Visa första inlägg
2575 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2575 inlägg
Spännande match men det gick tyvärr icke. Skit också.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
I den andra halvan spelade Sverige på bra! Kul att Mellberg showade med klockrena brytningar och ett snyggt ledningsmål. Synd att det inte gick hela vägen dock.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Vi kan åtminstone säga att vi spelade bra den här gången, Sverige verkar spela bättre mot bättre lag. Riktigt synd att vi inte fick till ett tredje mål bara.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Mellberg och Martin Olsson var grymma.

2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ja, kul att Olsson fortsätter visa varför han ska vara given i startelvorna.
964 inlägg
för
964 inlägg
Ja man kommer hem helt besviken, f*n också! Varför Sverige, varför? Ja bra kämpat iaf.
625 inlägg
för
625 inlägg
Fan vad tungt det här var, vi förtjänade oavgjort i alla fall... Men England hade flyt och tog vara på sina chanser, ibland behövs det inte mer än så. Sverige gjorde ändå en bra match och förlorade med äran i behåll, även om man bara vill dö just nu. Och jag vill inte tänka på vad ska vi göra när Kung Olof tackar för sig. Men det finns ljuspunkter som vi får ta med oss och bygga vidare kring, mot Brasilien 2014!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Någon som vet om Mellberg kommer att medverka i kvalet förresten eller slutar han helt efter EM?
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Han har inte uttalat att han ska sluta tvärt i landslaget, men inser att i två år till kommer han inte spela. Men i värsta fall så gör de här sista förlustmatcherna att han tappar sugen även inför kvalet. Det är ju väldigt vanligt att spelare utannonserar sin pensionering precis efter ett mästerskap.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Mellberg gör sitt sista mästerskap nu och tillsammans med Granqvist så får ta på sig Carrolls mål, men i andra halvlek så fick han upprättelse. Fantastisk vilja och inställning! 
Såg bra ut när Sverige gjorde 2-1 då var mina förutsägelser spot on och vi var förtjänta av minst en poäng. Men vi har varit alldeles för usla defensivt detta EM. Fem insläppta på två matcher håller inte. Fyra första målen hade inte ens kommit till om försvarsspelet hade varit där. Men igår visade de iaf lite stake och gick för det.
Konstigt att något som man väntat på så länge kan vara över på 180 minuter... Men jag hoppas att de tar lärdom av detta och framförallt andra halvleken igår, man måste våga för att vinna. Hade iaf slagit Ukraina om vi spelat som i den andra halvleken igår. Bittert, men livet går vidare.
Nu håller jag helt på engelsmännen. Gerrards pass till Carroll var en av EM's höjdpunkter så här långt, även om han kunde gjort den mot Ukraina istället...
8 inlägg
för
8 inlägg
5000 engelsmän på matchen och England ska vara fotbollens hemland? Haha, vilket skämt.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Sverige gjorde allt dom kunde göra, men det gick inte hela vägen. Hoppas dom lär sig av misstagen och går vidare nu.
625 inlägg
för
625 inlägg
Jösses, vilken svängom det blev i den här gruppen! Att Ryssland skulle åka ur hade man ju aldrig trott. Och att Tjeckien (!) skulle vinna gruppen!
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Hade 1-0 till Tjeckien, men att ryssarna skulle få stryk och missa avancemang fanns inte på kartan...
Idag så lär väl danskarna få tacka för sig, inte en chans att de tar en pinne av Tyskland. Däremot är det ju helt öppet mellan Holland-Portugal. Tror inte Holland vinner med två mål som de måste, däremot tror jag de kanske tar en uddamålsseger om de höjer sig.
625 inlägg
för
625 inlägg
Ja, idag är det godnatt för danskarna. Holland-Portugal kan verkligen gå hur som helst, Portugal har onekligen varit bättre men Holland är alltid Holland.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Beklagligt att inte alla förtår vilken SUPERMATCH Sverige gör idag!Känns som Sverige var gruppens pontiellt bästa lag!Italien tror jag vi slagit om vi vunnit mot världens mest överskattade lag England.Jag har dock hopp som tror på något övernaturligt!Sverige överpresterade 74,94 och 2014!!!

217 inlägg
för
217 inlägg
Ja fyfan grattis till landslaget ni kom sist
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Något positivt med detta mästerskap är att Sverige spelade bättre och bättre, och det är riktigt skönt att få avsluta med seger mot ett storlag. Hoppas vi kan fortsätta på samma linje och behålla den där kvalitén, då kanske vi kan förse tyskarna med ett starkt motstånd i VM-kvalet.
Zlatans mål blir inte bortglömt på ett tag heller.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Du har med andra ord ingen framtidstro? Jag har alltid varit en Zlatan kritiker!Now more!Hans sett att vara först att tacka fansen gör ALLT!Nu TROR jag på VM 2014!!

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Du har med andra ord ingen framtidstro? Jag har alltid varit en Zlatan kritiker!Now more!Hans sett att vara först att tacka fansen gör ALLT!Nu TROR jag på VM 2014!!

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden