Visa första inlägg
719 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
719 inlägg
Luis Suárez en ny hatspelare hos mig, fyfan vad vidrig han är.
964 inlägg
för
964 inlägg
Vilka matcher! Suarez vs Evra. Suarez, haha vilken skit-unge ... Trevligt av Ferdinand att inte skaka Suarezs hand. ;)
Respekterar Liverpool som lag, men inte Suarez tyvärr. =(
Go United!
Skönt att se Henry sätta dit bollen i mål mot Sunderland, kanske hans sista match. Vill se mer av honom i Premier L.
964 inlägg
för
964 inlägg
Lite väl barnsligt skrivet av mig, men sh*t vad jobbig man kan vara ibland (Suarez)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Blev besviken på att Suarez inte skakade Evras hand, men vill han inte så vill han inte, det är ingen idé att tvinga honom då. Han ogillar uppenbarligen Evra, om handslaget ska vara konstlat så kan han lika gärna skita i det. I överlag borde han ju dock skärpa sig angående situationsförstärkningar och obscent beteende mot publiken, annars vill jag nog inte se honom i Liverpool längre.
Kan ju inte påstå att Evra föregick med gott exempel heller, tänker på hans småbarnsliga agerande efter matchslutet.
212 inlägg
för
212 inlägg
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Härlig CL-match ikväll mellan Milan-Arsenal. Hoppas på Milan. Vore kul om Zlatan kunde få vinna "fucking Champions League" som han uttryckte det, innan han lägger dojorna på hyllan. Tror dock Real Madrid kommer att stå som slutsegrare. Finns inte många rävar som är listigare än Mourinho...
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Ser fram emot matchen ikväll, hejar självklart på mitt Arsenal :)
964 inlägg
för
964 inlägg
Intressant möte mellan Milan - Arsenal! ;)
Kommer bli ett väldigt spännande möte..

2566 inlägg
för
2566 inlägg
Milan lär inte få en lätt match med tanke på alla skadeproblem. De har dock hemmaplan till fördel så jag tror på oavgjort ändå.
EDIT: Verkar som att skadeproblemet minskat en aning.
249 inlägg
för
249 inlägg
Kom igen nu Arsenal!!!!
2566 inlägg
för
2566 inlägg

Milan lär inte få en lätt match

Skäms för mitt lilla uttalande nu, hehe. Ändrade faktiskt min tippning till vinst för Milan när jag såg att Boateng var med från start, men 4-0 var ju minst sagt en överraskning. En av Milans starkaste insatser hittills denna säsong.
3 inlägg
för
3 inlägg
Efter att ha sett Milans otroligt bleka match borta mot Udinese,(vinst dock)och Arsenals 7-1kross mot Blackburn hemma så var ju de här resultatet verkligen oväntat. Till och med Antonini av alla spelare spelade lysande idag! Glad för Milans skull och för hela den Italienska fotbollen.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja returen lär bli ren formalia. Trodde Milan skulle vinna igår men inte med så mycket. Arsenals försvarsspel har ju varit uselt hela säsongen. Man vet ju på förhand att de kommer släppa in minst ett mål. Sedan så har de ju bara RVP som kan göra mål framåt.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Underbart med en stark insats av Wernbloom mot Real, och målet var ju pricken över i:et. Hoppas att den roliga kvällen fortsätter med att Napoli spöar Chelsea.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Chelsea är långt ifrån ett topplag numera ;) Snarare ett lag i fritt fall, vilket jag även antydde inför säsongen...
4340 inlägg
för
4340 inlägg
City hade en riktigt tuff grupp med Bayern och Napoli, men United hade typ den lättaste så de borde iaf skämmas. Gunners har uruselt försvar och i stort sett bara en spelare som gör mål så de känns också på nedgång tycker jag.
Men PL-lagen har ju dominerat de senaste åren tillsammans med Barca så man får väl se detta som ett mellanår.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Dagens match mellan Reds och Arsenal måste vara säsongens största besvikelse hittills. Helt sjukt att man kan dominera en match så och ändå förlora den... lika sjukt som att vi missade ännu en straff. Utan Gerrard blir det inga straffmål...
225 inlägg
för
225 inlägg
ja det var en match dom borde vunnit, får nog träna avslut lite mera.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Äntligen en seger för Reds. Bugar för Kung Gerrard.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/fotboll/premierleague/article14519249.ab
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja det var kul att Kungen visar att han fortfarande kan! Skön prestigeseger, annars så är det ju bara FA-Cupen som gäller nu, ligan och fjärdeplatsen är ju tyvärr dyngkörd...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden