Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Barca spelar boll som en tomteverkstad!Rulla.rulla.rulla är dom uttråkade nu1Japp dom vill kapa eller sno bollen!Då kör vi ett fittinstick och gör mål!BORING!!När gjorde Barca ett 30+ meter distanskott i mål??

964 inlägg
för
964 inlägg
Riktigt omoget skrivet ska jag tillägga. Manchester Dissunited!!! Själv är jag United-fan och att du håller på att hata alla andra lag är ju lite väl barnsligt. Själv respekterar jag andra fotbollslag medans du försöker "dissa" andra lag.
Och du själv kan jag säga att Tottenham är ett riktigt bra fotbollslag, om det nu är det lag du hejar på
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja! Attt heja på ett lag hela livet kanske inte är så moget? Men då är mänskligheten omogen!Vad göra?:-)

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
N10 Du håller givetvis på vilket lag du vill! Hoppas att det håller i vått och torrt som det är med mig.Ville bara påpeka att många i min omgivning är födda med bröstmjölken vilka lag de håller på! :-)

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dock så in!te med mig!När dom jävla lagen fick tag i mitt hjärta så var det kört AIK trots att alla i min uppväxt höll på Bajen! Tottenham BARA blev mitt lag trots uppväxt med alla Wolverhamptons autografer på träningsjackan och Sunderland som träningscamp lag! Ja tro det som 10-åring FANTASTISKT!

428 inlägg
för
428 inlägg
slaffsy: För det första, går inte läsa något av det du skrev. För det andra, nej juste det är helg. Skolan är ledig då.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Hatmöte på Anfield idag, när ärkerivalen kommer på besök för stormatch i FA-Cupen! Grymt taggad redan, nu slår vi ut det andra Manchesterlaget från en cup. Go Reds!!!! YNWA!!! :)
964 inlägg
för
964 inlägg
Som Man-United fan, säger jag. Må bäste lag vinna! ;)
964 inlägg
för
964 inlägg
Vilket läge för Valencia att sätta in det första målet i matchen! Vilket skott
964 inlägg
för
964 inlägg
1-0 Liverpool! Vad ska man säga, trevligt för er Pool-fans
964 inlägg
för
964 inlägg
HELL YEAH, HELL YEAH! 1-1
249 inlägg
för
249 inlägg
Stort Grattis Liverpool :) Alltid roligt att se Manu förlora och resultatet kändes helt klart rättvist. Det är fasiken vad bra ni ska vara i toppmatcherna, tänk om ni spelat på samma sätt mot lag som Bolton :)
964 inlägg
för
964 inlägg
Rätt så jämn match! Liverpool körde bra men fansen på läktarn var ju riktiga idioter!
Glory Man UTD
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jublade rejält åt Kuyts mål, kul att han fick avgöra och bryta måltorkan lite. Och ja, den är märklig den där tendensen vi har att spela bättre mot bra lag och sämre mot risiga lag.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Underbart, så jävla glad! Finns inget bättre än att slå ärkefienden på Anfield! Unnar verkligen Uniteddödaren Kuyt segermålet! Finns ingen förutom Carra och Gerrard som har så stort hjärta för föreningen. Ger alltid sitt yttersta utan klagomål, ett riktigt föredöme och en STOR lagspelare!
Blir att ta sig ett par kalla till och riktigt njuta av den här stunden...
... för man lär väl komma ned på jorden igen på tisdag då vi har Wolves borta. Helt sjukt egentligen att man fruktar Wolves mer än United och City. Men vi höjer oss alltid mot de bättre lagen och kan inte föra spelet mot de sämre.
Jaja, det är på tisdag, nu ska det njutas!!!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag har varit på riktigt gott humör hela veckan och det beror nog till stor del på fotbollen. Det började i tisdags när Juventus slog Roma, Del Piero gjorde sitt första mål för säsongen som dessutom var riktigt snyggt. På onsdagen blev det vinst för Liverpool mot City, idag har dem som bekant slagit United också med ett mål från Kuyt. Ikväll vann Juventus mot topplaget Udinese. Fattas bara att Arsenal och Milan förlorar imorgon så är veckan fullbordad. :)
Måste säga grattis till två av mina fotbollshjältar också, både Carragher och Buffon fyller 34 idag. Kul att de fick fira med segrar mot bra lag.
249 inlägg
för
249 inlägg
http://www.youtube.com/watch?v=THABuePDzRE&sns=em
Ett skönt klipp, det behövs mer glädje i dagens fotboll!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Martín Cáceres är tillbaka i Juve och jag är kär i honom nu.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/viasat/article14341901.ab
249 inlägg
för
249 inlägg
Hans andra mål var ruskigt snyggt!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ja, det är inte ofta man får se en försvarare göra ett sådant.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden