Visa första inlägg
964 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
964 inlägg
Får jag fråga "hobbits" är du ett City-fan????
1168 inlägg
för
1168 inlägg
N10: nej, men ser hellre City vinna än United. ;)
964 inlägg
för
964 inlägg
Ja så vilket lag då?
1168 inlägg
för
1168 inlägg
N10: Vi kan väl säga Chelsea, men jag är inget hardcore fan direkt.
964 inlägg
för
964 inlägg
Chelsea? Ja okej då, har ett par vänner som är just Chelsea-fans. 
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Skönt att United inte vann ligan, hoppas på maktskifte och att United aldrig tar en ligatitel igen. :)
Det är även klart nu att Juve är obesegrade i Serie A. <3
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Jag hoppas samma sak! Grattis till titeln City, mycket välförtjänt! Vann ju båda inbördes mötena med den totala målskillnaden 7-1.
225 inlägg
för
225 inlägg
lite lustigt att barton, en före detta city spelare tog ett rött kort mot city, säkert inga konstigheter men man kan ju iaf spekulera :p
396 inlägg
för
396 inlägg
Grattis City, en väldigt härlig match! Hejar inte ens på City men jag blev lite rörd i slutet! :)
964 inlägg
för
964 inlägg
Ja nu börjar det dra ihop sig för Champions League-finalen! Hade egentligen velat se ett par andra lag i finalen, men hoppas på Bayern denna match. Varför? För att jag vill se Tottenham i Champions Leaue nästa säsong, det förtjänar de verkligen. Inget fan till Tottenham heller, så inte någon missförstår något. Hoppas på spänning och underhållning. Må bästa lag vinna, men helst Bayern dock. Ja annars så hejar jag inte på något lag idag om inte det vore för min anledning till varför. Hehe ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Tål inte Chelsea av flera anledningar så jag håller både en och två tummar för Bayern!!! :)
428 inlägg
för
428 inlägg
Och där vann chelsea. Grattis! Spännande jävla kväll det vart då, herregud.
964 inlägg
för
964 inlägg
Nä vadfan, inte Chelsea! Jaha. Matchen var helt okej, bättre har jag sett. Första halvan var små seg med ett hungrigt Bayern, andra halvan blev det lite mer Chelsea men fortfarande en dominerande Bayern. Bryr mig inte så mycket, men j*vlar. Jag som gärna ville se Tottenham istället för Chelsea i CL nästa säsong. =( Annars så bryr jag mig inte, ett par vänner till mig kan vara hur glada de vill, men det förtjänar de tyvärr inte. Ja bättre match än förra årets iaf. ;)
1:a halvan. 3/5
2:a halvan. 3,5/5
Förlängningen. 3,5/5
Ett tråkigt Chelsea i final.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ett Chelsea som inte vill spela fotboll har lyckats vinna, fy fan! Utspelade både mot Barca och Bayern... Bayern vek ned sig något fruktansvärt, hade en massa chanser att avgöra men pallade inte trycket. Robben hade väl inte ett rätt på hela matchen, var bergsäker på att han skulle missa straffen i förlängningen... Fy fan vad trist att behöva se de där dödgrävarna vinna och få en gratis plats nästa år...
8 inlägg
för
8 inlägg
Håller verkligen med David Brent... Fyfan asså, jag mår riktigt dåligt just nu.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Jag instämmer! PissChelsea!! Bayern förtjänade dessutom titeln då de har spelat en bättre Champions League än Chelsea! 
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Chelsea förtjänade vinna helt klart!
Bayern förtjänade vinna på sitt sätt offensivt!
Men Chelsea vann för rätt taktik och inställning och sitt hårt arbetande försvarsspel!
Stor respekt för Bayern och tysk fotboll som lär bjuda på nåt magiskt i fotbolls em!
Chelsea vann för att dom hade spelare som Drogba och Cech som avgjorde för Chelsea!
HATERS GONNA HATE!
http://youtu.be/8mmhNiWiJxQ

249 inlägg
för
249 inlägg
Jag håller med dig Brent. Så segt att Chelsea ska vinna med sin oerhört tråkiga fotboll.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja fruktansvärt trist. De vaskade väl inte fram ett dugg under 120 minuter förutom målet?
964 inlägg
för
964 inlägg
J*vlar vad tråkigt, Bayern hade så många fin fina chanser men j*vlar vad bollen inte ville in. Hellre skulle jag vilja se ett hungrigt Chelsea vinna, än ett par fjantar som vinner på straffar. Snacka om tråkigt, säkert så var det deras taktik, men j*vlar något sånt vill man inte se i CL-Finalen.. Grattis på andra platsen Bayern!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden