Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
1593 inlägg
Lider med Liverpool fansen!
Arsenal (som jag håller på) har tyvärr inte heller gått bra i år, trots att vi har ett bra lag och skulle kunna vara med och slåss om titeln, men Wenger fortsätter att spela på konstiga sätt; sätter Özil och Chambers i fel positioner till exempel, genomför konstiga byten osv. Så jag tillhör den skaran som börjat ropa: byt tränare!! Ikväll måste vi slå Dortmund om vi ska ha chans att gå vidare från gruppen! Bara 20 minuter till matchen börjar! Kom igen Gunners!! :)
Arsenal (som jag håller på) har tyvärr inte heller gått bra i år, trots att vi har ett bra lag och skulle kunna vara med och slåss om titeln, men Wenger fortsätter att spela på konstiga sätt; sätter Özil och Chambers i fel positioner till exempel, genomför konstiga byten osv. Så jag tillhör den skaran som börjat ropa: byt tränare!! Ikväll måste vi slå Dortmund om vi ska ha chans att gå vidare från gruppen! Bara 20 minuter till matchen börjar! Kom igen Gunners!! :)
Här var det dött.
Liverpool har gjort bättre affärer denna sommaren än förra, det bör båda gott. Är riktigt glad över att vi fått Clyne, trodde Man U skulle norpa honom också. Nu gäller det bara att landa en vass anfallare som t.ex. Benteke.
Liverpool har gjort bättre affärer denna sommaren än förra, det bör båda gott. Är riktigt glad över att vi fått Clyne, trodde Man U skulle norpa honom också. Nu gäller det bara att landa en vass anfallare som t.ex. Benteke.
Fotboll på film, men tänkte inte på att läsa tidigare inlägg innan jag kommenterade.
Liverpool har det tungt på transferfronten. Benteke är ingen anfallare som höjer laget till en fjärdeplats, största hoppet står nog till Firmino som lär ta Suarez roll. Tungt att inte bli av med Balotelli och det är överfullt på anfallssidan.
Liverpool har det tungt på transferfronten. Benteke är ingen anfallare som höjer laget till en fjärdeplats, största hoppet står nog till Firmino som lär ta Suarez roll. Tungt att inte bli av med Balotelli och det är överfullt på anfallssidan.
Hoppas Arsenal köper en bra striker nu. Det ryktas ju om Dzeko. Tycker att man kan förstärka backlinjen och anfallet.
Rekommenderar Sportpladets sillypodd om man inte redan lyssnar på den. Nytt avsnitt släpptes idag, finns där poddar finns.
Debuten för Benteke gick bra.
https://instagram.com/p/55oYLdQzT9/?taken-by=futbolsport
https://instagram.com/p/55oYLdQzT9/?taken-by=futbolsport
Barcelona mästare i europeiska supercupen!! Vilka tror ni vinner CL den här säsongen?
Hoppas inte Barcelona vinner. Gillar att ingen har vunnit CL två gånger i rad och tycker det ska vara så. ;) Men visst Barcelona ser ju väldigt bra ut. Hoppas på något "underdog" lag kan vinna, som t.ex. Juventus eller Atletico som varit nära nu. Annars får ju gärna Arsenal ta den. ;)
Tankar kring EM-kvalet? Match imogon som följs av mig live på Friends Arena :)
Jag hoppas att vi spelar bättre än mot Ryssland för det var total katastrof. Bra med Berg och Källström i elvan.
Det är riktigt bra. Larsson som högerback oroar dock..
Ja, det finns väl många andra alternativ på ytterbackspositionerna, gillar Olsson men nu när han inte spelat på länge så känns det osäkert.
Tväruselt. Eriks Nivas text är grym.
Jag lämnade arena direkt efter 0-4, det här är det värsta jag varit med om som svensk supporter.
Jag lämnade arena direkt efter 0-4, det här är det värsta jag varit med om som svensk supporter.
Just Olsson var riktigt dålig. Vet inte hur många mål hans fel är men ett borta i Ryssland där han går bort sig och ett ikväll då han tappar markeringen.
Jag är ingen fotbollssupporter, men att gå ifrån arenan när laget ligger i underläge är ju för fan SKAMLIGT! I vått och torrt annars är man en litten lorrt.
Det håller jag med om, man ska stanna kvar i vått och torrt!
Jag håller inte med. Jag tycker det är bra att man visar sitt missnöje och går. Dock så brukar ju folk gå tidigare för att få ut bilen först och komma hem så snabbt som möjligt. Det är irriterande.