Visa första inlägg
616 inlägg
för
616 inlägg
Personligen så håller jag på Columbia och Belgien detta år.
Tvivlar på att någon av de kommer vinna men har förhoppningar om att Belgien kommer ta bronsplatsen detta år.
Colombia hoppas jag kommer ta sig till kvarten men vi får se, bara de inte hetsar upp sig och blir stirriga om de ligger under så kommer det nog gå bra.
Har alltid haft en liten förkärlek till Mexico men fan de känns bara "meh" numera... Duktiga men levererar aldrig när det gäller. 
1593 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1593 inlägg
Då e vi flera som håller på Belgien och Colombia, sweet!! :) 
Jag hoppas maffian inte gamblar i år så Colombia får en ny syndabock och en ny tragedi infaller! Gillar det colombianska laget som även om inte Falcao är med så har de Yepes, Zuniga, Cuadrado, James Rodriguez och Jackson Martinez som är riktigt sköna lirare! Tror de kan gå till kvarten iaf! På lördag inleder de mot Grekland! 
Belgien e ett riktigt skönt lag också! Nu taggar jag med lite FIFA på Playstation! Ska prova och möta Brasilien med Tyskland! :)
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Definitivt sommarens höjdpunkt! Så otroligt härligt att det drar igång nu! 
Håller själv på England och Tyskland.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Italien håller jag på. Pirlo skruvar säkert in några fina frisparkar.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Håller på England, känns som att de har ett väldigt vasst lag ändå. Många unga spelare som Ross Barkley, Chamberlain, Sterling blandat med rutin som Lampard och Gerrard.
61 inlägg
för
61 inlägg
Tysklands år! Nu kör vi, äntligen VM! 
78 inlägg
för
78 inlägg
Modern fotboll här har vi det! Var är den ärliga kampen? En fågelskit i domardress som är bland det fegaste jag sett! Det är inte fotboll längre! Ett teaterspektakel där filmningar och förstärkningar är legio! Jag spyr redan på fotbolls-vm!
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Leonardo Di Caprio är inte bara en bra skådespelare och en miljökämpe! Han vet vilken sport man ska hålla på! :p
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/vm2014/article19048634.ab
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Rätt så passande att han var där, med tanke hur många det var som filmade.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Usch jag hatar verkligen Brasilien nu, hoppas verkligen att de inte klarar sig vidare till final. Hade varit otroligt roligt. För övrigt så tycker jag Kroatien skulle fått med sig 1-1 i den här matchen. Straffen var ju som man hört så många gånger redan, otroligt billig. Det svider att se sådant. Sedan så gör dem 2-2 och det gills inte heller. Domaren dömde ju extremt mycket åt Brasiliens fördel, men de måste han väl, annars så blir han väl skjuten på väg ifrån stadion sen.
964 inlägg
för
964 inlägg
För att svara på Moviemaster. Hatet borde nog inte heller ligga på laget. Domaren var och fick inleda detta VM på Brassarnas hemma plats och med ett tryck från den brasilianska publiken som gör att kravet blir stort på dej. Och från domarens vinkel så var bedömningen för straffen knepig ska jag säga, och riskabla tacklingar vare sig de är lösa- hårda, så blir det ju lite som att domarn måste respektera deras hem och det går ju inte att arga ned årets host. Fred gjorde det fantastiskt svårt för Nishimuras håll. Ja, straffen var billig, som många andra straffar har varit på sistone, och det avisade målet Kroatien hade in tyckte jag de borde tagit med sig. Ingen rättvis förlust, förstår fullt ut frustrationerna från Kroaternas sida.

Annars är man en "fulltime" Italienar(e)-supporter sedan mycket ung ålder, håller tummarna för de. Annars hoppas man bara det bästa för alla (a la England som vart så slipprig på senare tid) underdogs som Belgien och att vi slipper mer domarskandaler som vi fick medge igår. Bara vi får fin och underhållande fotboll i år, blir man nöjd. 

Hoppas alla får en toppen VM månad, inte varje år vi får detta!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Kul med superskräll igår. Om man bara hade spelat på 5-1 till Holland...

Intressant match ikväll mellan England och Italien!
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Schweiz-Ecuador...*gäsp*.
6 inlägg
för
6 inlägg
England tar hem det i år. #3lions
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Nöjd med Colombias första insats mot Grekland, sjukt med Holland-Spanien matchen, underhållande Italien-England match, roligt att Bosnien kämpade in i det sista mot Argentina och gav dem något att bita i; tråkigt med domarskandalerna, Brasiliens bråkiga attityd och efterslängen i Frankrikes match! Ja detta VM har börjat bra och en hel del fina mål har redan gjorts! Följer spänt fortsättningen! :)
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Hoppas Chile vinner ikväll mot Spanien, då är det godnatt för Spanjorerna i detta VM.
964 inlägg
för
964 inlägg
Suarez visar ännu en gång varför han är världens äckligaste spelare ute, snubben har allvarliga urkopplingar, en sån briljant spelare men hatet för hans repetitiva dåd gör att man blundar för hans talang. Fyfan asså.. hej då till mitt Italien tack vare fel val av kort från domaren till Marchisio som fall oss bak till 10 man. Uruguay fortsätter upp med en ful Suarez, minnena flöds tillbaka till 2010s match mot Ghana.
474 inlägg
för
474 inlägg
Någon som såg Elfenbenskusten-Grekland? Kan inte säga mer än att jag lider med Elfenbenskusten. Hemskt. Någon minut ifrån att komma vidare till åttondelsfinal, och vad händer? Straff för Grekland. Och de sätter den. Fyfan...
Sedan angående Suarez, sjuk typ. Att det hänt två gånger tidigare också? Makalöst. 
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Ja Grekland spelar ju tråkfotboll! Elfenbenskusten var värda att gå vidare! Retar mig! 
Och Suarez, ja till och med Evander Holyfield har twittrat att han inte borde ha i fotboll och göra! Jag hoppas han blir avstängd eller så får han smaka på den colombianska macheten i åttondelsfinalen! :p
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Tråkigt med ett utslaget Italien. Lika tråkigt att Suarez gick bananas igen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden