Visa första inlägg
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg

Haha, beräkningar? Right...

Ja? Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag tippade Italien som vinnare med Pirlo som en av EM's bästa lirare. Nu har de visserligen inte vunnit än men chansen finns ju och inget har gått snett hittills. Inte helt otippat att de får möta Spanien i final heller.
964 inlägg
för
964 inlägg
Italien ska ta hem det här. Spanjorerna får helt enkelt förlora, ett nytt Holland kan de väl bli. R.I.P. den Holländska fotbollen. Men rätt nice om det skulle hända, hehe. Låt andra lag skina nu, gillar fotbollen de kör, men ack så segt det kan bli, som mot Portugal i semin. Ett liv där Spanjorerna vinner mästerskapen gång för gång, en mardröm minst sagt. Men ja, snyggt kör de ju. Förutom filmningen då. Gillade Spanien betydligt mycket mer för 2-4 år sedan. Alonso och Xavi är väl favoriterna där, resten är bara uttjatade. Men finns ett par undantag dock. Llorente och Villa är bra de med, tråkigt att Villa missa Em, och h*ll att inte Llorente fått speltid.
VM 2014, final. Italien mot Tyskland. Oj, DET är en match. ;)
133 inlägg
för
133 inlägg
Håller med N10! Hade varit otroligt tråkigt om Spanien vinner i år också, dom har vunnit både EM-2008 och VM-2010, någon måtta får det väl allt vara? Nu siktar vi framåt VM-2014 och en vinst för Sverige ;)
964 inlägg
för
964 inlägg
Ja verkligen. Heja Sverige!!! ;)
964 inlägg
för
964 inlägg
God dagens, idag är det EM-final! ;)
Behöver man säga mer egentligen, tja kanske? Ja jag är ledsen.. varför? Ville ju se Italien och Tyskland i final. =( Ja det lär väl bli en spännande match, om Spanjorerna har lite mer fart i sitt spel, ja då lär det bli kul. Vilket lag jag hejar på är väl ganska tydligt (1,5 cm åt vänster) Italien såklart. Kom igen mina Italienare, nu tar vi de. Nu ska vi tysta publiken, vi ska vinna!!! ;)
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Kunde ju varit roligare lag, men hejar på Italien idag.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Idag håller jag också på Italien.
217 inlägg
för
217 inlägg
Tyskland och Italien har varit bäst i EM. Så självklart ska Italien ta hem det här.
84 inlägg
för
84 inlägg
Jaha då sticker jag väl ut då jag håller på Spanien. Visst har de spelat halvkasst de sista två matcherna men de är otroligt bollskickliga och passar som att de har magneter i skorna.
84 inlägg
för
84 inlägg
:D
964 inlägg
för
964 inlägg
Slutade kolla nu efter andra målet, får se om jag kollar in andra halvleken då. No offense, men f*n vad jag har hatat Spanien under denna EM, då jag också rankar de som de fjärde bästa fotbollslaget, bland favoriterna alltså. Fin fotboll, ja det kan jag inte klaga på. Hoppas Prandelli har sagt något vettigt till grabbarna nu!
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Du kan ju inte inte kolla på andra halvlek nu N10, speciellt inte om du håller på Italien! :)
964 inlägg
för
964 inlägg
Har svårt för publiken. Där har du mitt svar. ;)
217 inlägg
för
217 inlägg
Nä tror aldrig att Italien kan vända det här :/
964 inlägg
för
964 inlägg
You must believe, dude. Di Natale, Balotelli och Pirlo kan nog göra något bra när som helst. Fabregas hade visst ett läge nu ser jag, orkar knappt reagera. =[
2566 inlägg
för
2566 inlägg
10 man på plan nu. För att sammanfatta detta EM:
964 inlägg
för
964 inlägg
.....
964 inlägg
för
964 inlägg
.....
217 inlägg
för
217 inlägg
Italien fyfan vad pinsama dem är nu
964 inlägg
för
964 inlägg
Bland de sämsta matcherna jag sett, och troligen den sämsta finalen. Tråkigare än så blir det bara inte. Italien var sig inte lik, rädda, ja det måste de ha varit... blev tvungen att redigera mitt inlägg, för så får man nog inte säga...
4-0. Och där stängdes tv:n av!!!!!!!!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden