Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på bonks inlägg
12243 inlägg
Är det något man borde hört? :D
2575 inlägg
för i svar på bonks inlägg
2575 inlägg
Ja, vad tusan var det för något? Urlöjlig låt....
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Var faktiskt bland det sämsta jag hört, håller med.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Mourinho tar över United med Zlatan som spelande assisterande tränare? Hade ju varit ganska skoj. Tror dock inte Zlatan är så taktiskt smart. Sedan så dör ju verkligen all nostalgisk känsla till United ut när Zlatan och Mourinho kommer dit. Båda är ju ganska roliga men osympatiska. Alla roliga som spelade när man var liten är ju borta som Giggs, Scholes med mera.
726 inlägg
för
726 inlägg
Skrivs idag att Tottenham nu också lagt ett konkret bud på Zlatan. Det vore ju mumma med Zlatan och Kane på topp!

Angående Mourinho och Man U, så tycker jag att det är tråkigt att dom inte valde Giggs som manager istället. Då hade dom kunnat få tillbaka den Unitedkänslan som du pratar om.
2549 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
2549 inlägg
Ni kan ta Zlatan! ;)

Jo, älskar ju de klassiska United, men hatar vad United är nu. Älskade när Giggs bytte in sig själv när han var spelande tränare. Men Mourinho är ju ett säkrare val. Hur tror du de går för dem nästa säsong?
86 inlägg
för
86 inlägg
Champions league imorgon!

Vad tror folket? :D 

Har vi några madridistas här? :D <3
2549 inlägg
för i svar på VSVPR3Ns inlägg
2549 inlägg
Håller stenhårt på Atletico. Det sög ju verkligen för två år sedan när Real tog det. Men Atletico känns vassare nu tycker jag. Vad tror du om det?
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Vem fan hoppas inte på Atletico?

Real har vunnit tillräckligt med titlar så det vore roligare om andra lag vann också. Barcelona och Real Madrid är väldigt tråkiga att följa, så otroligt trött på se de vinna konstant. Real är ett lag med bara affischnamn. 

Sedan är det bara härligt när underdogen slår favoriten.

Atletico all the way! 

2575 inlägg
för i svar på Joes inlägg
2575 inlägg
Håller med till fullo! Atletico är underdogs här!
86 inlägg
för i svar på Joes inlägg
86 inlägg
Haha känns som jag är den enda som håller på Real! <3

Men svårt o säga, tuff match åt båda hållen! Atletico har haft en grym säsong o jävligt bra defensivt. Real har haft det tuffare med tränarbyte o skador. Tror Real tar det om dem lyckas göra första målet. Gör atletico det blir det som föregående matcher mycket defensivt. O det vinner atletico på!
Inget fel i det alla har olika taktik o varför ändra på det. 

Hoppas bara slippa onödiga filmningar från båda hållen. 
86 inlägg
för
86 inlägg
Varför kommer inte hela mitt svar upp? :(  jag skrev ett helt utlägg.... :S 
86 inlägg
för
86 inlägg
Jaja men orkar inte skriva om allt! Hoppas Real Madrid! Då man är en madridista sen barnsben! Tror båda kan ta det, ingen är favorit. 
726 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
(inlägget har redigerats)
726 inlägg
Ja du, det är ju egentligen omöjligt att svara på utan att veta vilka spelare som kommer att värvas, både till United och övriga topplag. 
Men läste en ganska vettig krönika på Aftonbladet, jag tror det var Niva som skrev den. Mourinho är en grym värvning kortsiktigt, han är fantastisk på att få ihop ett lag som tänker vi mot världen. Därför kommer det säkert att gå ganska bra nästa säsong.
Däremot så satsar Mourinho aldrig på talanger, det slutar ofta att flera spelare går emot honom vilket leder till att han tappar omklädningsrummet. Det har hänt många gånger förut och jag tror att det kommer att ske den här gången också. 
Därför tycker jag att Giggs hade varit ett bättre alternativ, en tränare som alla respekterar, och som vet fördelarna med att satsa långsiktigt och på egna talanger.
Så för att svara på din fråga, det kommer nog kunna gå ganska bra nästa säsong för United. Men det är bara tillfälligt, för sen kommer helvetet att braka lös! ;)

Angående CL-finalen. Jag hoppas helhjärtat på Atletico. Jag unnar Bale ingenting efter hur han betedde sig i slutet i spurs. Sen ogillar jag Ronaldo också! Så heja Atletico!!
2575 inlägg
2575 inlägg
Därför man hejar på Liverpool och Klopp! Sällan några monstervärvningar utan mycket talanger och hårt arbete istället. Underdogs här också!
726 inlägg
för i svar på Phips inlägg
726 inlägg
Ja Benteke och Carrol var ju riktiga fyndvärvningar ;)
Räknar man på vilket lag som ligger bäst plus/minus genom värvningar och försäljningar så ligger dock Tottenham bäst till. Kommer inte ihåg var jag läste det, men gällde under 2000-talet :)
2575 inlägg
2575 inlägg
Jo, det har du rätt i.

Känns dock som Klopp håller i pengarna bättre än vad Rodgers gjorde. Hade ju chansen att värva Alex Teixeira i våras men valde att inte bränna pengar på det. Annars så har vi ju mycket spännande talanger med Ings, Origi, Ibe, Can, Gomez och Karius nu. Sen kommer ju Matip på free-transfer.

I alla fall inte lika ekonomisk galen som Chelsea, Man City, United som bränner iväg 200m £ på en sommar.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Är glad att Liverpool värvat en bra målvakt. Då slipper man förhoppningsvis se klanten Mignolet i mål fortsättningsvis.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Nu blev man ju lite extra sugen på nästa Star Trek! Haha!

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3612352/Carlo-Ancelotti-set-make-cameo-new-Star-Trek-movie-ship-doctor-ahead-work-Bayern-Munich.html
1168 inlägg
för
1168 inlägg
KOM IGEN NU ATLETICO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden