Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Då är Pl-helgen här och bara om några timmar så kör Arsenal borta mot Blackburn. En match jag tror vi absolut kan vinna! Imorgon är det riktigt bra matcher, Brent, kan tänka mig att du är riktigt taggad på Spurs - Pool sen är det ju även United - Chelsea. Hoppas faktiskt på Pool och tror definitivt av United plockar med sig 3 poäng.
Ja riktigt kul med PL igen! Ja, jag ser verkligen fram mot Tottenham-Pool imorgon, men vi brukar alltid ha svårt borta mot Spurs så det blir nog en tuff fight. Men Tottenham har ju haft en del problem inledningsvis och en del skador på nyckelspelare så det är nog en bra tid att möta dem, hoppas på seger givetvis, men skulle gissa på ett 1-1 resultat. Ska bli kul att se United-Chelsea imorgon också, tippar 2-0 till United. Blackburn-Arsenal känns lite svårtippad, men tror på 1-2 eller 1-3 till Gunners. Tack för stödet förresten :)
Ja det blir en trevlig söndag imorgon. Tror och hoppas stenhårt att Pool tar det, möjlig comback för Gerrard kanske? United kniper troligtvis seger även om Sturridge imponerat. "Nya Arsenal" ser vassa ut och tar minst en pinne. City har ju visat att även dom kan göra mål med Agüero i strålande strålande form, jag tror att det ända laget som kan stoppa dom är United.
Jävlar vad snyggt mål av Blackburn.
Går och dushar i halvtid(1-2), och kommer tillbaka till 3-2 som sen 1 min senare blir 4-2.
ja, jag vet inte vad jag ska säga..
sämre halvlek än vad Arsenal gör i andra får man fan leta efter
Efter dagens match överväger jag starkt att flytta min uppmärksamhet från england till belgien. Racing Genk, go!
2-1, men helvete vad nervigt det blev. Fan vad gott att Oxlade-Chamberlain fick gjort ett mål! Blev ruggigt glad över det.
1597 inlägg
Jajemen!! Go Gunners!!! Skönt och se denna unge Chamberlain! ;)
Får intrycket av att genomsnittet gunners-fans på MZ är större än genomsnittet i landet. Positivt förstås!
alltid positivt med gunners-fans :)
Drygt fem timmar kvar till helgens höjdpunkt, Merseyside-derbyt! Sjukt taggad redan... Hoppas att Captain Fantastic leder ut styrkorna på Goodison idag, vi behöver vår general, för det lär bli ett krig som vanligt. Tror vi Poolare vinnare och att Suarez avgör. Go Pool!!!!
Ja det ser ut att bli en härlig Premier League helg. Själv ser jag fram emot london-derbyt imorgon. Go Gunners! :D
Skönt att Gerrard är tillbaka, hoppas han håller sig frisk nu resten av säsongen. Mittfältet ser ganska risigt ut annars. De får gärna säljer Carroll i Januari förresten och köpa en vettig anfallare. Vad tänkte de med när de köpte honom för se feta pengar? Ibland tycker att jag att man borde låta mig sköta klubbens affärer.
Blir ytterligare en höjdpunkt för min del imorgon med Juve - Milan.
Blir ytterligare en höjdpunkt för min del imorgon med Juve - Milan.
Suarez är väl inte så mycket bättre? Det jag sett, är han en riktig gnällspik. :D
Ja vi får verkligen hoppas att han och vi slipper hans ljumskproblem i fortsättningen. Övertygad om att han fortfarande har ett par riktigt bra år kvar i sig... Ja Carroll har ju verkligen inte varit någon hit, men jag har fortfarande tålamod med killen, han är ju bara 21 och har stor potential. Det gäller ju bara att få ut den på bästa sätt. Men idag hoppas jag King Kenny bänkar han och kör med Kuyt istället. Han är alltid suverän i den här typen av matcher och han och Suarez hittar ju varandra riktigt bra för det mesta. Ja det blir spännande iaf, just varit och tippat, spelade 0-4 på matchen ;) Låter ju väl positivt, men får de ett tidigt mål så vet man ju aldrig :)
Ja Tottenham-Gunners är också en bra match. Tror på Spurs där om jag ska vara objektiv. Känns som de fått rejäl fart på liret till skillnad från Gunners. Har en känsla av att ert hatobjekt Adebayor stänker in en boll imorgon. Men ett derby är alltid ett derby och det brukar bli målrika och underhållande matcher mellan Spurs och Gunners, så jag hoppas på detsamma imorgon.
Följer inte Italienska ligan mycket längre, men jag håller på Juve, så jag får väl hålla en tumme för den gamla damen imorgon.
Ja Tottenham-Gunners är också en bra match. Tror på Spurs där om jag ska vara objektiv. Känns som de fått rejäl fart på liret till skillnad från Gunners. Har en känsla av att ert hatobjekt Adebayor stänker in en boll imorgon. Men ett derby är alltid ett derby och det brukar bli målrika och underhållande matcher mellan Spurs och Gunners, så jag hoppas på detsamma imorgon.
Följer inte Italienska ligan mycket längre, men jag håller på Juve, så jag får väl hålla en tumme för den gamla damen imorgon.
blub, visst gnäller han tyvärr mycket, men i spelet är han ju helt briljant. Han sysselsätter ju ett helt försvar på egen hand.