Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Riktigt spännande match hittills. ;)
N10: Hoppas du på Real madrid eller bayern? :)
chealsea, vilket tråkigt lag. nu kommer ju finalen bli lika tråkig också när dom gick dit.
En sorglig dag för fotbollen...
En sorglig dag för fotbollen...
Varför Ramos fick ta en straff istället för Higuain kan man ju undra.
kul att bajen spelade iaf, hoppas dom slår chealsea nu, hejar egentligen inte på någon av dom men bajen bjuder ju till iaf så att det är roligt att kolla på!
Ah, City mot United idag. Har laddat med ÖL. Kom igen nu united, visa vilka som har hjärta.
Härligt med lite United-Fans här!
Glory Man United! ;)
Glory Man United! ;)
Absolut! Snart dags. Är lite nervös. :)
Jäklar vad nervös jag är. Borta plans match också. Glad är jag iaf, vad som än nu händer så har United åtminstone försökt. ;)
Jäklar vad nervös jag är. Borta plans match också. Glad är jag iaf, vad som än nu händer så har United åtminstone försökt. ;)
Dubbelpost, förlåt.
Laddar med lite goa' sötsaker.
Dubbelpost, förlåt.
Laddar med lite goa' sötsaker.
1-0 till city. SOm flera säger på ett annat forum, nu kanske united spelar mera offensivt.
Ja de parkerade ju bara bussen i första och fegspelade och hoppades på oavgjort och några kontringschanser. Spel mot ett mål sista halvan och mycket rättvis ledning! Blir en intressant andra halvlek!
Tråkiga nyheter, självklart. Offensivt spelar de ju, ute efter oavgjord må tro. Vinst vill ju alla, en oavgjord match för United kan betyda mycket.
Absolut! Dem har inget annat val. United har ju young, valencia, welbeck, chicarito osv på bänken.
Ja de får vi spara. ;)
Welbeck ska in.
Welbeck ska in.
Mancini din jäkel. Tjäfta inte imot Sir Alex, akta din tunga säger jag bara!
Överdramatisk tranare!
Överdramatisk tranare!
Nu är jag tillräckligt onykter och ledsen. Skiter i det här, natt.
Jävlar vad dålig match, titeln verkar förlorad! Tack blub och alla andra härliga United-fans, och grattis till er andra (inklusive du Brent)
Tack N10! Får även passa på att beklaga sorgen. Men idag så var det klasskillnad. Tror aldrig jag sett United under de senaste 15-20 åren skapa så lite i en match. Kan inte minnas att de hade något skott på mål ens. Känns märkligt, det hade jag inte väntat mig.
Tack, och ja det var väl inte Uniteds bästa dag om man säger så.