Visa första inlägg
1593 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1593 inlägg
Ser fram emot morgondagens match Brent! ;) Skål! :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Samma här gamle vän! :) Jag säger väl mött och låt bästa lag vinna (Liverpool) :) 
Känns som det är vinna eller försvinna för vår del, iaf om vi vill blanda oss i titelracet. Har visserligen trott hela tiden att det är ett år för tidigt, men vi ledde ju vid jul så hoppet finns ju, även om det är topp-4 som är det primära målet. Allt annat får ses som eventuell bonus.
Ska bli riktigt spännande iaf och skål på dig förresten! :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Ja ska ni vara med och slåss om titeln så håller ja med dig att det är dags för Liverpool att visa vart skåpet ska stå! Såg deras senaste match mot West Bromwich och trodde de skulle ta den men fick bara med sig ett kryss och tyckte inte laget riktigt lyckades penetrera försvaret! Väldigt synd för det är ett väldigt roligt lag att titta på tycker jag! 
Och må bäste man vinna imorn! Vi ska ju mötas en gång till i cupen och så har Arsenal Bayern Munchen i CL och United i ligan efter Liverpool imorn så det är ett tungt spelschema för Gunners som jag tror löser det mesta i slutlängden! Bayern blir den svåra nöten att knäcka annars tror jag vi får vinst i revanschen mot United och tror vi kan ta Liverpool också! :D
Håller med dig om att det ska bli riktigt spännande! Ser matchen på krogen Stars tillsammans med Arsenal supportrar och en hel del Liverpool supportrar så det ska bli riktigt roligt!! Bästa lagen i PL som möts imorn ju så klart man ser fram emot matchen! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja fy, senaste matchen var väldigt dålig och en match som jag helst vill glömma :) 
Låter härligt, är också medbjuden till en sportpub imorgon med några Gunnerspolare så det blir nog fart på det och många pikar fram och tillbaka, precis som sig bör, ha ha :)
Yes, nu börjar ert mandomsprov, ska bli intressant att se hur det går. Jag är ju lite tveksam, men ni har ju inte haft någon svacka ännu, trots att man/jag bara väntat på den. Kanske är ert år i år, ett delsvar får vi ju redan imorgon.
Nä nu vattnas det duktigt i munnen av allt fotbollssnack och alla förväntningar på vad som komma skall, så jag tror jag går och hämtar en kall och skålar med dig på rikt! :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Kolla sicken king du e!! :) Det gör du rätt i och nog fan firar jag min lediga fredag med att följa i ditt spår och öppna mig en kall, fruktig Ale! :)
Hahaha så du har väntat på vår lilla svacka... då får du vänta länge! Vi kommer och ta ligan! :p
Nä men skämt å sido så kommer denna månaden att bli avgörande för Arsenals del tror jag! Klarar vi att ta oss igenom det hårda spelschemat som kommer så tror jag bara City kan stoppa oss från titeln! :)
Riktigt sweet att du ska se matchen med Gunners supportrar för precis som du säger är en del av underhållningen att kunna se matcherna med sina motståndare där både pikar, skålande, gormande och fart sätter kryddan till de svettiga spelarna som jagar bollen! :)
Fan vad jag vill träffa dig IRL och se en match tillsammans med dig! Vi hade gjort oss ett namn snabbt på sportsbarerna! :p Jag önskar Sturridge, Suarez (i sitt livs form?) och compani ett stort lycka till imorgon när Özil och Chamberlain ska möta dem på en fotbollsdans! 
SKÅÅÅL för sjutton gubbar och ha en fetetrevlig fredagskväll! Ska ta mig an antingen Dallas Buyers Club eller Nebraska idag... ja kanske jag hinner med båda! :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Härligt kör bara! :)
Hahaha ja det hade varit något! Brentan och Latorre tillsammans, vilket radarpar :) Succen skulle vara garanterad :)
Får önska era Gunner ett lycka till imorgon med, men inte för mycket lycka bara, haha :)

2566 inlägg
för
2566 inlägg
5 - 1 !!!
Det rullar på.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Underbart!!! Vilken uppvisning och de första 20 var ju helt sjuka.... Ren propaganda från vårt kära Liverpool! Dags för de som räknat bort oss att tänka om kanske :)
425 inlägg
för
425 inlägg
var en riktigt go seger av liverpool idag! :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Jag bugar mig för det absolut i världsklass bättre laget idag Liverpool! Imponerande och viktig seger! Riktigt fint lir och en utklassning av Gunners! Jag deppar lite extra idag efter den tunga förlusten för mitt Arsenal som jag inte kände igen idag för ett rött öre! Nu hoppas jag inte detta är början på slutet för Gunners som har sitt tuffa spelschema på ingång! 
Extra skål till Brent och resten av Liverpoolklacken för dagens fina insats! :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Tack kompis! :)
Ja idag är man allt stolt o nöjd, men ni kommer tillbaka! 
Skål på dig! :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Är du redo för returen Brentan? :) Ska bli gött! Lycka till kapten! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Jajamen, taggad och redo för rond två! :)
Lär bli tightare denna gång, men önskar er också lycka till gamle vän! :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Det blev tightare allt och alltid när Howard Webb är domare så är det alltid lika märkliga beslut! Man kan diskutera hur länge som helst huruvida Liverpool skulle ha straff eller om Gerard skulle ha utvisats! Ja Webb lyckas ju alltid röra till det! Men bortser man från det så var det en rolig match att titta på! Lider med Liverpool fansen, men nu kan Liverpool fokusera på ligan och med endast ett fokus kan de faktiskt gå långt för de spelar riktigt snyggt nu! 
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja, Webb var lika kass som vanligt, men han var ju usel åt båda håll denna gång, men likväl. Tycker vi gjorde en riktigt bra match i stora delar och var det bättre laget och vi skapade mest, men det är ju målen som räknas, så jag får gratulera till segern och avancemanget!
Håller med dig om att vi spelar ruskigt bra och underhållande anfallsfotboll och Rodgers har skapat mycket på kort tid. Man ser ju minst sagt ljust på framtiden... :)
Lite surt dock, hade varit kul med Everton på Anfield i kvarten, men gör man inte mål på det man skapar så får man skylla sig själva. Sturridege borde gjort minst två igår...
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Ja det måste jag ger er också, att ni var det bättre laget! Underhållande fotboll som sagt! Jag trodde att de chanserna Sturridge radade upp skulle ge utdelning och hjärtat höll på att trilla ut ett par gånger men Arsenal lyckades med nöd och näppe få vinstmarginalen på sin sida! Nu blir det Gunners som får äran att kicka Evertons ass! :p
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Allt började så jävla bra tills Özil började blanda ihop Arsenal med sina tyska landsmän och serverade felpassar och brände en straff! Tänk om han hade satt dit den och Gunners fått med sig 1-0, men nej istället blev vår målvakt utvisad och med 10 man på plan fick vi kämpa mot ett av världens bästa lag! Första halvlek var helt vårt, men domaren ändrade allt med utvisningen och gav segern till Bayern! Bra kämpat Gunners! Nu ser vi till och trycker in 2 mål på bortaplan så jämnar vi ut det hela! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja, tuff förlust på alla sätt för er. Som neutral i detta fall så trodde jag på Bayern innan och det känns väldigt avgjort nu. Men hoppet lever ju till de sista 90 är spelade iaf. :)
249 inlägg
för
249 inlägg
Hur ni egentligen på hur FAs straffskala? Ska dom komma undan med det dom håller på med nu?
Terry och Anelka får 4 respektive 5 matchers avstängning för inget annat än ren etnisk diskriminering och rasism medan Suarez får 10 matcher för att ha bitit Ivanovic. Suarez som också endast fick 8 matcher för att ha sagt rasistiska saker till Patrice Evra 2011. [size=1=1]Varför tar man inte i med straffen när det gäller rasism och diskriminering, obegripligt för mig..[/size]

2566 inlägg
för
2566 inlägg
Fast det är kanske skillnad på rasism och rasism så att säga. Hade de heilat och visat upp tatuerade hakkors, ja då hade det varit rätt med våldigt långa, för att inte säga permanenta avstängningar.
Terrys förolämpning var inte jättefarlig, nästan alla kan bli en smula rasistiska eller sexistiska när de är ursinniga. Fast jag tycker absolut inte att han förtjänade kortare straff än Suarez. Det finns tydliga bevis för vad Terry skrek, till skillnad från fallet med Suarez där man inte tycktes ha mycket att gå på mer än Evras vittnesmål.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden