Visa första inlägg
225 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
225 inlägg
@Familyguy menar du http://existenz.se/out.php?id=45679?

225 inlägg
för
225 inlägg
@David eller när Danmark vann, dom var ju inte ens kvalificerade :p
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja, utvisningen var ju pinsam och jag hoppas att den domaren har dömt klart för det här mästerskapet. Han pallade inte trycket det minsta, skandal! Men det verkade ju lyfta grekerna på något sätt och håller med om att oavgjort var rättvist. 
Idag så förväntar jag mig en ganska enkel seger för Holland, säg 3-0. Sedan så tror jag att tyskarna vinner, de är väl min favorit till titeln. Resultatet känns mer svårtippat, men tysk seger tror jag på, Portugal är ju mest Ronaldo och han kan inte själv mala ned den tyska maskinen. Kanske 3-1 till Tyskland.
Två kanonmatcher idag som ska ses med vänner och det lär väl bli lite god mat och dricka till det :)
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Det var verkligen schyssta matcher igår! Tycker dock domaren i Polen - Grekland matchen var totalt värdelös och han kommer förhoppningsvis inte få dömma så mycket mer.
229 inlägg
för
229 inlägg
Håller helt klart med om domaren i första matchen, han gjorde en del riktiga missar, synd.
David Sj?gren: Haha jo, jag gillar också Schweinsteiger otroligt mycket. :)
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Ser fram emot stormatchen ikväll. Hejar på Tyskland och tror att de vinner över Portugal utan problem. 
964 inlägg
för
964 inlägg
Har sagt det sedan förra året. Tyskland vinner detta i år. Missade matcherna igår, men idag tänker jag inte missa stor matchen mellan Tyskarna och Portugiserna. ;)
428 inlägg
för
428 inlägg
Ska bli kul med båda matcherna. Ser fram emot att se danmark förlora, alltid en höjdare.
625 inlägg
för
625 inlägg
En liten anekdot är aldrig fel :) När jag som sagt var i Tyskland 2008, samtidigt som EM spelades i Österrike och Schweiz, passade jag på att köpa tre miniatyrfigurer av Bastian Schweinsteiger, Miroslav Klose och Michael Ballack. Detta var samma dag som kvartsfinalen Tyskland-Portugal skulle spelas. Tyskland vann med 3-2, och gissa vilka tre som gjorde målen ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha, lucky charms med andra ord :)
625 inlägg
för
625 inlägg
Yes, får väl plocka fram dem ikväll och hoppas på en repris :) Fast ja, nån annan får väl göra Ballacks mål då.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja ta fram dem, har nämligen spelat på att Tyskarna ska vinna med mer än ett mål :)
625 inlägg
för
625 inlägg
Det är jag övertygad om att du gjorde rätt i!
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Tror Holland kommer att ta sig långt i detta EM. Går dem vidare ur gruppen så får dem ju möta något av dem svagare lagen i grupp A. Sverige kommer det nog gå åt pipsvängen för. Tror knappt att vi går vidare i gruppen, Frankrike tippar jag som gruppvinnare.
Vet i tusan om Sverige ens klår Urkaina på måndag. Men man hoppas ju!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Sverige har åtminstone vunnit sina träningsmatcher, till skillnad från Ukraina som förlorat sina om jag inte misstar mig. Spelar vi som mot Kroatien så kan vi gå riktigt långt faktiskt.
964 inlägg
för
964 inlägg
Matchen mellan Holland och våra grannar, Danmark ska börja. ;)
964 inlägg
för
964 inlägg
1-0 till danskj*vlarna. Oj, oj, oj. Trevligt! ;)
964 inlägg
för
964 inlägg
Holländerna förlora, Danskarna är vinnarna med ett mål mot noll! ;)
428 inlägg
för
428 inlägg
Det var fan inte bra.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Skönt, kul att Danmark vann! :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden