Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En 5:a! Ett riktigt mästerverk och en av Spielbergs bästa. Bra regi, bra skådespelare, bra specialeffekter, härlig musik och underbara miljöer. En av mina favoritfilmer.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Dobbs":b13j5bn0]En 5:a! Ett riktigt mästerverk och en av Spielbergs bästa. Bra regi, bra skådespelare, bra specialeffekter, härlig musik och underbara miljöer. En av mina favoritfilmer.[/quote:b13j5bn0]

Bra, du tycker samma sak som jag tycker om filmen,
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Jurassic_boy":wfyz6skd][quote="Dobbs":wfyz6skd]En 5:a! Ett riktigt mästerverk och en av Spielbergs bästa. Bra regi, bra skådespelare, bra specialeffekter, härlig musik och underbara miljöer. En av mina favoritfilmer.[/quote:wfyz6skd]

Bra, du tycker samma sak som jag tycker om filmen, [/quote:wfyz6skd]

Hur kan man inte tycka så om filmen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dobbs":3e0mnh8c][quote="Jurassic_boy":3e0mnh8c][quote="Dobbs":3e0mnh8c]En 5:a! Ett riktigt mästerverk och en av Spielbergs bästa. Bra regi, bra skådespelare, bra specialeffekter, härlig musik och underbara miljöer. En av mina favoritfilmer.[/quote:3e0mnh8c]

Bra, du tycker samma sak som jag tycker om filmen, [/quote:3e0mnh8c]

Hur kan man inte tycka så om filmen? [/quote:3e0mnh8c]

Om man tycker filmen är dålig då ska han/hon skaffa sig ett liv
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
detta är en skitbra film!!!!! älskar den jupt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jurassic park har varit en av mina favoritfilmer sedan jag var typ fem år. Vill gärna ha den på DVD då jag endast ärger mästerverket på VHS
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Loveli":p7vx0fqr]Jurassic park har varit en av mina favoritfilmer sedan jag var typ fem år. Vill gärna ha den på DVD då jag endast ärger mästerverket på VHS [/quote:p7vx0fqr]

Då borde du skaffa den nya boxen, Jurassic Park- Ultimate Collection. Jag har själv ganska nyligen inhandlat den. Har dock inte hunnit kolla på extramaterialet ännu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja jag antar att jag borde det. Det är bara en sak som fattas; pengarna...
Men man kan alltid önska.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dobbs":87eky58w][quote="Loveli":87eky58w]Jurassic park har varit en av mina favoritfilmer sedan jag var typ fem år. Vill gärna ha den på DVD då jag endast ärger mästerverket på VHS [/quote:87eky58w]

Då borde du skaffa den nya boxen, Jurassic Park- Ultimate Collection. Jag har själv ganska nyligen inhandlat den. Har dock inte hunnit kolla på extramaterialet ännu.[/quote:87eky58w]

Dobbs <---<<< Jag skulle köpa filmen i Discshop.se så den kostade 479 och där stod att Summa 479 och frakt 25. Frågan är att kostar den tillsammans med Frakt och post 479 eller priset kommer att höjas???
och hur ska jag betala den? Jag är dålig på det.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
skicka ett PM istället...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag rekommenderar att du köper den på [url:3399gzsl]http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=1836&tduid=cabdcdf59b91ed6656580ad96b465634[/url:3399gzsl] istället, där kostar den med frakt 428 kronor.

då skickas boxen till posten och du hämtar ut den där genom att betala med kontanter. du måste först bli medlem i ginza, vilket bara tar några minuter max om jag minns rätt.

du kan bara PM:a mig om du har några frågor!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":3oa1zsmg]jag rekommenderar att du köper den på [url:3oa1zsmg]http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=1836&tduid=cabdcdf59b91ed6656580ad96b465634[/url:3oa1zsmg] istället, där kostar den med frakt 428 kronor.

då skickas boxen till posten och du hämtar ut den där genom att betala med kontanter. du måste först bli medlem i ginza, vilket bara tar några minuter max om jag minns rätt.

du kan bara PM:a mig om du har några frågor![/quote:3oa1zsmg]

Nu har jag pm.at dig
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jurassic Park är grymt bra! Trean och ettan är bäst.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ettan är så jävla bra, tvåan är hyfsad, trean är bara bajs.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Varför tycker du så ?

Undrar bara!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2970jhlb]Varför tycker du så ?

Undrar bara! [/quote:2970jhlb]

JAg tycker ettan är bäst, tvåan är näst bäst , och trean är sämst bland de.
Trean är spännande men, har dåliga karaktärer och dålig manus och den är kort. Det enda som är bra är Dinosaurier och Alan Grant. I början gillade jag Jp3 mer av alla alltså för 4 år sen bara för att den var spännande men nu är ettan tillbaks i mitt hjärta som den bästa.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ahahaha...ok...

Man ändras med tiden!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":pu5kv8s5]Ahahaha...ok...

Man ändras med tiden! [/quote:pu5kv8s5]

Ja , det är klart. Då gillade jag bara att se på spänning och brydde inte mig om nåt annat bara det skulle var spännande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jurassic park ja det e bra filmer det

5/5
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker filmen är super gav den 4,5. Inte så jätte mycket för dinosaurier. Men iallafall... Den hade inte fått lika mycket i betyg om det inte hade varit för musiken. John Williams är ju den bästa kompositören av alla!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden