Visa första inlägg
87 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
87 inlägg
Chippen gjorde ett bra inhopp sist, dock är min uppfattning att han oftast är just en bra inhoppare och inte lika bra startspelare. hade spelat med;
Granqvist-Mellberg-Olsson-Olsson
Svensson-Källström
Larsson-Zlatan-Elm
Elmander
625 inlägg
för
625 inlägg
Kan inte låta bli att tycka synd om danskarna, de har varit den ljusa sidan av Skandinavien hittills och förtjänade en poäng mot Portugal.
Nu plockar jag fram Tysklandströjan och laddar upp för EM:s hittills största match!
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Hatmöte!
Vill inte vara holländare idag... 
11101 inlägg
för
11101 inlägg
0-1 till tyskland efter schweini's pass till super-mario

1770 inlägg
för
1770 inlägg
Gomez alltså.. Wow!
217 inlägg
för
217 inlägg
Asså fyfan man blir ju illamående av att se alla värdelösa filmningar fan ingen kan ju göra det trovärdigt ens.
964 inlägg
för
964 inlägg
Härligt med en vinst till Tyskland! Mycket nöjd, och imorgon ska jag få se "mitt" Italien spela. Ska bli kul, ja framförallt spännande. ;)
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Om vi svenskar tycker vårt lag inte kommer upp till sin potential så är det inget mot vad holländarna lär tycka om sitt lag. Sällan har så många spelare fått ut så lite som Holland den sista kvarten? Var de ens över mittlinjen? När de skulle vara som mest taggade på en kvittering så hände absolut inget.
Rätt skönt att vara svensk ändå eftersom man ändå inte har några höga förväntningar på laget. 
625 inlägg
för
625 inlägg
Grym seger, är väldigt nöjd med Tysklands insats ikväll. Gomez är på god väg att bli en fulländad efterträdare till Miroslav Klose, inte många lag som har förmånen att kunna välja mellan två så notoriska målskyttar. Och sen... Schweini! Fantastiskt spelgeni, dirigent och hjärtat i detta underbara lag!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
holland hade det inte lätt när tyskland skickligt dödade matchen. lite spänning bjöd dock reduceringsmålet på.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Känns i nuläget som att de enda som kan rå på tyskarna är ett Spanien som spelat ihop sig under turneringen eller ett defensivt Italien som låser tyskarna. De ser grymt farliga ut.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Då får vi ser hur det går för kära Sverige imorgon! Hoppas på vinst, tror på ett lika.
217 inlägg
för
217 inlägg
2-1 england eller 3-1. Zlatan gör ett mål.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Kände redan under förra matchen att Spanien är på väg mot högformen och dagens match bekräftar ju det. Visserligen svagt motstånd, men jag ser inte att något lag ska kunna stoppa Spanien direkt. Satte precis en hundring på att de vinner hela tjotaballongen även i år. Kul, gillar verkligen Spanien.
Tror än så länge ingenting om morgondagens match. Förväntar mig förlust med ett eller två mål, finns ändå en skaplig chans till oavgjort och vinst det drömmer jag om. Tänk vad underbart det vore att ge engelsmännen en smocka. Att de ska gå vidare bryr jag egentligen inte mig så mycket om, då jag aldrig förväntat mig det.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Har en liten känsla av att svenskarna kan överraska oss alla ikväll, 2-1. Zlatan och Larsson gör de svenska målen, Carroll skallar in englands.
Tror på 2-0 till Frankrike i tidiga matchen. Kan säga att jag prickat de senaste fyra resultaten utan att ha spelat på dem, lite ångest :)
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Fram med plånboken då Brent!
Jag tycker Tyskarna känns vassast i turneringen. Spanien - Tyskland i final tror jag på.

4340 inlägg
för
4340 inlägg
Hehe, ja det blir nog att ge sig iväg och sätta en liten slant idag :)
Tyskarna var min favorit före turneringens start och är det än mer nu.
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Skönt att Hamrén flyttade runt lite, nu ska det nog gå bättre.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Förhoppningsvis kommer de upp i normal nivå i alla fall. Men sjukt att 40% av Aftonbladets läsare tror på vinst. Vore ju fantastiskt om de får rätt.
964 inlägg
för
964 inlägg
Ska ut och se lite fotboll, ja det lär väl bli trevligt. ;)
Ännu en gång, heja Sverige! Vinst för i... kom igen nu, det klarar ni för f*n. ;)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden