Visa första inlägg
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Jag håller också på Real. Men det kan ju bli 5-1 till Barca, man vet aldrig med dem. :)
249 inlägg
för
249 inlägg
Gott mos Barca, 73-27 % i bollinehav är rätt sjukt.
229 inlägg
för
229 inlägg
Jaha, trist... Real och framför allt Pepe balla ur efter 1-1 kändes det som. Sämre anfallsspel av Real har jag inte sett på länge, visst dom möter Barca, men bättre anfall än såhär kan dom absolut prestera.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Har helt förlorat den lilla respekt jag hade för Pepe. Vilket jävla svin han är... inte nog med att han filmar på det mest patetiska sättet man kan, han ska dessutom stampa på en schysst spelares hand kort efteråt. Skulle nog bli en hel säsongs avstängning för honom om jag fick bestämma.
249 inlägg
för
249 inlägg
Pepe är den spelare jag hatar mest och dagens match stärkte inte hans aktier!
964 inlägg
för
964 inlägg
Pepe är en jävla träskalle! Lite hårt, men så är det
249 inlägg
för
249 inlägg
träskalle är för snällt för den "mannen" :)
964 inlägg
för
964 inlägg
Sant, men en jävel för fotbollen är han! ;)
249 inlägg
för
249 inlägg
Vilken jäkla första halvlek, definitvt det bästa jag sett spelmässigt någonsin! Bara att hålla tummarna för att det inte urartar i andra nu. Kom igen nu Barca!
855 inlägg
för
855 inlägg
Ah, lite tur för Barca allt. Skulle varit 2-3.
249 inlägg
för
249 inlägg
Riktigt bra insats från Madrid, hade absolut inte varit orättvist med 2-3 :) Tyvärr så spårade det ur en hel del i andra, från båda lagen som vanligt.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag missade större delen av första halvlek, var upptagen med Liverpool - City. Tänkte skita i andra halvlek men matchen blev ju faktiskt spännande.
Underbart att Pool slog City, börjar verkligen gilla Bellamy.
249 inlägg
för
249 inlägg
Ja, blir alltid glad när det går dåligt för City :) Hur var matchen spelmässigt?

Edit* Grattis till finalplatsen ska jag tillägga :)
855 inlägg
för
855 inlägg
Nej, det hade varit helt rättvist. Det var ju så många mål som vardera lag gjorde trots allt.
249 inlägg
för
249 inlägg
Ja, den eviga kampen om vilket lag som är värst. I mitt tycke är båda lika stora kålsupare och inför varje match sitter jag och hoppas på en ren match som bara handlar om fotboll.
855 inlägg
för
855 inlägg
Ja, det hade varit roligt om de hade kunnat bli lite renare spel. Matchen var spelmässigt riktigt bra, dock.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Sunken: Matchen var bra, åtminstone ur ett Liverpool-fans perspektiv. :)
Pool var laget med mest energi och viljestyrka, vi hade ett riktigt bra försvar. City såg lite trötta ut, Joe Hart var dock fenomenal i mål.
249 inlägg
för
249 inlägg
Okej tack för rapporten. Hart är förbannat bra, jobbigt i EM blir det :) Tror ni det finns någon chans att Green spelar igen?

4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja det var skönt att Pool avancerade till en på pappret lätt final mot Cardiff! Äntligen dags för en titel!
Nu tar vi det andra Manchesterlaget i FA-Cupen på lördag ;)
Såg bara andra halvlek på Barca-Real och där var ju Real det klart bättre laget, höll på dem också. Hatar nämligen att Barcaspelarna ska förstärka varenda närkontakt och rulla runt i en kvart i överdrivna smärtor! Jävla trams, stå upp som män och spela istället. Det förtar hela intrycket av den fantastiska fotboll som de så ofta spelar. Blä!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alla födda på 70-talet blev Liverpool fans!(vann det mesta då!) och alla senare födda blev Manchester disunited fans!
Vi alla andra som har RIKTIGT idrottshjärta! Fick riktiga lag att heja på!! TOTENHAM HOTSPURS FOREVER!!

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden