Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Den äldre Barca-fotbollen är mycket bättre än vad den är nu!
Bättre som i roligare att kolla på eller bättre som i att laget var svårare att slå på den tiden? Om det är det andra alternativet så håller jag inte med. Tiden med Ronaldinho var helt magisk men som lag är det bättre nu.
Ja, det kan man lugnt säga.
Kände på mig att det skulle gå åt helvete när jag såg Pools startelva. Surarez avstängd, Gerrard på bänken och Carroll som ensam anfallare. Är så sjukt trött på Carroll, hoppas att han säljs snart. Henderson, Adam och Spearing får gärna säljas för min del också. Vill ha bättre spelare!! :(
Håller med dig Voldo. Det känns som lite konstiga värvningar för ett lag som satsar på top 4 i PL. Suarez håller hög klass och det lilla jag sett av enrique lovar gott men resten av era senaste köp har floppat, i mitt tycke åtminstone.
Imponerande av City att tvåla dit Liverpool trots att de inte kommer upp i samma standard som i höstas. Är dock rädd att avsaknaden av Yaya Toure, som snart åker till afrikanska mästerskapen, kommer att bli stor. Med Barry avstängd och De Jong ur slag kan det bli problem. Hoppas på nåt nyförvärv i Januari...
Nej lämnar Kenny de bästa offensiva krafterna på bänken och kör med Adam och Carroll som inte varit i form på länge så känns det som man fick vad man väntade. Missar sen Downing friläge och Reina slänger in första målet så är det kört. Vi skapar ju ingenting framåt på allt bollinnehav, tröttsamt. Men det kommer väl lättare matcher framöver så vi får hoppas på topp 4 i slutändan.
Jag säger bara THIERRY HENRY, legend!
Måste vara härligt för Arsenalfansen att få se honom göra en sådan comeback.
Håller inte på Arsenal, men det var stort!
Voldo: Det var helt underbart, så mycket rysningar!
Thierry Henry <3
Glodde precis på en grym video med Neymar och hans skills. Hoppas att man får se honom i PL eller Serie A i framtiden, men tippar på att det blir La Liga.
http://www.youtube.com/watch?v=Ma9O6hd8pTY
http://www.youtube.com/watch?v=Ma9O6hd8pTY
Voldo: Riktigt bra video. Man har hört så mycket om vilken talang han är men detta var första gången som jag på riktigt fick se precis hur lovande han är. Tack för att du dela med dig, fick gamla Ronaldinho vibbar!
Vill ni se på skills? http://www.youtube.com/watch?v=OMKoF1WXBEQ
1:15 i videon så visar Hysén... var skåpet ska stå!
1:15 i videon så visar Hysén... var skåpet ska stå!
Snyggt och så, speciellt tunneln, men annars är det ju mest att han är snabbare än backarna. Har du sett Neymars mål som blev 2011 snyggaste :) Dock positivt att Tobias mål är mot AIK
Härligt med Thierry Henry, inget Arsenal-fan är jag men det var magiskt! ;) Vilket mål
Nu är det el clasico igen, vilka vinner? Jag råhåller på Real!
Håller på de vita marängerna jag också. De har ju kommit närmare för varje år som går, tror de har en bra chans iaf. Nån som sett världslaget? Jag kan säga att jag absolut inte håller med iaf, sjukt konstiga val, Robben?? var inte han skadad större delen av säsongen?
Gött att Real leder, hoppas dpom håller det!