Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Tobias659":2brimgfb]Strunta i det, ni mår bättre av att inte veta. Jag blir trött bara av att tänka på vilken idiot han är.

Jag tycket slutet är ganska passande då det håller samma kvalitet som resten av filmen, alltså sådär. Ger den en trea, då det tyvärr inte finns 2.5. Varför är det så förbannat svårt att lägga till halvpoängarna? Det rätta sättet är 1-5 med halvpoängare folk, få in det i skallen.[/quote:2brimgfb]

Ska du ge den 2,5 av 5?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mmm...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
trea av mej.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tobias659":3qu279an]Mmm...[/quote:3qu279an]

Varför inte 3,5 eller 4,5 istället? det låter jo bättre
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Därför at den inte är en 3.5 eller 4.5, den är grymt medioker, alltså en 2.5.
563 inlägg
för
563 inlägg
Med tanke på texten bakom siffrorna skulle jag ge den 1,5. Inte riktigt godkänd men inte dålig....eller jo...ganska dålig........1,25
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En tvåa (godkänd). Jag kikar hellre på orginalet igen än att se denna film någonsin igen. Visst har den bra effekter men det räddar inte filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=13269
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att filmen var riktigt bra...funkar till en filmkväll...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Liksom så många andra filmer av Steven Spielberg är första halvan riktigt lysande och andra halvan urusel . War of the Worlds spårar ur ungefär precis när Tom Cruise och barnen når färjelägret.

Det enda som är coolt i andra halvan är när infanteristerna laddar sin "Gustav" d v s det svenska granatgeväret Carl Gustav, för de som inte har gjort lumpen. (De som har gjort lumpen minns säkert att det är ett stålrör på 15 kg som skaver oavsett hur man bär det).

Visa spoiler

Första halvan får en 4:a, andra halvan får en 2:a. Snittbetyg 3, vilket är lite för högt.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Tror nog att pengarna som väntade lockade mer än bra slut.
719 inlägg
för
719 inlägg
EDIT
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Chris Anderson":26p775eu]
Visa spoiler
[/quote:26p775eu]

Spielberg var ju inte inblandad i hur slutet skulle vara utan det är ju H.G. Wells som kommit på det och om man filmatiserar en bok så kan ju inte regissören ändra slutet hursomhelst.

eller menar du att Spielberg skulle stått över filmen helt och hållet...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är klart man kan ändra originalstoryn. Det gör Hollywood hela tiden. Slutet kanske följer HG Wells bok men det är så förhimla korkat att en person med hjärna borde ha fixat till det.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Är väll inte bara Spielbergs fel att man ändrade om lite storymässigt... Koepp och Friedman hade väll en fot med det också...

Jag vet också att Spielberg köpte upp Radiomanuskriptet från Orson Welles radio version av War of the Worlds... vet inte om det var något annorlunda redan där?

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mycket bra , en fantastiskt film , den bästa action jag har sett på länge.........
855 inlägg
för
855 inlägg
Riktigt bra film, den var över mina förvätningar, alltså ännu ett mästerverk av Steven Spielberg....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Filmen är ju bättre än mästervärk , så den får en
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="alexander 10":34ho6lo8]Filmen är ju bättre än mästervärk , så den får en [/quote:34ho6lo8]

5 är ju ett mästerverk -dah-
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":bi56uvr9][quote="alexander 10":bi56uvr9]Filmen är ju bättre än mästervärk , så den får en [/quote:bi56uvr9]

5 är ju ett mästerverk -dah-[/quote:bi56uvr9]

har du en 10 ????? om du har ge mig
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden