Visa första inlägg
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Liverpool tycks kunna utmana om titeln denna säsong, vi har en bred trupp nu nämligen, något vi inte haft på länge. Ska bli intressant att se hur Suarez fungerar med Sturridge och kompani nu när han är tillbaka. Får hoppas att han öser in mål och håller sig i skinnet.
14 inlägg
för
14 inlägg
Så länge vi tar en CL-plats är jag nöjd. Men Moyes måste lösa mittfältet och spela in Kagawa på ett bra sätt, en sådan spelare får inte vara på bänken. Speciellt inte när Young får starta match efter match och inte får något alls uträttat, förstår inte hur han kan välja att starta med honom. Young måste ju prestera något så fruktansvärt på träningarna! 
Swansea tror jag också kan få en bra plats. Nackdelen med deras trupp är att den saknar samma bredd som "topplagen" har, går Michu sönder eller dylikt kommer dom få det svårt. Everton ser också intressanta ut med Martinez vid rodret. Liverpool kommer nog placera sig bätrre än förra säsongen i alla fall, de gjorde ett riktigt fynd i Coutinho.
983 inlägg
för
983 inlägg
Nja, att Liverpool tar hem titeln redan i år har jag mycket svårt att se. I bästa fall kan de utmana om en CL-plats tror jag, i bästa fall. Det är flera lag som också har värvat bra, och är jämnare och tyngre än Liverpool.
1595 inlägg
för
1595 inlägg
Gillar snacket grabbar!! PL e riktigt spännande i år och så här spännande har det inte varit på länge!! Riktigt najs liga och följa just nu! Gillar era analyser! :)
Tror Liverpool får en CL plats i år och hamnar bland topp fyra! Håller med dig Voldo att det ska bli spännande att se vad Sturridge och Suarez kan hitta på!
Men det är långt till en titel ännu och svårt att sia om vem som kan ta titeln i PL! Pellegrini med City kommer att vara vassa i år och som David säger så ska man aldrig räkna bort ett Chelsea med Mourinho vid rodret. Det kommer ett transferfönster till innan PL är över och där kan ibland vissa inköp vara avgörande för slutspurten. Detta förutsätter så klart att lagen har hållit sig i toppen under hösten.
Som fan av Gunners och med köpet av Özil så måste jag tro och hoppas och jag tror och hoppas att Arsenal kammar hem skiten efter att ha varit frånvarande i ett gäng år! Nu är det fan dags! :D Kan de bara hålla sig undan från skador så har vi ett riktigt najs lag nu! Ser fram emot kombinationen Cazorla, Özil och Walcott eller att Podolski (i egenskap av landslagskamrat) kan få en boost och snyggt spel med Özil! Wilshere ser ut att få formen tillbaka och då blir han vass. Ramsey är nog den spelaren som växt snabbast av alla på kort tid! Hans utveckling e imponerande!! Detta ska bli roligt i år att följa! Till helgen möter Arsenal Swansea på bortaplan och det blir en svår match, men vi ska ta den!! ;)
United kan dessvärre hamna i en svacka innan de finner ro i sitt spel, men United är United och de ska man aldrig räkna bort!! 
Som sagt så blir det verkligen ett roligt PL denna säsongen och må bästa lag vinna! :)

14 inlägg
för
14 inlägg
Tror Liverpool hamnar utanför topp 4 detta år, faktiskt. City, Chelsea, United, Arsenal och Tottenham kommer slåss om dessa fyra platser, tror jag. Hur dessa lag placerat sig fördelat på dessa fyra platser när säsongen är slut, det är en annan fråga. :) Blir nog Swansea, Everton och Liverpool som slåss om platserna nedanför. Kanske Southampton är med i det gänget också! Värvat fint denna sommar och Pochettino verkar fått bra ordning på dem! 
Som sagt, Arsenals mittfält ser riktigt starkt ut denna säsong. Men utan en målskytt som öser in 20+ blir det svårt, tror jag. Kanske lossnar det för Giroud? Återstår att se! Det omvända råder hos United, här ser mittfältet inte lika starkt ut, trots Fellaini. Våra kantspelare måste hitta formen igen alltså, så frustrerande så det inte finns. Önskar det lossnade för Nani igen! Där har vi en man som kan skapa chanser helt på egen hand och göra mål! MEN, det har ju varit sisådär på sistone, minst sagt .. Kanske är lika bra att ge Zaha och Januzaj (som imponerade sist han fick lira) en ordentig chans, trots att de är "färska"? Sen måste Moyes rotera mer, de äldre kommer gå sönder annars och då fungerar det inte att sätta in matchotränade ersättare (läs: Evans, Jones & Hernandez). 
MEN, jag tror det blir bra när Fellaini kommer in i det nya spelsystemet och det faktum att vi nu kommer få lite "lättare" matcher efter en sjukt tuff inledning på denna säsong! Lägg därtill en Rooney som hittat tillbaka till sitt gamla jag. :) 
193 inlägg
för
193 inlägg
jag tror att brazilien vinner!
1595 inlägg
för
1595 inlägg
Gillar hur tabellen ser ut just nu!! Får gärna fortsätta med Gunners i topp! :)
Ps. Detta är gårdagens tabell och är inte uppdaterad! Liverpool ligger numera på andra plats och så får det gärna se ut:
1. Arsenal
2. Liverpool
3. Tottenham
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Tycker synd om Larsson och Sunderland, går inget vidare för dem. Men glad att Liverpool är tillbaka i toppen igen, och att det brister för Man U. :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Voldo +1 ;)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Hoppas att Hamrén snart inser att han spelar med fel mittbackar. Granen och Jonas är bättre, även om de begått många misstag i blågula tröjorna. Det borde vara dem vi satsar på i VM.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Varför inte kombinera de två med Olsson och Nilsson? Tycker de två varit de stabilaste.
193 inlägg
för
193 inlägg
Tycker det är synd att man inte fått se något mer av Marcus Berg och Viktor Elm.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Härlig julklapp till alla Liverpool-fans.
321 inlägg
för
321 inlägg
Det värmer hjärtat! Inte trodde man att det skulle se ut sådär i tabellen när Suarez hotade att lämna i somras och allt kändes förjävligt.  
193 inlägg
för
193 inlägg
Var mer in i fotboll när jag var yngre, följer inte det nu längre men har alltid gillat Arsenal, Liverpool och Man City och avskytt Utd. Tabellen ser fin ut ;p
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja, vilken underbar julklapp till alla oss röda! YNWA!!!!!
1595 inlägg
för
1595 inlägg
Onekligen!! Så länge United och gärna Mourinhos jävla Chelsea åker ner så mår jag bra! :) Synd att mitt Arsenal tappade serieledningen men att det är Liverpool som tog platsen är inte fy och skam det heller! Kul med Suarez feta form och att han kan visa bättre omdöme med fötterna än med tänderna! Roligt att Liverpool lyckats bygga upp ett roligt spel! Nu känner man igen den gamla sköna röda räven! :)
Däremot hatar jag Mourinho så han får gärna klättra ner ännu mer! :) Märkligt att det var så mkt bråk i gårdagens match! Så fort Mourinho finns i ett lag så följer den negativa energin och den där "jag lägger ner mig lätt, överdriver, plockar gula kort och bråkar gärna" mentaliteten! Aldrig förr har el clasico debyn varit så fyllda av bråk som under Mourinhos tid i Real Madrid och det lär inte vara nått undantag i Chelsea heller! Äckliga gubbe och äckliga lag! Usch, tvi, blä!!! :) 
Heja Arsenal!! :p
142 inlägg
för
142 inlägg
Haha, komiskt att se hur hatade United är, speciellt av Liverpool-supportrarna. Kan Uniteds framgångar kontra Liverpools uteblivna framgångar de senaste 27 åren vara en faktor? Framgång föder hat ;-)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Det där "hatet" är väldigt ömsesidigt. PÅ alla forum som finns där fotboll diskuteras så brukar Unitedfansen koncentrera sig mer på att hata och håna Liverpool än hylla och älska sitt eget lag. Orkar aldrig lägga mig i dessa diskusioner och nämnde inte United här heller ovanför, för de känns väldigt meningslösa, det är roligare att diskutera fotboll kan jag tycka... 
142 inlägg
för
142 inlägg
Jag är med dig Brent. Det jag tänkte på var att de flesta verkar njuta lite extra den här säsongen då United hackar utan Ferguson. Sedan är väl vi Unitedfans kontra Liverpoolfans ungefär som hund och katt och kommer alltid hacka på varandra oavsett. 
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden