Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
Riktigt överskattad. En film som är godkänd, varken mer eller mindre. Den är snyggt genomförd, men inte mer. Kända skådisar ger inte liv åt den tråkiga, tomma handlinge,

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
den är en ny skapad film och välgjord fast lite för mycket blod och det överdriver ganska mycket.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tyckte att filmen var bra rakt igenom och får en självklar av mig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg denna hemma hos en kompis, och det är nog den coolaste filmen jag sett i hela mitt enkla liv, det vissuela är också det bästa jkag har skådat, det svarta, det ständiga regnet, den lilla färgen som finns i ögon och på bilar m.m. allt är så mästerligt gjort, lite för mycket blod, lite för överdrivet av det överddrivna, annars mästerligt

en stark
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ska nog införskaffa mig två disc utgåvan.
Kan någon förklara för mig vad som är speciellt med en.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Fredrik":1qhkbdhm]Ska nog införskaffa mig två disc utgåvan.
Kan någon förklara för mig vad som är speciellt med en.[/quote:1qhkbdhm]

förutom bra bakommaterial så är det på disc 2 de 4 historierna uppdelade för sig. Precis som serieböckerna. Samt så har alla historien blivit förlängda.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":up18f66p][quote="Fredrik":up18f66p]Ska nog införskaffa mig två disc utgåvan.
Kan någon förklara för mig vad som är speciellt med en.[/quote:up18f66p]

förutom bra bakommaterial så är det på disc 2 de 4 historierna uppdelade för sig. Precis som serieböckerna. Samt så har alla historien blivit förlängda.[/quote:up18f66p]
E den längre.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Fredrik":14hjsf29]
E den längre.[/quote:14hjsf29]

ja, fast uppdelat i fyra delar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":ujlrb8wk][quote="Fredrik":ujlrb8wk]
E den längre.[/quote:ujlrb8wk]

ja, fast uppdelat i fyra delar.[/quote:ujlrb8wk]
Det låter smaskigt. Det får man införskafa sig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ett mästerverk. men får ändå av mig
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt snyggt och riktigt bra. Hoppas bara att de två andra filmerna kommer att leva upp till denna. Men det ska väl va "Piece of Cake" för Robban

En femma blir det för Sin City, som enligt mig är den bästa serietidningsfilmatiseringen som går att få tag på.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
den fick 4,5 av mej. den enda anledningen att den inte fick fem var att handlingsbytena var lite störande för mej, men det är väl lita av en smaksak.

annars var det en underbar film och en riktig fröjd för ögat. jag ser fortfarande elijah woods karaktärs ögon stirra tillbaka på mej genom buskar o dylikt när jag går hem själv sent på kvällen...creepy
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Master chief":3ui5k3bh]Det är väl inget läskigt med hans stirrande ögon.[/quote:3ui5k3bh]
joooo, eller okej, kanske inte så mkt med själva ögonen förutom det att de påminner mej om Kevin (det var väl så karaktären hette?). och det är scary shit.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jodå, Kevin's stirrande är riktigt jävla obehagligt. Han ser så förbannat nollställd ut, och dessutom får man väl aldrig se honom blinka :)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.fantasyplanet.cz/gfx/pictures_clanky/lotr_gal_velky_20057141349305318.jpg:50kur7ss]You see, I find this scary.[/url:50kur7ss] [url=http://chucksconnection.com/sincity/sincity03.jpg:50kur7ss]Not to mention this.[/url:50kur7ss]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Åh! Ett forum om min absoluta favoritfilm Sin City! Jo den får för den är så himla snyggt gjord med CGI och manuset är det bästa någonsin!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Denna filmen har sin egen stil som inte liknar något annat. Och det är gjort så bra samtidigt. Bruce Willis är ju riktigt bra som vanligt. Har aldrig haft något intresse för Sin City tidigare. Men tycker att denna filmen är riktigt bra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
bra film med grymma karaktärer som (tex) marv,kevin,miho och tack vare karaktärerna så blev det en grymt bra film den får
648 inlägg
för
648 inlägg
Tyvärr helt överskattad, bortsett från ett par sköna karaktärer är filmen ganska trist.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur kan folk tycka att den här filmen är dålig? Den här filmen är en av de bästa filmerna jag har sett. Berättar rösterna är ju bara coola och inget annat
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden