Visa första inlägg
4340 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4340 inlägg
Jo så är det ju. Livslång rivalitet dör aldrig :) 
Men en kul säsong i år iaf, rent objektivt, när det är många lag som slåss om det. Brukar ju bara vara två eller max tre som gör upp om det annars, kul när det är mer öppet och varje omgång betyder något, både för toppen och botten! :) Ser fram emot Boxingday imorgon, en sann klassiker!
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Ja men precis!! PL har aldrig varit så spännande som denna gången! Håller med dig Brent om denna "hat". Ömsesidigt är det och ibland tycker jag att United supportrar är bäst på att håna och hata föra alla andra! Därför extra spännande när det till slut inte går så bra för då ser alla andra chansen till revansch mot de kaxiga! Det är roligt att titta på tabellen nu och se att det ändras titt som tätt och ingen är given! Känns som att det är den roligaste ligan just nu! 
Imorgon blir det avgörande för tabelltoppen! Såg att Liverpool möter City! Det blir en tung match! Hoppas Liverpool kan spöa City även om det innebär att de behåller första platsen och Arsenal ligger tvåa, men det kan Wenger ta för jag är arg på honom just nu! :) Annars hoppas jag så klart på vinst för mina Gunners i nästa London derby mot West Ham! 
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja kvällsmatchen imorgon är en riktig smällkaramell så här i jultider! Hoppas på vinst, för de skulle vi på allvar visa att vi är laget att slå i år, men visst lär det bli riktigt tufft. Men är Suarez lika glödhet som han varit så känns det inte helt omöjligt! Riktigt spännande blir det. Sedan väntar ju Chelski borta efter det, tror på klar segerchans där, då vi haft hyfsat "lätt" mot dem de senaste åren och jag tycker inte de imponerat speciellt så här långt. Men trots detta så är de ju med i tätstriden, så det är väl visserligen ett styrkebesked i sig. 4 poäng på dessa två svåra bortamatcher vore guld värt, i dubbel bemärkelse, innan serien vänder, för sedan har vi City, Arsenal, Chelsea, Everton, Tottenham och Newcastle alla hemma.... :) 
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Helvete vilket spelschema ni har framför er! Då får verkligen Suarez hålla sig i form! ;)
Åååhh slå Chelski!! Snälla! Den matchen ska helt klart ses! :)
625 inlägg
för
625 inlägg
Ska bli härligt med Boxing Day imorgon! Eller idag eller vad det blir... ;)
Detta måste vara en av de mest intressanta säsongerna på länge, känns som att hela PL gått in i en ny post-Sir Alex-era där allt vänds upp och ner och tightas till på alla håll och kanter! Vid en första anblick är Newcastle rätt långt efter, men tittar man med förstoringsglaset har vi bara sex poäng upp till toppen. Har aldrig trott på någon titelchans eller ens topp fyra för vår del efter Ashley/Kinnear-cirkus och uteblivna värvningar, men på något märkligt sätt går det ju bra ändå. Men blir nog svårt i slutändan med alla andra starka lag där uppe. Överraskad av att både Arsenal och Liverpool lyckats hålla sin form så länge nu! Tippade City som vinnare inför säsongen och så kan det ju bli, men nu känns det som att det verkligen finns en handfull lika starka kandidater som är med och slåss om det. Det är bara att fortsätta följa denna roliga säsong!
Sjukt osexig match imorgon mot Stoke för övrigt, men kan bli riktigt engelskt och grötigt och härligt :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Hehe Stoke är väl sexiga? :)

1593 inlägg
för
1593 inlägg
Hahaha Stoke! Sköna lirare ju! :p Men det löser Newcastle ska du se! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nu har man tippat, hällt upp en kall Staropramen och fixat bytena i managerspelen så nu är man mer än redo för en fantastisk dag i fotbollens magiska värld! Bring on City!! :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Hahaha dricker du också Staropramen? King e du för det jag gör med! :p
Drar årets sista pizza på det också och hoppas på en trepoängare för Gunners! Må Liverpool spöa City också! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha det är en liten värld Latorre! :) King e du med och hoppas på det bästa för båda våra lag! :) Hull verkar ju fucka upp det mesta i tipsväg, men som tur är så är det ju långt kvar av matchen...
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Hull?? Hull!!! Ja de fuckar ju upp tipset helt klart de små liven, men de gör mellandagarna lite roligare och ger United en funderare! :p
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Absolut! Har att United ska vinna med två så chansen finns ju fortfarande. En av få ggr som jag håller på dem :)
625 inlägg
för
625 inlägg
Haha klart att tigrarna ska fucka upp! Ingen Staropramen här, blir nåt slags porter tror jag :) Angående Stokes osexighet är ju inte Newcastle särskilt sexiga heller så det blir nog en bra matchning. Men dagens höjdpunkt är ju ändå City-Liverpool ikväll, där snackar vi sexig match! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja den ser vi fram emot David! :) 
Ser ju inget vidare ut för era lag än så länge mina herrar, men det finns ju tid kvar. Hoppas inte det är nån trend för kvällen för då lär väl de röda också åka på smörj om resultaten skulle stå sig. Men just nu är det ju drömläge för Liverpool om de skulle vinna ikväll när alla lag förutom Chelsea i nuläget håller på att tappa viktiga poäng. Men som sagt långt kvar och mycket kan hända. :)
625 inlägg
för
625 inlägg
Visa ord där Brent, för saker hände minsann! Innan sista ordet var sagt hann Stoke få två röda, Rémy brände en straff, Hughes upp på läktaren och framförallt gjorde Newcastle fem mål! Så det blev en bra dag :)
Får gratulera Latorre till Arsenals vändning också!
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Hehehe tusen tack! Verkligen vad det kan vända! Låg under med 1-0 och så plötsligt gör vi 3 mål på 5 minuter!!! Längesen jag såg Gunners lysa så mkt och kul att både Walcott och Podolski, i sin första match sedan tidigt i höstas, fick göra mål! Detta bådar gott!! Nu ska vi bara lyckas slå fitt Mourinho, City och United i returen så har vi visat att vi e värda titeln denna gången! :p
Kul med Newcastles vinst och hoppas fortfarande att Liverpool ska slå City även om det innebär att ni går om oss i tabellen med en poäng... men vad gör man inte för att få tyst på City?! ;)
Laddar för en het match som startar strax! ;)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Ps. Arsenals nästa match e ju mot Newcastle! ^^
625 inlägg
för
625 inlägg
Det ser vi fram emot! :)
Sjukt rolig match det här, underbart böljande fotboll med högt tempo och två spelande lag! Borde dock vara 2-2 vid det här laget sett till den horribla offsideavblåsningen på Sterling.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Jaaa, blev helt galen när han blåste offside, linjemannen måste ju lida av grå starr, kan man vara mer onside? Såg det direkt i tv-soffan att det var felaktigt! Surt som fan. Men en sjukt underhållande match mellan de två lagen som visat högst högstakapacitet denna säsong. Är trots underläget i halvtid oerhört stolt över de röda, för de spelar med ett enormt självförtroende och visar ingen som helst överdriven respekt mot City trots att de gått rent hemma hittills. De har bjudit upp på ett sätt som inget annat lag varit i närheten av på Ethiad, så jag har trots allt en ganska bra känsla inför andra :) Come on you redmen!!
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Håller med er!! Vilken match!! Snacka om heta PL lag just nu! Spännande match där jag sitter på helspänn!! Fan va roligt att se på Liverpool denna säsongen! De spelar ju en helt annan fotboll än i våras! Fartfylld, roligt, lekfullt spel! Hoppas de kan trycka in en till nu! Kom igen!! :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden