Visa första inlägg
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Ännu en deprimerande Liverpool-match att se på... nu försvann julstämningen. Värvar vi inga bra spelare i janurai så kan vi ju glömma CL.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja fy faan, var nära att kasta in ölglaset i tv:n i ren ilska! Så jävla uselt, två kryss mot Wigan och Blackburn, tycker synd om de som betalat inträde. Fjärdeplatsen är bara att glömma, kan de inte göra bättre ifrån sig när Chelsea bjuder in oss så förtjänar man inte bättre. Skämmes ta mig fan!
1 inlägg
för
1 inlägg
chelseaa 
964 inlägg
för
964 inlägg
WOW! Rätt många Arsenal och liverpool-fans här, inget illa menat
249 inlägg
för
249 inlägg
Så slarvigt av Arsenal att tappa poäng hemma mot Wolves, jäkla skit.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Ja vilken besvikelse!! :( Alla poäng e ju välbehövliga! Arsenal och Liverpool får helt enkelt ta och skärpa sig! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja topp tre känns avgjord sen är det vi två och Chelski som slåss om den sista CL-biljetten... Lär bli spännande de sista 20 omgångarna :)
59 inlägg
för
59 inlägg
Känns lite ensamt att följa Bundesliga här, dock nu under vintern tar man ju en titt över till PL! :)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Är riktigt taggad inför ikväll nu, Manchester Shitty ska få spö. Segern för Liverpool i fredags var välbehövlig, man får hoppas att den sinnessjuka oturen har vänt. Känns hursomhelst skönt att Gerrard är tillbaka.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja bara att hoppas att Kenny vågar lira han från start ikväll, han lär behövas. Han såg ut som i fornstora dar på de 30 minuter som han ensam vände matchen sist. Vore riktigt skönt med en trea ikväll nu när Arsenal bjöd in igår. Vi brukar ju alltid leverera mot de bästa lagen så jag hoppas och tror på 1-2 ikväll. Captain Fantastic avgör ;)
964 inlägg
för
964 inlägg
Jag är stolt att säga att jag är en United-fan(Manchester United), men samtidigt har jag alltid vart ett fan av Barcelonas-passningsspel/fotboll. Men nu så kryllar Barcelona av Hollywood-skådespelare vilket jag hatar, köpt in domare under vissa matcher också. Om inte, så ser det ut så
Jag minns väl mötet mellan United och Barcelona i Champions League, jag kan säga att matchen kändes en aning....köpt, en ren ilska i kroppen efter matchen, inte för att de förlora utan domarens insats under matchen..
Om det nu inte det är domarna, så måste det vara UEFA som sl***r Barcas-r***r! Sorry för mitt uttryck men så kanske det är.
Messi är troligtvist världens bäste fotbollsspelare, det förstår jag och vill inte att han ska falla för skådespeleriet som vissa av hans kamrater!!!
OBS: Kan vara lite slarv hit och dit.
229 inlägg
för
229 inlägg
Finns inget lag jag hatar mer än Barcelona. Ingen spänning eller klubbkänsla på det laget längre, bara massa tråkiga tempoväxlingar, filmingar och oändligt många passningar. Föredrar Real Madrid mycket, mycket mer.
249 inlägg
för
249 inlägg
Jag håller helt och hållet med om att många i Barca filmar mycket, men det är minst lika uppenbart hur fult Madrid kör i el clasico. Barca har alltid varit mitt lag i Spanien men även jag har börjat tröttna på filmningar och det konstanta tjatandet på domaren. Men Madrid är fan inte bättre själva: filmningar, fult spel och nästan lika mycket tjat på domaren. Nåja, det jag ville komma fram till är att jag förstår inte hur man kan tycka att Barcelona spelar tråkigt fotboll. Självklart måste dem passa runt bollen när i stort sett alla lag kör 11 man i försvar. Det är väl snarare motståndarna som oftast spelar tråkig fotboll och inte Barca!
142 inlägg
för
142 inlägg
Sunken: Möter man Barca måste man köra defensiv taktik, annars är man totalt körd.
249 inlägg
för
249 inlägg
Ja, men hur kan man då anklaga Barca för att spela tråkigt?
229 inlägg
för
229 inlägg
Jag tycker att det är tråkig foboll eftersom det i stort sett är samma sak varje gång. När det var nytt säsongen 2008-2009 då Messi och Iniesta fick sina riktigt stora genombrott var det roligare. Nu är det uttjatat och samma sak varje gång tycker jag. Real Madrid må spela fult, men det skiter jag i, dagens fotbollsspelare kan behöva lite stryk så mycket som dom filmar och faller så fort det blir kroppskontakt. Real måste också kämpa på ett helt annat sätt än Barca i el clasico eftersom Barca är ett bättre lag. Real kör också mera kontringar, skott utifrån och inlägg och jag tycker helt enkelt att det blir roligare fotboll då. Sedan föredrar jag också spelare som Ronaldo, Özil och Benzema framför Xavi, Iniesta och Messi, även om Barca-gänget kanske är bättre fotbollspelare rent tekniskt.
Tack och hej.
249 inlägg
för
249 inlägg
Då tycker du alltså att det är okej med alla tacklingar mot Messi som jag fortfarande inte sett filma, eller Marcelos kapning på Fabregas i höstas? Jag föraktar all form av filmning, speciellt när de fejkar smällar mot ansikte. Men att tycka att tacklingar som kan orsaka benbrott och i värsta fall förstöra en karriär är ok är väldigt fel (i mitt tycke). 
229 inlägg
för
229 inlägg
Jag sa aldrig att det var okej.
249 inlägg
för
249 inlägg
"Men det skiter jag i" är väl ett accepterande? eller är det jag som tolkar dig helt fel?
229 inlägg
för
229 inlägg
Njaä, alltså... jag bryr mig inte om det eftersom jag ogillar laget så jävla mycket, men jag tycker inte att dom borde eller ska hålla på med det. Jag skiter i vilket helt enkelt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden