Visa första inlägg
1597 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1597 inlägg
Jaha då spelar Arsenal mot United idag och nu tvingas vi klappa in Van Persie som mästare!! Känns tungt att göra detta! United är man van vid det här laget att ge klappen som mästare, men svikare är en annan sak! :)
Hoppas Gunners kan ge dem en match ändå! ;)
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Nu är det snart avspark!! Peppar!! :)

1597 inlägg
för
1597 inlägg
1-1 so far!! Arsenals första mål kom efter en offside som domaren missade så Gunners fick den av domaren! Annars har vi haft matchen och lirat bort United som bara har uppvisat runt tre chanser! Men sedan gör Sagna en felpass till Van Persie som rusar mot mål och fixar en straff! Taskigt läge för oss som ändå har haft matchen hittills! Hoppas att andra halvlek bjuder på trepoängaren som vi behöver!
I övrigt anser jag att Liverpools mäktiga prestation senast lovar gott för framtiden och att man kan klara sig utan Suarez! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja igår så var man mäkta stolt över de röda! Ser lovande ut och ett bevis för att vi inte står och faller med Suarez. Känns som laget spelade nästan bättre utan han faktiskt då allt inte ska gå igenom han. En laginsats som bådar gott för framtiden.
Såg just Arsenal-United och det var en ganska trist match för en neutral åskådare. Känns som Rooney är helt ur form. Vet inte hur många bollar han slog bort idag. Oavgjort var väl rättvist sett över 90 minuter.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Japp jag håller med dig! Känns som att Liverpool hamnat lite i den där klassiska Zlatan syndromet när man förlitar sig på en spelare! Att därför kunna vinna stort utan den spelaren visar att laget har de kvalitéerna som krävs för att växa som lag och nu är det bara för dem att fortsätta bygga på det spelet! Det ser onekligen ut som att Liverpool tar flera steg i rätt riktning!
Och det där med riktning leder in mig på dagens match! Andra halvlek tappade Arsenal totalt och Wenger e ju inte motiverad längre! Fergusson verkar fan mer motiverad än honom och detta när han redan vunnit ligan!! Jag börjar bli riktigt trött på Wenger nu! Hur kunde han byta ut Rosicky? Fattar inte hur han tänker i vissa byten och så har det sett ut en hel del under denna säsongen! Så Gunners riktning verkar vara på väg ännu längre neråt!
Rooney tror jag Fergusson gör sig av med nu när han har svikaren... förlåt Van Persie heter han visst! :)
14 inlägg
för
14 inlägg
Nej för fan, Rooney måste stanna! :) Men håller med er, just nu är han ur form. Precis som Nani och Valencia, som jag faktiskt trodde skulle tända till efter sitt mål förut. Men han har det tungt där på kanten!
625 inlägg
för
625 inlägg
Undrar vad som kommer hända med Rooney. Känns tveksamt om han ska kunna bli kvar om de köper in Lewandowski eller Falcao, men har samtidigt svårt att placera honom i en annan klubb. Real? Italien (om inte Juve?), Tyskland och resten av Spanien är väl borträknat, finns kanske en minimal chans med PSG, men det känns inte heller sannolikt. Spontant inte någon annan engelsk klubb heller, skulle väl vara Chelsea i så fall?
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Rooney skulle passa perfekt i Juventus. En mångsidig anfallare av hög klass som jobbar hårt är precis vad Juve behöver. Men jag har tyvärr inte hört något hittills om att han är länkad med klubben. Och att brittiska spelare går till Serie A händer väl bara någon gång per årtionde, så jag har inte alltför höga förhoppningar.
625 inlägg
för
625 inlägg
Nej, precis, Rooney är väl dessutom så oitaliensk man kan bli :) Men spelmässigt skulle han nog passa in bra där.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Ja inte omöjligt att Rooney hamnar i en annan engelsk klubb! Har svårt att se honom i andra länder, kanske för att han har varit så länge i United och man har vant sig vid att se honom där! Juvve skulle han passa i men tror inte Juvve är intresserad av honom! Men jag tror att Fergusson gör sig av med honom, det brukar han göra över lag med de spelare som hamnar ur form och nu när han har Van Persie och dessutom gärna vill utöka med en ny forward så lär Rooneys plats vara hotad!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Det vore väl en aning kontroversiellt att sälja honom till en annan engelsk klubb? Säljs han så tippar jag på att det blir PSG. Beckham kan säkert hjälpa till att locka dit honom. Men i så fall blir det trångt i offensiven där så då tror och hoppas jag på att Zlatan drar till Juve. :)
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Ja det vore kontroversiellt!! Men omöjligt är det inte! ;) Zlatan lär lämna PSG, vart återstår att se men Juvve är en tänkbar adress! Om Beckham lyckas locka över Rooney så kan det bli intressant med Pastore, Thiago och gänget! :)
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Dags för returmötet ikväll!! Blir det Lewandowski x4 igen eller? :)
11101 inlägg
för
11101 inlägg
tyskland!
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Hehehe det blir en härlig final!! 
14 inlägg
för
14 inlägg
Fan vad bra de är alltså, Bayern! 
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Känns så där med en heltysk final!Visst välförtjänt så det skriker om det(nåja Real Madrid var inte så långt ifrån).Min röst faller på Borrussia Dortmund!Vill inte se fotbollen utköpt(en utopi men va fan!)

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vilken usel match och Hot Spurs trampar igång sista kvarten!Puh! thank god för Gareth Bale!Nu SKALL vi bara ta Chelsea på Stamford Bridge!Historiskt sett ingen rolig historia!

1597 inlägg
för
1597 inlägg
Glad att mina Gunners tog en viktig seger mot QPR!! :) 
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Nu får United ta och spöa Chelsea! Van Persie får ge Gunners lite hjälp nu när han svek och gick till the dark side of the force! :D
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden