. Jag gjorde det inte för att överge MZ helt. Jag har varit sjukt dålig på att skriva, jag vet det. Jag har faktiskt sett en del filmer som jag hade kunnat diskutera lite djupare, men det har som sagt känts som att ingen kommer att svara.

Känns kul att du nämner mig Phip. Jag ska försöka vara lite mer aktiv. Jag ser trots allt serier kontinuerligt. Filmtittandet går i vågor. Ibland är det mycket, ibland mindre.
3541 inlägg
för i svar på P U T T Es inlägg
3541 inlägg
Haha, dina legendariska fylleinlägg. Problemet var väl att ingen fattade vad du ojade i, haha! Därför blev det monologer snarare än dialoger ;)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Själv är bäste dräng!

Sedan är det så klart tråkigt att många har försvunnit, en del har jag ju dock kontakt med på fejjan så de finns ju kvar på det sättet. Du Marcus är ju en av dessa och vi snackar ju fortfarande mycket film och serier, även ifall det inte alltid är här inne på MZ.

Jag ska ta och supa till rejält i sommar och spamma sönder lite här, vara fylleotrevlig och dann! Sedan till hösten ska jag svampa och då vet man aldrig vad som händer ;)

3541 inlägg
för i svar på P U T T Es inlägg
3541 inlägg
Ja, det är lätt hänt att man glömmer bort att kika in här om man sitter och surrar på annat håll. Vi får försöka bättra oss lite.

Haha ja, en spritfylld sommar och en svampig höst. Det blir bra det! Fan vet vad som händer ;)
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Kan man se hur länge man har varit medlem någonstans??
12243 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
12243 inlägg
Det undrar jag också, bonk lyckade på något sätt? jag ska fråga honom annars tar jag reda på det :)
11101 inlägg
för
11101 inlägg
den enda jag gjorde var att leta upp gamla inlägg i trådar där jag har för mig jag skrivit... men det är ju ingen särskilt exakt metod
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Hade varit lite kul att veta.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Jaha, du svarde! gött!

Men jag kan bara gå tbx två år!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
trycker du på "1" i den här tråden så kommer du 12 år tillbaka
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Första inlägget skrev man ju inte direkt i den tråden. Kanske dröjde 5 år innan man skrev sitt första inlägg där.
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Ja just det, man kan ju kolla i forumet!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag var också väldigt sen med att skriva på forumet, det hade varit roligt om man skulle kunna ta reda på hur länge man varit medlem :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden