Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Viaplay är väl fortfarande samma pris?
Vet inte om jag gör det. De borde få fler kunder med det nya utbudet, så någon större prishöjning kanske inte behövs.
Så du tror verkligen att de förlänger PL och köper in La Liga, Serie A och Ligue 1 utan att höja priset ett öre?
Nej, jag tror att den eventuellt kan komma att höjas med någon femtiolapp, men att priset skulle stiga upp i 599:- som du säger tror jag absolut inte. De kan förlora kunder då som inte har lust att betala så mycket. En del vill t.ex. bara se PL och har inget intresse för övriga ligor. Men stannar Visat kvar vid samma pris eller inte höjer det för mycket kommer deras kunder garanterat att öka i antal.
Eventuellt kan det ju hända att paketen blir fler så att man har möjligheten att endast betala för att se PL och kanske någon annan liga om man vill.
Eventuellt kan det ju hända att paketen blir fler så att man har möjligheten att endast betala för att se PL och kanske någon annan liga om man vill.
599 var bara en överdrift, det jag menar är bara att priset lär höjas. Nu kostar det 299 kr.
CHAAAAAMPIOOOONS!!!! Arsenal ger Bayern Munchen en ordentlig skrevspark! Arsenal kommer vinna CL och PL i år! Så är det med det! <3
Hahaha, vad hände sen då? Arsenal fick ju en ordentligt skrevspark x5.
Alla till Friends ikväl!! Krossa danskjävlarna ;)!!!
Jag vågar inte ha stora förhoppningar. Krossen mot Österrike sitter fortfarande hårt i minnet.
Nyss hemkommen från Friends, jäkligt go stämning på läktaren. Upplagt för Rysaren på Parken efter danskarnas 2-1 mål..
Sverige kommer förlora på parken.
Vi kommer inte komma till EM.
Svenska landslaget är sämst på att prestera när det väl gäller
Vi kommer inte komma till EM.
Svenska landslaget är sämst på att prestera när det väl gäller
Ja, senaste matchen mot Danmark när vi var tippade att förlora gick ju ganska bra ändå.
Hur går det för Z ikväll månne? Några gissningar?
Själv är jag City-supporter och hoppas Z stukar foten i 7e minuten och vi vinner med 1-2!
Själv är jag City-supporter och hoppas Z stukar foten i 7e minuten och vi vinner med 1-2!
Lätt dem tråkigaste lagen, City och PSG. Jag behöver nog inte säga varför. Vet inte vem jag hejar på. Men PSG känns ju vassare nu på förhand. City har väl inte mött något supervasst motstånd hittills.
Riktigt nöjd med 2-2 iaf. Nu tar vi detta på Eastlands👍🏼