Visa första inlägg
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Håller med. Köp Den!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med, extramatrialet på den dvdn är ett måste. Älskar Plot Holes, dom är helt genialiska.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Denna filmen nådde över mina förväntningar. Jag tror att denna filmen skulle vara minst lika bra om de tog bort humorn. Man blir lite rädd då och då under filmens gång. Helt klart 4.5/5. Jag satt och skrattade rakt igenom...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Return of the King":lsidz0rd] Man blir lite rädd då och då under filmens gång[/quote:lsidz0rd]
Jag tyckte inte att man blev ett dug rädd jag tyckte det var rätt så mysigt där inne på baren... men det va lite halv kul att dom gjorde en parodi på Dawn of the dead.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Filmen verkar asrolig... MÅSTE SE!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hast_Man":r9z36wan][quote="Return of the King":r9z36wan] Man blir lite rädd då och då under filmens gång[/quote:r9z36wan]
Jag tyckte inte att man blev ett dug rädd jag tyckte det var rätt så mysigt där inne på baren... men det va lite halv kul att dom gjorde en parodi på Dawn of the dead.[/quote:r9z36wan]

Det var inte bara den filmen de gjorde parodi på, det är ju det som är roligt i hela filmen...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En solklar 5:a!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Utan tvekan en
1203 inlägg
för
1203 inlägg
Riktigt roligt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Blodig och rolig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hatar den här filmen!! Den får 0 av 5!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg

Du är nog den första som jag att hört att hata Shaun of the Dead. Detta är ju ett mästerverk. Hur är det ens möjligt att ogilla denna filmen undrar jag?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
riktigt bra och rolig film detta!

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="simlun485":irhcb9k9]Hatar den här filmen!! Den får 0 av 5!![/quote:irhcb9k9]
Varför tyckte du inte om den.
return of the king man kanske inte gillar zombiefilmer.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Jag har faktiskt inte sett Shaun Of The Dead än, men den verkar riktigt rolig så det blir till att se den snart.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Fredrik":3tfpcym8][quote="simlun485":3tfpcym8]Hatar den här filmen!! Den får 0 av 5!![/quote:3tfpcym8]
return of the king man kanske inte gillar zombiefilmer.[/quote:3tfpcym8]

Zombiehatare eller inte, det är fortfarande en av de bästa komedierna nånsin. Fast smaken är ju olika, men jag hade dock aldrig trott att någon skulle tycka den var så dålig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dobbs":2rzq4e4k][quote="Fredrik":2rzq4e4k][quote="simlun485":2rzq4e4k]Hatar den här filmen!! Den får 0 av 5!![/quote:2rzq4e4k]
return of the king man kanske inte gillar zombiefilmer.[/quote:2rzq4e4k]

Zombiehatare eller inte, det är fortfarande en av de bästa komedierna nånsin. Fast smaken är ju olika, men jag hade dock aldrig trott att någon skulle tycka den var så dålig.[/quote:2rzq4e4k]
Min morsa och farsa hade också hatat filmen. Själv så tycker jag as mycket om den.
551 inlägg
för
551 inlägg
Den får en av mig. Den är ordentligt rolig!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dobbs":2405n5xv][quote="Fredrik":2405n5xv][quote="simlun485":2405n5xv]Hatar den här filmen!! Den får 0 av 5!![/quote:2405n5xv]
return of the king man kanske inte gillar zombiefilmer.[/quote:2405n5xv]

Zombiehatare eller inte, det är fortfarande en av de bästa komedierna nånsin. Fast smaken är ju olika, men jag hade dock aldrig trott att någon skulle tycka den var så dålig.[/quote:2405n5xv]

Joo jag gillar den inte alls! Men jag gillar annars zombiefilmer!!
1055 inlägg
för
1055 inlägg
Simon Pegg is tha shit
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden