Visa första inlägg
1264 inlägg
för i svar på V~s inlägg
1264 inlägg
599 kr/månad.
2566 inlägg
för i svar på marcuswillers inlägg
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Viaplay är väl fortfarande samma pris?
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Ja men förvänta dig en höjning..
2566 inlägg
2566 inlägg
Vet inte om jag gör det. De borde få fler kunder med det nya utbudet, så någon större prishöjning kanske inte behövs.
1264 inlägg
för i svar på V~s inlägg
1264 inlägg
Så du tror verkligen att de förlänger PL och köper in La Liga, Serie A och Ligue 1 utan att höja priset ett öre?
2566 inlägg
2566 inlägg
Nej, jag tror att den eventuellt kan komma att höjas med någon femtiolapp, men att priset skulle stiga upp i 599:- som du säger tror jag absolut inte. De kan förlora kunder då som inte har lust att betala så mycket. En del vill t.ex. bara se PL och har inget intresse för övriga ligor. Men stannar Visat kvar vid samma pris eller inte höjer det för mycket kommer deras kunder garanterat att öka i antal.

Eventuellt kan det ju hända att paketen blir fler så att man har möjligheten att endast betala för att se PL och kanske någon annan liga om man vill.
1264 inlägg
för i svar på V~s inlägg
1264 inlägg
599 var bara en överdrift, det jag menar är bara att priset lär höjas. Nu kostar det 299 kr.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
CHAAAAAMPIOOOONS!!!! Arsenal ger Bayern Munchen en ordentlig skrevspark! Arsenal kommer vinna CL och PL i år! Så är det med det! <3
11101 inlägg
för
11101 inlägg
40 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
40 inlägg
Moviemaster
CHAAAAAMPIOOOONS!!!! Arsenal ger Bayern Munchen en ordentlig skrevspark! Arsenal kommer vinna CL och PL i år! Så är det med det! <3

Hahaha, vad hände sen då? Arsenal fick ju en ordentligt skrevspark x5.
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Alla till Friends ikväl!! Krossa danskjävlarna ;)!!!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag vågar inte ha stora förhoppningar. Krossen mot Österrike sitter fortfarande hårt i minnet.
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Nyss hemkommen från Friends, jäkligt go stämning på läktaren. Upplagt för Rysaren på Parken efter danskarnas 2-1 mål..
616 inlägg
för
616 inlägg
Sverige kommer förlora på parken.
Vi kommer inte komma till EM.
Svenska landslaget är sämst på att prestera när det väl gäller
2575 inlägg
för i svar på Walthers inlägg
2575 inlägg
Va? Brukar ju vara bäst när det gäller.
616 inlägg
för
616 inlägg
tjänna att vi är...
2575 inlägg
för i svar på Walthers inlägg
2575 inlägg
Ja, senaste matchen mot Danmark när vi var tippade att förlora gick ju ganska bra ändå.
464 inlägg
för
464 inlägg
Hur går det för Z ikväll månne? Några gissningar?
Själv är jag City-supporter och hoppas Z stukar foten i 7e minuten och vi vinner med 1-2!
2549 inlägg
för i svar på JTs inlägg
2549 inlägg
Lätt dem tråkigaste lagen, City och PSG. Jag behöver nog inte säga varför. Vet inte vem jag hejar på. Men PSG känns ju vassare nu på förhand. City har väl inte mött något supervasst motstånd hittills.
464 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
464 inlägg
Riktigt nöjd med 2-2 iaf. Nu tar vi detta på Eastlands👍🏼
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden