Visa första inlägg
2566 inlägg
för
2566 inlägg
4 månaders avstängning för Suarez är hårt tycker jag, åtminstone när det även gäller klubblaget. Landslagsavstängning hade räckt.
78 inlägg
för
78 inlägg
Latorre blir nog lite glad! Jag dyngar in ett par tusen på att Colombia vinner! Vilket lag! Jag vet är äckligt tidig! VM final Colombia-Belgien/Holland!
21 inlägg
för
21 inlägg
Ingen fotbollsfreak men Brasilien rånade Chile.

Jag säger inte detta med tanke på att jag bor därborta numera. Brasilien var helt enkelt ruttna.
78 inlägg
för
78 inlägg
Colombia till 1:95 rena rama rånet! JAA! PENGAR PÅ BANKEN!
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Gott e det Slaffsy!! En final mellan Colombia och Holland vore inte illa! :D Colombia är hittills en av VMs roligaste lag att beskåda! :)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Det vore kul om Colombia tog hem guldet, lite av en skräll skulle det vara ändå. Särskilt när de inte ens har Falcao i laget.
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Hoppas att Brasilien åker ut snart, det hade varit så underbart.
1593 inlägg
för i svar på V~s inlägg
1593 inlägg
Ja det vore underbart om Colombia tog guldet, men en sak i taget. Först har vi värdnationen Brasilien att möta och det blir inte lätt! Men jag hoppas verkligen att Colombia kan klå Brasilien! :)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Det verkar som att Suarez kan vara på väg till Barca. Frågan är vem eller vilka Liverpool ska försöka värva då för att minska kvalitetsförlusten. Det blir inte lätt att ersätta en av världens bästa spelare.
78 inlägg
för
78 inlägg
Fotboll är en sport för kärringar! Colombia-Brasilien är ett spektakel av usel fotboll med filmningar i VARENDA situation! Att domaren är en av VM``
s sämsta är en sak att alla spelare på planen är usla skådespelare en annan. Sällan eller aldrig har jag mått så dåligt under en VM match! Lägg ner eller låt oss få slippa ALLA latinolag.Spanien och Italien så är all fair play löst! Colombia har lagt sig för knarkpengar USCH!
139 inlägg
för
139 inlägg
Får se hur det kommer gå för Brasilien nu när Neymar inte ska spela mer då...Tror nog Holland tar det i år dock :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Passa er för att svärta ner Colombia och latino lag när det sitter en Colombian och latino framför er! Vi glömmer inte i första taget vilka som dissar och pissar på oss!  
@Lazykixx Hittills har ju de flesta backarna varit navet i Brasiliens lag och utan deras typ ende forward blir det svårt. Det kan bli en final mellan Tyskland mot Holland, men likaväl Brasilien mot Holland! Argentina tror jag ryker mot Holland. Återstår att se! :)
1020 inlägg
för
1020 inlägg
Jag sörjer med dig (Latorre), Colombia och James Rodriguez. Jag hejade på dom under hela matchen, en bit för din skull och då jag hellre hade sett dom vinna. Så det var synd att dom inte gick vidare. Är inte så insatt i fotboll men tyckte helt klart att det där var den sämst dömda VM-matchen hittills. 
139 inlägg
för
139 inlägg
@Dimman Håller med dig! Tyskland - Holland har jag trott ska bli i finalen.. Men bara för dem är favoriter slår väl Costa Rica ur dem ikväll, vore ju skrällarnas skräll.. xD
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Costa Rica som guldmedaljörer vore kul.
1593 inlägg
för i svar på V~s inlägg
1593 inlägg
@ Kevin Ja du såg ju min analys på facebook! Synd att Neymar blev skadad och att det stjäl så mkt fokus från den sämst dömda matchen! 

@ Voldo Costa Rica!! Navas håller nollan hittills och det vore roligt med en skräll! Vamos Costa Rica!! :)
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Största skrällen vore om hela fotbolls-VM skulle vara inställt.
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Kul att du hänger med här i tråden! Lite nyfiken är du allt! :p ;)
1197 inlägg
för
1197 inlägg
Hur tror ni det går i semi-finalerna? Själv är jag sådär tråkig europeisk och hoppas på Tyskland och Holland i finalen. Vad tror ni? Och Mats du får gärna vara med och tycka med dina stora fotbollskunskaper..
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Haha, ja det vore väl kul. Jag som fortfarande inte har sett en endaste minut av VM. Men med kniven mot strupen skulle jag säga Holland, bara för att sympatisera med alla mina holländska kompisar.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden