Visa första inlägg
625 inlägg
för
625 inlägg
Bra självförtroende där Brent! :) Själv tror jag på 5-0 till City mot Newcastle.

Nu finns ett litet MZ Premiership på Fantasy Premier League, det är bara att skapa sig ett lag och gå med i ligan med koden 1263765-581320. Tappade helt att hålla reda på mitt lag ju längre som gick under förra säsongen, men om fler går med kan det ju bli en kul grej :)
983 inlägg
för
983 inlägg
Jag slängde in ett lag i ligan. Från och med omgång två förvisso, men jag får se till att jobba ikapp ;)

Det ser verkligen ut att bli en spännande och oviss säsong. Jag tror nog att Chelsea tar hem det i slutändan, men hursomhelst lär det bli kamp ändå in i slutet - både om segern och CL-platserna. Sen tror jag att Leicester kan fortsätta att överraska många. De var en maskin i Championship förra året och har inte blivit sämre.

4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha, ja lite för bra om det skulle vara sant David, men man måste tro på de sina :)
54 inlägg
för
54 inlägg
Tottenhams vinst var så otroligt skön! Trodde han skulle fumla bort bollen när han dribblade, skrek ut "ingen jävla back" blev så rädd! Men ack så skönt :D 

Någon som tänkt göra en drömelva på Sportbladet? MZ-liga där med vore något :) 

Nu taggas Liverpool-Southampton. Synd att inte Lallana är med direkt men blir kul att se ändå. 

Tyckte inget lag igår utmärkte sig faktiskt. Isf Palace som visade att de kan ta ännu en respektabel position om man ska prata FM-språk. Arsenal var ju givetvis starka som tryckte in den bollen och dessutom utan Özil. Är rädd för dem i år! 
54 inlägg
för
54 inlägg
Sen så klart Swansea ska ha cred men har så svårt att placera Man U. Vanligtvis är det ju urstark att vinna mot dem borta men nu känns det mer som att det inte var helt oväntat att det kunde fallera. Tror dock dem kan spela upp sig rejält om dem köper en bättre mittback och får tillbaka RvP (om han kommer igång). 
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Gött att se att så många på MZ följer just PL! Gott snack vi kan ha här! :) Fin start hittills och som sagt så blir det nog tight i år! Kul med en MZ liga! :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Så nu har jag joinat MZ-ligan på Fantasy. Har 48 poäng i nuläget och Matic kvar. Lite surt hade Silva från början, men bytte han mot Mata, ångrar det lite just nu :)
625 inlägg
för
625 inlägg
Härligt, fem lag är vi nu! (Ber om ursäkt för tjuvstarten, borde kanske ha satt räkningen fr o m omgång 2, men nu blev det från första.) Mina mannar öppnade lite halvljummet men har Cahill, Ivanovic och Matic kvar idag, så hoppas på några fler pinnar in ikväll :)

Latorre, jag räknar med ett lag från dig också! ;)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Hahaha fan jag har inte hunnit skapa ett! Hade filminspelning igår i 12 timmar!!!! Och idag har jag jobbat från 09:00 - 18:00 och sedan varit ett kolli! :) Imorn fortsätter jobbet! Men ska försöka skapa ett lag fort för jag vill inte hamna för långt efter nu när ni har försprång! :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Vart ska man slå in koden för att komma åt MZ ligan? Stannade vid skapandet av laget utan att fullfölja det för att se så jag inte gör fel! Inväntar svar! :)
625 inlägg
för
625 inlägg
Haha, låter som att du sliter på bra! :) När du har tagit ut ett lag, klicka på "Leagues" i den gråa menyraden. Där ser du en rätt stor grå knapp med texten "Join a league", vilken du trycker på. Där väljer du "Private league", klickar på "next" och skriver in koden (som jag postade förut) i rutan som dyker upp. Tryck "Join private league" och med det ska du vara registrerad och klar för the MZ Premiership :)
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Så, då har jag skapat ett lag! Nu ligger man efter! :D
54 inlägg
för
54 inlägg
Ingen som är sugen på någon mer liga? :) Bundesliga tänker jag på mest! 
425 inlägg
för
425 inlägg
Får väl passa på att be om ursäkt för mitt namn på laget om någon är känslig!! Trodde inte jag skulle vara me i nån annan liga än i en med kompisarna. :)
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Balotelli till Liverpool? Lite skeptisk om han är helt rätt köp, visst ingen kan ju ersätta Suarez men Balotelli känns lite sådär ibland. Men Rodgers kan kanske få ordning på honom.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Håller med Phip. Känns som en chansning men går den hem så är det jackpot och är det någon som kan få strulpellar att spela sitt livs fotboll så är det Brendan Rodgers. Det har han visat med Suarez och Sturridge. Tror inte de skulle ta han om de inte trodde de kunde få ut det bästa ur han och när Balotelli är bra är han riktigt jäkla bra. Så jag litar på Brendan och hoppas att detta drag kan bli guld värt, i dubbel bemärkelse... :)

Ska göra ett par byten i fantasy tänkte jag, känner att jag redan behöver strukturera om lite. 
54 inlägg
för
54 inlägg
Otroligt spännande med Balotelli i Liverpool imo. Just för det ni redan sagt att Rodgers antagligen kan få ordning på honom! 
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nu är bytena gjorda i fantasy! Bara att hoppas att schackdragen faller på plats...

Game on boys!!! :)
203 inlägg
för
203 inlägg
Äntligen Bundesliga, som jag väntat. Hertha spelar riktigt bra genom hela matchen, förutom i två minuter, vilket Werder Bremen inte är sena att utnyttja. 2-2 i premiären är jag nöjd med. Det är skönt att ha lite mer kvalitativ fotboll att följa mer än den lite finare division 2 fotbollen!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Kanske Brendan Rodgers får sparken snart om ingen drastisk förändring sker på planen. Hans värvningar har visat sig vara horribla.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden