Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Ja, lär bli svårt för PZG att vinna borta. Mest förvånad över kvällens resultat var jag dock över att Real Madrid inte lyckades göra ett enda mål på Wolfsburg som vann med 2-0.
Vem tror ni tar hem CL-titeln i år? Hade tippat på Barca igen men nu är de ju utslagna. Lutar väl åt att jag tippar Bayern.
Kan tänka mig att Real Madrid kan ta det, vore inte omöjligt. Men Bayern kan man ju aldrig räkna ut. Härligt att Barca blev utslagna dock!
Men nu är det stort möte på Anfield!
Men nu är det stort möte på Anfield!
Liverpool vidare efter brutalt dramatisk match! Trodde det var över tidigt när Dortmund gjorde 2-0, men kunde inte sitta stilla sedan när målen kom för Liverpool.
Sjukt jävla underbart!! Skapliga Istanbul-vibbar :) Mitt Liverpoolhjärta bultar av enorm stolthet över moralen, krigandet och viljan som vi uppvisade igår!! Mot titeln och Champions League ;)
Ja, det var riktigt härligt att se! Nu hoppas vi att Liverpool tar Europa League titeln och kvalar in till Champions League. Måste dock få ordning på försvaret.
Själv tror jag att Atletico tar hem det! De är enligt mig det bästa laget kvar tillsammans med Bayern. Tror dock de har lite mer vilja, vilket kommer resultera i att de får hålla i bucklan om några veckor. :)
Liverpool i EL-final då! En vinst vore otroligt stort. Säkrad CL-plats till nästa säsong och allt.
Får be till högre makter.
Får be till högre makter.
Riktigt starkt av Liverpool, det trodde jag aldrig. Synd bara att Man City inte kunde ta CL och tredjeplatsen samtidigt som Liverpool vinner EL, vilket skulle leda till att Arsenal missar CL nästa säsong, trots en fjärdeplats. Det skulle ha varit helt fantastiskt! :D
Man vill ju inte att City ska komma någon vart, tråkigaste laget i PL ju!
Kul med Liverpool!
Kul med Liverpool!
Vi tar finalen och en rättmätig och efterlängtad plats i finrummet återigen. Klopp har fått grabbarna att första hans filosofi och det var ju ren och skär klasskillnad igår :) 3-1 är mitt tips i finalen ;)
Men Sevilla är väl proffs på Europa League finaler?? ;)
Om jag måste välja mellan Arsenal och Man City så väljer jag helt klart Man City. Men då hejar jag på Tottenham också :)
Hur som helst så hoppas jag att Liverpool tar hem EL. Vore kul med fem PL-lag i Champions League nästa år.
Hur som helst så hoppas jag att Liverpool tar hem EL. Vore kul med fem PL-lag i Champions League nästa år.
Okej, då förstår jag om du inte vill att Arsenal ska nå topp 4. Förhoppningsvis så vinner United sina två så Guardiola och City hamnar utanför.
Ja jag kan inte påstå att jag gillar City heller. Är lite att välja mellan pest och kolera där :)
Men Pep har jag inte mycket övers för, så håller med dig där, vore väldigt roligt om han tvingas till att träna ett Europa League-lag nästa säsong!
Men Pep har jag inte mycket övers för, så håller med dig där, vore väldigt roligt om han tvingas till att träna ett Europa League-lag nästa säsong!
Ja Tottenham och City är verkligen pest eller kolera. Men det är ju kul ändå att City och Chelsea hamnar utanför CL.
Känns rätt skönt att Tottenham har fått så mycket hat den här säsongen. Är ju ett tecken på att många för en gångs skull ser dom som ett hot. Jag gillar det!
Jo, finns ju många lovande lag i PL nu som har något på gång, typ Tottenham och West Ham. Annars så tror jag Liverpool bara kan bli bättre nu med Klopp, han har ju en plan till skillnad från Brendan Rodgers.