Visa första inlägg
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Mycket på grund av de usla domarna ja.
8 inlägg
för
8 inlägg
Buhu, domarna var så elaka, de dömde emot oss hela tiden, med andra domare hade vi vunnit... Rofl.
Liverpool förlorade därför de mötte ett bättre lag, eat it.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ehm, West Brom var inte mycket bättre än Liverpool, de låg på en rätt jämn nivå. Och nej, det krävdes inte "bättre domare", för även bättre domare kunde ha varit dåliga. Om samtliga domarbeslut varit korrekta så hade West förmodligen inte vunnit.
Det är förresten du som gnäller mest här, så tagga ner.
8 inlägg
för
8 inlägg
Jag ska gå och gråta en skvätt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gnaget gnetar p
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
bra Daniel Majstorovic och Henok Goitom hade behövts!Med dessa i laget kan allsvenskan bli kul!

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fan! åker på ett klassmål i baken och så var det lilla äventyret över!

203 inlägg
för
203 inlägg
Tycker det är riktigt kul att AIK satsar på att få in en kvalitetsspelare som Henok Goitom i laget, allsvenskan behöver lite stjärnspelare för att klara av konkurrensen med resten av europa. Tyvärr har vi hamnat ganska långt bakom resterande ligor nu och jag hoppas verkligen på att lagen vågar satsa lite mer nu. :)
För mina egna favoriter i Allsvenskan ÖSK går det ju lite sisådär för. Det är desto roligare att följa Carlstad United och våran väg tillbaks till division 1 igen. Nu ska vi bara hoppas på att Karlstad BK åker ur densamma och att United kan sätta karlstad på fotbollskartan. :)

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Att satsa är tyvärr inte lösningen på dagens fotboll!Gör om och rätt som i NHL.iNFÖR LÖNETAK1Alla hyllar lag som Barcelona och Real Madrid,Varför?Lagen kommer från ett land som snart är på ruinens brant och det är pga av vidlyftiga satsningar och lån som inte går ihop!Dom miljarder som Europas storklubbar har i skuld är bara vansinne!Back to bsics SNÄLLA!

203 inlägg
för
203 inlägg
Jag håller helt med dig i att det behövs lönetak inom fotbollen. Bundesliga är min absoluta favoritliga idag och det är även i tyskland som jag har laget i mitt hjärta, Hertha Berliner Sport Club (Hertha BSC). Bundesliga har lyckats bli en liga med både bra lag och där ligan är hyffsat jämn. Det är alltid välfyllt på arenorna, även nere i division 3 matcher och fotbollen är rolig och bra.
De har lyckats med allt detta trots att bundesliga inte tillåter enskilda ägare utav klubbar, supportarna måste äga minst 51-procent av klubben. Ändå klarar Tyskla klubbar av att konkurrera med olje-klubbarna. I Sverige gäller samma regler för fotbollen och vi kommer aldrig att komma upp i samma publiknivåer som de tyska klubbarna då vi inte har den befolkning som krävs. Men jag tror ändå att de svenska lagen behöver satsa mer och försöka göra allsvenskan till en attraktivare liga för spelare. Vi behöver åtminstonde se till att vi blir nordens bästa liga för att locka hit danska, norska och finska proffs. :)

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sedan att Tyskland är ett sjukt idrottsintresserat land, som fyller arenor på skidskytte!England kommer alltid säja ut arenor i fotboll,men sjukdomen finns där.Har tyvärr inga förhoppningar att UEFA förstår!Mutkulturen i Europa är större än man tror.

2566 inlägg
för
2566 inlägg
Min önskan blev sann, Juventus får möta Chelsea i CL. Blått blod ska flyta på planen. ;)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
AIK pissar ner Juventus!Had hopes for Tottenham!Men nej!Pool hade varit nice och förnedra!Tar oss vidare enkelt och får förhoppningsvis möta något överskattat lag!Dock ej Spurs!.-)

11101 inlägg
för
11101 inlägg
försöker koordinaera bortaresorna nu, amsterdam sen tåg till eindhoven lutar det åt

26 inlägg
för
26 inlägg
Oooh, trodde det bara hängde en massa plastfans i den här tråden.
Själv blir det flyg till Rom och sen tåg till Neapel, kommer bli röööj!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Chico i Neapel kan du komma hem i en bodybag.Så röj lagom!:-)

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
För övrigt så hoppas jag ,att alla fotbollsälskare någon gång får uppleva Engelsk fotboll på plats!England är väl världens bästa allsångsland i världen!Förrutom Black Army kanske!Klev in på White Hart Lane en gång i tiden ,när Anders Limpar spelade i Everton!Ståpäls har aldrig varit en underdrift!

199 inlägg
för
199 inlägg
Kollar på Spurs nu, sjungs inte så högt just nu på White Hart Lane! En dålig första halvlek.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Någon som har koll på när målkameror ska införas i de stora ligorna? Det skulle väl bli snart? Såg Everton-Newcastle igår där Everton fick 2 mål felaktigt bortdömda, tråkigt när sådant händer.
Är annars taggad inför CL-starten ikväll, och sjukligt taggad inför matchen mellan blåingarna och zebrorna imorgon.
625 inlägg
för
625 inlägg
Ja, vi får hoppas att de tar tag i det där snart, för så här kan det ju inte fortsätta. Förstår inte varför man inte har installerat målkameror än, det borde väl inte vara så komplicerat... Men just igår var det ju tur att de inte fanns att tillgå, tackar för den poängen ;)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden