Visa första inlägg
201 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
201 inlägg
Finner inga ord om hur besviken jag är, egentligen var det en helt väntad förlust och dom var mycket bättre, inget snack, det jag är mest är besviken på är såklart att vi har tappat dessa åtta poäng, det är inte okej alltså. Nu är ligan tyvärr avgjord, Chelsea med deras form och självförtroende kommer garanterat spöa skiten ur Newcastle hemma i veckan och då kommer Newcastle har tappat förhoppningarna om den fjärde platsen till City matchen. Så jävla synd med det är sanningen, gör så ont och se dom blåa sedlarna vinna ligan.
Jones gjorde det helt okej i defensiven men offensivt var han så otroligt dålig, sista sparken tex när han slår inlägget, hur kan man slå inlägget på det viset, det är som att ropa på Hart och be han hämta bollen, herregud.
Om jag ska vara årlig så tycker jag faktiskt Carrick var den enda som var bra i United, Rooney kunde dock inte göra ett skit i första när han är så där ensam och Park vet i fan vad han gjorde på planen...
SAF måste nog öppna plånboken i sommar om vi ska hänga med City nästa år då dom troligtvis kommer vara ännu bättre. Giggs, det är snart dags för dig att gå åt sidan, du har gjort ditt...
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Idag kl. 18.15 så är det årets match för oss med röda pulserande hjärtan! Matchen som dels kommer att avgöra om man kan kalla säsongen för ok eller för en katastrof. Sedan så kan den avgöra King Kennys öde. Förlust och vi har sannolikt en ny tränare nästa säsong.
Tror som vanligt stenhårt på mitt lag och eftersom vi haft "lätt" för Chelski de senaste åren så tror jag på att denna trend fortsätter och att legenden Steven Gerrard får höja bucklan i vädret! Vore extra underbart att få se Torres bita i gräset, han gick ju till Chelsea för att vinna titlar. Så ironin och skadeglädjen skulle vara en extra bonus förutom extasen att se sitt kära lag åter vinna något av värde. Carling Cup rankar jag inte särskilt högt, även om det var en trevlig trofe det med.
Kommer missa livesändningen eftersom jag ska fira min älskade mors födelsedag ikväll. Men kl. 23 så går matchen i repris och då kommer jag sitta bänkad och gapa och heja och antagligen hålla varenda granne vaken in på sentimman ;)
Go Reds, YNWA!!!!!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Då var Liverpools säsong förlorad. Reina och Henderson fortsätter att suga, Spearing klantar sig rejält igen. Hoppas innerligt att Bayern spöar Chelsea  i CL-finalen.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Instämmer. Men mest suger King Kenny som tror att det går att spela med en ensam Suarez mot Terry och co. Carroll skulle givetvis startat ist för Henderson, som måste vara den sämsta värvningen i hela PL. Tiden har runnit ifrån Kenny, dags för en ny tränare tack. Gärna några klassförvärv också. Nu kan ju även Chelsea sluta tjuta öcer Garcias CL-mål som dom säger aldrig var inne... Ganska utjämnat i den statistiken nu.
Fy fan, vaknade irriterad...
225 inlägg
för
225 inlägg
läste att messi ensam gjort mer mål än hela liverpool :p
Inga inlägg
för
Inga inlägg
[size=0=0]Vi har nyligen lanserat en ny sida inför Allsvenskan, EM2012 m.fl.: http://www.betme.se.[/size]
[size=0=0]Här kan du enkelt och smidigt skapa dina egna vadslagningsspel och utmana dina vänner och kollegor. Tjänsten är helt gratis. Hoppas ni får användning av den :)[/size]
2566 inlägg
för
2566 inlägg

läste att messi ensam gjort mer mål än hela liverpool :p

Ja, det är tragiskt.
Eftersom jag även råkar vara Juventus-supporter kan jag trösta mig med att det går bra för dem, otroligt bra faktiskt sett till hela säsongen. Kan bli två väldigt avgörande matcher ikväll, måste be för att Milan torskar mot Inter.
964 inlägg
för
964 inlägg
Nä men vaf.. 
Verkar som att City har vunnit ligan, hade verkligen önskat att Newcastle vann denna match. Ja United lär inte få bära hem titeln denna säsong. =( Men bra kämpat..
Nästa säsong som gäller nu!
428 inlägg
för
428 inlägg
Ja, klart man höll på Newcastle. QPR har man ju inget hopp för. Aja nästa säsong, 20 titeln.
625 inlägg
för
625 inlägg
Jaha, det var den Scudetton... Tungt. Detta var då ingen bra fotbollsdag, först förlorade Newcastle mot City, men det som sved mest var ändå förlusten i Milanoderbyt. Man får väl trösta sig med att Zlatan gjorde två fina mål i alla fall, men även hans svit med ligasegrar förstördes ju. Nej, jag får nog ta och trösta mig med en god film istället.
Sen måste jag väl ändå gratulera dig Voldo till Juventus ligaseger, Conte har gjort ett fantastiskt jobb!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Nu är jag lycklig igen! Håller med om Conte, han är helt klart en av världens bästa tränare. Innan säsongen trodde de flesta att Juve skulle få kämpa för en chans till CL-plats, nu vann de ligan istället och ska snart spela cupfinal. Inte en match förlorad på hela säsongen heller, hittills. Nu gäller det bara att värva Van Persie eller en likvärdig anfallare så blir det dominans i CL nästa år. :)
625 inlägg
för
625 inlägg
Ja, att gå obesegrade en hel säsong är otroligt imponerande. Matri och Vucinic är ju klasspelare i sina bästa stunder, men det känns tveksamt om de kan leverera mål på mål under en hel säsong med CL-spel, så jag håller nog med om att en riktigt vass striker skulle kunna vara en passande värvning.
För övrigt får jag ångest varje gång jag ser Andrea Pirlo i Juventuströjan, shit vad jag saknar den mannen och hans delikata passningar, ett enormt misstag av Milan att släppa honom.
964 inlägg
för
964 inlägg
Just nu så är United mästare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dra åt h*ll med er City. ;)
Här får ni!
http://www.youtube.com/watch?v=RUCn4w-S2KM
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Kanske är det dags att ett annat lag än United som ska vinna?
964 inlägg
för
964 inlägg
Nä men inte City iaf, hellre något annat lag då. ;)
428 inlägg
för
428 inlägg
United är bäst. Struntar fullständigt om det är dags för ett annat lag eller inte.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
VILKET JÄVLA SLUT PÅ SÄSONGEN!
428 inlägg
för
428 inlägg
Äckligt att city vinner, bara äckligt.
964 inlägg
för
964 inlägg
Ja. . .... ja okej.... får väl nöja mig med att Barton sparka ner Aguero, och att United gjorde en bra säsong. Denna säsong har vart helt.. otrolig!!!!!!! Glory Man United, nästa säsong som nu gäller för oss och ja City är fortfarande ett skit lag som bara köper spelare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dra åt h*ll med City, j*vla skit b*js lag. H*lvete
1168 inlägg
för
1168 inlägg
United är bara bortskämda och dåliga förlorare.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden