Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Ja det blir spännande att se om West Ham fortsätter på inslagna vägen nästa säsong. Läste igår att dom var sugna på Walcott. Ett par såna värvningar och det kan bli en topp-4-placering. Inte för att Walcott varit bra i år, men tror att han kan få tillbaka självförtroendet i West Ham.
Då är EM-truppen spikad. Inga större skrällar direkt, även om jag tycker synd om Berntsson. Lirar 8 av 12 matcher i kvalet på fel position, utan att klaga och gör det helt ok, till att bli petad från truppen.
Annars riktigt skönt att Toivanen inte är med!!
Annars riktigt skönt att Toivanen inte är med!!
Dumt att inte ta med Jonas Olsson tycker jag. Han har förvisso gjort några dåliga insatser i landslaget men är trots allt en av våra 2 bästa försvarare om man ser till hur han spelar i West Brom. Oscar Wendt borde ha tagits med också, som gjort det bra i Bundesliga.
Sebastian Larsson och Pontus Wernblom är ju helt slut som spelare. Likaså Erkan Zengin och Martin Olsson.
Vad ska dessa föredettingar bidra till truppen med? Satsa på unga fräscha lirare som presterar i sina klubblag för tillfället och som är redan etablerade som proffs.
Erik Hamrén ville ha med Rasmus Elm om inte han var sjuk/skadad...tack och lov så lämnar han efter EM.
Skulle inte bli förvånad om vi torskar alla gruppmatcher.
Vad ska dessa föredettingar bidra till truppen med? Satsa på unga fräscha lirare som presterar i sina klubblag för tillfället och som är redan etablerade som proffs.
Erik Hamrén ville ha med Rasmus Elm om inte han var sjuk/skadad...tack och lov så lämnar han efter EM.
Skulle inte bli förvånad om vi torskar alla gruppmatcher.
Haha, Hamrén är ju så trist. Förstår inte varför man tar med Zengin och Sebastian Larsson? Sedan så håller jag självklart med om Jonas Olsson och Oscar Wendt, känns ju som Hamrén har en personlig vendetta om Wendt.
I dom landskamper Wendt har spelat har han iofs varit en säkerhetsrisk och typ sämst i laget. Samma sak gäller Olsson.
Sen kan man självklart argumentera för att vissa spelare fått hur många chanser som helst utan att prestera (Toivanen, Antonsson, Zengin m.m). Så konsekvent, det är han inte, herr Hamrén.
Sen kan man självklart argumentera för att vissa spelare fått hur många chanser som helst utan att prestera (Toivanen, Antonsson, Zengin m.m). Så konsekvent, det är han inte, herr Hamrén.
Jo, jo men det var ju ett tag sedan. Han är ju en av de få som har en ordinarie plats i ett lag i en stor liga som spelar i CL.
Moviemaster: Absolut, han borde ha fått fler chanser. Får se om Janne tar ut honom i höst. Annars är jag sugen på att spela in Augustinsson.
Maestro: Magi! Får se vart han hamnar nu. Kane och Zlatan på topp i Tottenham vore fantastiskt. Då tar spurs ligan nästa år! :D
Maestro: Magi! Får se vart han hamnar nu. Kane och Zlatan på topp i Tottenham vore fantastiskt. Då tar spurs ligan nästa år! :D
Hahaha, there's only one team in North London.
Ja fan ska man säga... Helt bedrövligt. 2 poäng på sista 4 matcherna och helt värdelöst spel. Det kommer att krävas nyförvärv till nästa säsong. Har varit likadant hela säsongen, lirar inte Dembele eller Alli funkar inte mittfältet.. Men 1-5 just nu mot ett redan nedflyttningsklart Newcastle är ju fan riktigt jävla pinsamt! Fattar ingenting!
finns bara tre saker man kan prata om idag ang fotboll och på något sätt lyckas ni undvika alla tre:
1. aik-djurgården derbyt imorrn
2. zlatan
3. uniteds inställda match pga misstänkt bomb
1. aik-djurgården derbyt imorrn
2. zlatan
3. uniteds inställda match pga misstänkt bomb
Hoppas AIK, Djurgården och Hammarby trillar ner till Superettan, vilka skitlag egentligen.
Typiskt Arsenalfans att vara nöjda över en andraplats ;) Men får väl säga grattis då. Är nog ändå nöjd med säsongen, CL och en tredjeplats hade jag tagit utan problem innan säsongen. Bara surt att det skulle sluta just så här..
Att dra med Djurgården där var förhastat, kanske till och med AIK. Men Hammarby kan ta sina dumma, idioter till fans med sig till superettan.