Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Arsenal har ju inte slutat tvåa sen Highbury så detta var ju en förbättring. Sedan så gjorde ju vi vårt mot Leicester i alla fall. Känns som nästa säsong kommer bli helt galen. Många bra lag, nu kommer ju säkert Liverpool igång mer, Southampton, West Ham är riktigt bra, Tottenham, Arsenal, Leicester, Chelsea, United och Man City som får in Pep. Ganska hög konkurrens.
Ja nästa säsong känns sjukt oviss. Kan verkligen sluta precis hur som helst.
För att folk kallar oss för dumma idioter såklart! :D
Nä men det finns ju rötägg inom alla klubbar. Vet inte om bajenfansen är värre än andra. Personligen tycker jag att dom som slåss istället för att kolla på fotboll inte är några riktiga supportrar. Man får gärna låsa in hela bunten!
Jag har nog alltid upplevt AIK-fansen som dom mest våldsamma, men kanske beror på att jag är bajare :)
Nä men det finns ju rötägg inom alla klubbar. Vet inte om bajenfansen är värre än andra. Personligen tycker jag att dom som slåss istället för att kolla på fotboll inte är några riktiga supportrar. Man får gärna låsa in hela bunten!
Jag har nog alltid upplevt AIK-fansen som dom mest våldsamma, men kanske beror på att jag är bajare :)
Känns som det är mest AIK, Hammarby och kanske Göteborg som är stökigast. Inte ofta man hör att "Kalmar FF klacken har kastat bengaler mot Falkenbergs fansen och en 14 årig pojke blev brännmärkt, samtidigt som Kalmar fansen måste motas bort av ordningsvakter och polis". ;)
Haha så du hejar på Kalmar, det förklarar en hel del. Fortfarande sur för att vi har Nanne? :)
Nej, det var bara ett exempel. Håller på Jönköping!
Hehe ok, då ber jag om ursäkt. Men Jönköpingshuliganerna är ju rätt farliga annars. Bodde där tre år, så har rätt bra koll på dom :)
Idag gäller det! Final, Liverpool mot Sevilla! Mycket står på spel!
Hoppas såklart på Liverpool. Det vore kul med 5 engelska lag i CL nästa säsong.
Blir sjukt besviken nu som Liverpool-fan. Besviken, men inte överraskad. Har varit typiskt nu för Liverpool i cirka 10 år att gå långt utan att gå hela vägen...
nu kollar jag zlatans sista match, gratis via aftonbladet. marseille-psg