Visa första inlägg
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Helvetes jävla fucking helvete!!!!

Äckel-Real!!!!!!

Fan vad orättvist!!!!!!!!
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Haha, ja det var ju surt om nått.
86 inlägg
för
86 inlägg
Buhu... Orättvist :,( cry me a river! 

Ett lag i Madrid o det är Real Madrid! HALA MADRID!!!!!!! SIIIIIIIIIIIIIIIIII 11-0 11-0 11-0 11-0 
2575 inlägg
för i svar på VSVPR3Ns inlägg
2575 inlägg
Äh tråkigt lag det där. Bara för ni har Pepe som totalt skämde ut sig i finalen så får ni en minus poäng.
726 inlägg
för i svar på Phips inlägg
726 inlägg
Du har rätt i det, Klopp försöker nog tänka lite mer långsiktigt. Origi tror jag kan bli hur bra som helst. Han ryktades till Tottenham för att par år sen så har haft ganska bra koll på honom. Var surt när han gick till Liverpool. Trodde dock att han skulle göra ett större avtryck snabbare. Är ju först nu i vår som han visat vad han kan. 
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Lite gåshuds-varning på denna.

https://youtu.be/N79xfDZNleE

2549 inlägg
för i svar på Joes inlägg
2549 inlägg
Lite lökig.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Detta är den officiella svenska EM-låten egentligen. Den slår "Mitt Team" på mils avstånd.

https://youtu.be/HeElgcBIRj4
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Nu blev man ju en aning optimistisk kring EM.
474 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
474 inlägg
Ohja, det får man lugnt säga! Svenska landslaget var i toppform idag, håller detta i sig kommer det gå finfint!! Sjukt peppad inför EM!
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Helt klart skönare än "Mitt Team".

https://youtu.be/NkaZEO5en3w
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Fan vad tråkiga de är, skulle lätt vilja testa på fransk mat om jag fick göra det. Men folk vill inte testa nya rätter och smaker. De tänker äta sånt som de gör annars hemma i Sverige, haha det är väl poängen med att besöka andra länder och ta del av deras matkultur. 

http://www.gp.se/sport/fotboll/fransk-mat-duger-inte-f%C3%B6r-svenska-fans-1.2393636
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Nu börjar man bli peppad, ser fram som tusan emot måndag. Gäller ju att prestera direkt mot Irland, det är en måste vinna match. Tyckte att Sverige såg bra ut mot Wales, alltid bra att ha en vinst i ryggen.
726 inlägg
för
726 inlägg
Spelar Sverige som mot Wales, blir det nog en seger. Och det räcker nog i sin tur till att gå vidare som bästa trea. Det är nog det vi får rikta in oss på. Wales är inget världslag, så vi ska inte tro något annat. Men som du säger, alltid skönt med en seger i ryggen! Och det var ju ingen som trodde på Sverige förra sommaren heller :)
1678 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
1678 inlägg
Bästa trea blir skitsvårt. För det finns rätt många grupper det bara är en solklar vinnare och resten jämbördiga. Så flera lag lär ta både en vinst och en oavjord. Att bara vinna en match räcker kanske om man har bra målskillnad. Men med både Italien och Belgien i gruppen lär inte Sverige få så bra målskillnad.
2575 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
2575 inlägg
Italien känns ju inte så vassa längre? Men det kanske är det där Juventus försvaret som är en av deras styrkor...
1678 inlägg
för i svar på Phips inlägg
1678 inlägg
Så jag tänker. Sveriges största styrka är ju anfallet. Även om vi släpper in många mål gör vi ofta många framåt med. Men mot lag som Italien blir det problem då deras defensiv alltid är stark. Och mot Belgien finns risk att vi släpper in fler bakåt än vi gör framåt mot Italien. Dvs, inte så bra målskillnad. Och då kommer vi inte bli bästa trea.
501 inlägg
för i svar på Joes inlägg
501 inlägg
Handlar mer om någon konstig form av psykning i mina ögon. För fransk mat är det inget fel på.
1678 inlägg
för i svar på stjärnskotts inlägg
1678 inlägg
Nä... precis. ;-D

2549 inlägg
för
2549 inlägg
Tycker det där om maten låter otroligt konstigt. Klart man kan få pizza, spaghetti med köttfärsås eller vad som helst i Frankrike. Måste vara människor som inte rest förut.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden