Visa första inlägg
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Ja, lär bli svårt för PZG att vinna borta. Mest förvånad över kvällens resultat var jag dock över att Real Madrid inte lyckades göra ett enda mål på Wolfsburg som vann med 2-0.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Vem tror ni tar hem CL-titeln i år? Hade tippat på Barca igen men nu är de ju utslagna. Lutar väl åt att jag tippar Bayern.
2575 inlägg
för i svar på V~s inlägg
2575 inlägg
Kan tänka mig att Real Madrid kan ta det, vore inte omöjligt. Men Bayern kan man ju aldrig räkna ut. Härligt att Barca blev utslagna dock!

Men nu är det stort möte på Anfield!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Liverpool vidare efter brutalt dramatisk match! Trodde det var över tidigt när Dortmund gjorde 2-0, men kunde inte sitta stilla sedan när målen kom för Liverpool.
4340 inlägg
för i svar på V~s inlägg
4340 inlägg
Sjukt jävla underbart!! Skapliga Istanbul-vibbar :) Mitt Liverpoolhjärta bultar av enorm stolthet över moralen, krigandet och viljan som vi uppvisade igår!! Mot titeln och Champions League ;)
2575 inlägg
för i svar på David Brents inlägg
2575 inlägg
Ja, det var riktigt härligt att se! Nu hoppas vi att Liverpool tar Europa League titeln och kvalar in till Champions League. Måste dock få ordning på försvaret.
474 inlägg
för
474 inlägg
Själv tror jag att Atletico tar hem det! De är enligt mig det bästa laget kvar tillsammans med Bayern. Tror dock de har lite mer vilja, vilket kommer resultera i att de får hålla i bucklan om några veckor. :)
4340 inlägg
för i svar på Phips inlägg
4340 inlägg
Yes, det är den svaga länken.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Liverpool i EL-final då! En vinst vore otroligt stort. Säkrad CL-plats till nästa säsong och allt.

Får be till högre makter.
726 inlägg
för
726 inlägg
Riktigt starkt av Liverpool, det trodde jag aldrig. Synd bara att Man City inte kunde ta CL och tredjeplatsen samtidigt som Liverpool vinner EL, vilket skulle leda till att Arsenal missar CL nästa säsong, trots en fjärdeplats. Det skulle ha varit helt fantastiskt! :D
2575 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
2575 inlägg
Man vill ju inte att City ska komma någon vart, tråkigaste laget i PL ju!

Kul med Liverpool!
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Vi tar finalen och en rättmätig och efterlängtad plats i finrummet återigen. Klopp har fått grabbarna att första hans filosofi och det var ju ren och skär klasskillnad igår :) 3-1 är mitt tips i finalen ;)
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Men Sevilla är väl proffs på Europa League finaler?? ;)
726 inlägg
726 inlägg
Om jag måste välja mellan Arsenal och Man City så väljer jag helt klart Man City. Men då hejar jag på Tottenham också :)

Hur som helst så hoppas jag att Liverpool tar hem EL. Vore kul med fem PL-lag i Champions League nästa år.
2575 inlägg
2575 inlägg
Okej, då förstår jag om du inte vill att Arsenal ska nå topp 4. Förhoppningsvis så vinner United sina två så Guardiola och City hamnar utanför.
726 inlägg
726 inlägg
Ja jag kan inte påstå att jag gillar City heller. Är lite att välja mellan pest och kolera där :)
Men Pep har jag inte mycket övers för, så håller med dig där, vore väldigt roligt om han tvingas till att träna ett Europa League-lag nästa säsong!
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Ja Tottenham och City är verkligen pest eller kolera. Men det är ju kul ändå att City och Chelsea hamnar utanför CL.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
sist jag brydde mig om champions league var 1999.

726 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
726 inlägg
Känns rätt skönt att Tottenham har fått så mycket hat den här säsongen. Är ju ett tecken på att många för en gångs skull ser dom som ett hot. Jag gillar det!
2575 inlägg
2575 inlägg
Jo, finns ju många lovande lag i PL nu som har något på gång, typ Tottenham och West Ham. Annars så tror jag Liverpool bara kan bli bättre nu med Klopp, han har ju en plan till skillnad från Brendan Rodgers.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden