Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Jag visar mitt missnöje över hur uselt laget är.
Det är man ju visst. Det bästa just nu för laget är att Hamrén kliver åt sidan och därför visar man sitt missnöje med att gå.
Spelarna borde gått av plan för vilken usel supporter du är.
Haha. Nej. Jag tycker inte man är en supporter om man går iväg när laget behöver en som mest. Absolut inte. Om Hamrén behöver stiga åt sidan visar det sig på resultatet. Men en supporter skall supporta sitt lag. Annars är man ingen supporter utan en litten lorrt.
Haha. Nej. Jag tycker inte man är en supporter om man går iväg när laget behöver en som mest. Absolut inte. Om Hamrén behöver stiga åt sidan visar det sig på resultatet. Men en supporter skall supporta sitt lag. Annars är man ingen supporter utan en litten lorrt.
Supportrar har ett ansvar gentemot laget, men samma sak gäller laget gentemot supportrarna. Vi har fyllt Friends Arena till fullo och betalat för biljetterna, och sen levererar bland de sämsta jag sett av svenska landslaget.
Klart jag förstår hur du tänker och skulle mycket väl kunna tycka lika.
Klart jag förstår hur du tänker och skulle mycket väl kunna tycka lika.
CHAAAAAAAMPIOOOOOONSS.
CL ikväll!!! Vílka tittar?
CL ikväll!!! Vílka tittar?
Inte jag!
Men du får gärna uppdatera hur det går! :)
Men du får gärna uppdatera hur det går! :)
Älskade Barcelona vann med 2-1 mot Leverkusen efter underläge. Drömmål av Suarez!
Älskar film men.. Fotboll > Film.
Älskar film men.. Fotboll > Film.
Marcus får bli Moviezines officiella fotbollsreporter. ;)
haha! Ja det var en alldeles lysande idé :D
Är inte du intresserad av fossboll?
Är inte du intresserad av fossboll?
Nyss hemkommen efter Sverige-Moldavien på Friends Arena (2-0). Nu Ukraina-Spanien på Kanal9 där Spanien leder med 1-0.
Ja, det där kan bli riktigt bra. Han är så himla skön!
Njee, blev utbuade under 2-0 ledningen pga passivt spel med extremt mycket spel i sidled och hemåt, vilket var förtjänt. Klart de spelar på resultat men tycker man ska spela underhållande fotboll.
Passivt även i början, Guidetti hade mycket yta och tog många intiativ till djupledsbollar men Zengin, Lustig m.fl spelade antingen sidled eller bakåt. Tråkigt.
Passivt även i början, Guidetti hade mycket yta och tog många intiativ till djupledsbollar men Zengin, Lustig m.fl spelade antingen sidled eller bakåt. Tråkigt.
Ja, de måste väl byta lite spelare, hade varit kul att se fler av U21 spelarna, en hel del i nuvarande landslaget har ju dippat i form.
Skönt att Visat köpt rättigheterna till La Liga och Serie A, även Ligue 1 nästa år! Nu får man allt på samma ställe.