Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Äh, kan man inte låta bli att läsa en spoiler så får man skylla sig själv - tyvärr hör jag själv till denna grupp...
[quote="moviemaster":w8m3ggwj]min kompis
och han var dum nog och talade om[/quote:w8m3ggwj]och det var inte så att du ville veta?
och han var dum nog och talade om[/quote:w8m3ggwj]och det var inte så att du ville veta?
Saknas
för
Inga inlägg
På onsdag kommer det ju inte Jäkla hockey som ska förstöra allt!! Får man vänta ännu en vecka...
Den där Ethan verkar ju vara värsta psycho, fan va äckligt! Jag blir så j*vla sur när ett avsnitt tar slut, de är ju så korta....
Världens bästa serie är det iaf....
Den där Ethan verkar ju vara värsta psycho, fan va äckligt! Jag blir så j*vla sur när ett avsnitt tar slut, de är ju så korta....
Världens bästa serie är det iaf....
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror att det kommer visas på onsdag eftersom frölunda kommer vinna över färjestad imorgon och då är hockeyn slut och de kan visa lost, jag hoppas iallafall det blir så.
jag tycker inte det är den bästa serien det finns många bättre, även om den är bra.
jag tycker inte det är den bästa serien det finns många bättre, även om den är bra.
Saknas
för
Inga inlägg
mmm, det finns många bra, men jag tycker faktiskt att Lost är bäst. Sen kommer la CSI, Desperate Housewifes och Six feet under. Och självfallet Vänner. Nä, lost har faktiskt något utöver det vanliga liksom, jag tycker inte att det är ofta man ser det i tv...
Saknas
för
Inga inlägg
the simpsons, 24, boston public och band of brothers tycker jag är bättre.
Lost liksom Band Of Brothers påminner mycket mer om riktiga filmer än en serie! Det känns inte lika mycket kuliss i dom serierna än det brukar vara i vanliga!
Saknas
för
Inga inlägg
yes, idag går nästa avsnitt
HAHA! DET TRODDE NI INTE VA...
(nu blev ni som inte vill läa spoilern nyfikna va...?)
HAHA! DET TRODDE NI INTE VA...
(nu blev ni som inte vill läa spoilern nyfikna va...?)
Saknas
för
Inga inlägg
sluta med såna här fåniga inlägg. vill du uttrycka din åsikt om serien gör det annars låter du forumet vara. skriv t.ex vad du tror kommer att hända i nästa avsnitt, vilken person du giller eller inte gillar eller något som har med serien att göra.
[quote="Ludwig M. Bile":oue7fymf]Lost liksom Band Of Brothers påminner mycket mer om riktiga filmer än en serie! Det känns inte lika mycket kuliss i dom serierna än det brukar vara i vanliga![/quote:oue7fymf]
varfr tycker du att lost påminner mer om en film än en serie?
att det inte känns som de har så mycket kulisser är väl ganska självklart eftersom de spelar in serien i naturen.
[quote="Ludwig M. Bile":oue7fymf]Lost liksom Band Of Brothers påminner mycket mer om riktiga filmer än en serie! Det känns inte lika mycket kuliss i dom serierna än det brukar vara i vanliga![/quote:oue7fymf]
varfr tycker du att lost påminner mer om en film än en serie?
att det inte känns som de har så mycket kulisser är väl ganska självklart eftersom de spelar in serien i naturen.
Det är ju det som är och känns mer påkostat och som riktig film!
På en vanlig serie så sätter dom lite växter i ett rum och hoppas att det skall se ut som det är ute i naturen! men det gör inte lost!
På en vanlig serie så sätter dom lite växter i ett rum och hoppas att det skall se ut som det är ute i naturen! men det gör inte lost!
Saknas
för
Inga inlägg
tack, då fattar jag vad du menar och varför du jämförde med band of brothers. lost är inspelad på hawaii va?
Jag jämnförde inte! Jag sa att dom var lika som var inspelad på riktig plats utanför studio! oftast!
Jag kan inte läsa spoilern! Jag ser inte texten, jag vill veta vad som ska hända! Någon annan som ser den?
Nej, det är inte så klart! Jag kan se alla utom den senaste, varför just idag, jag vill veta vad som ska hända!
Saknas
för
Inga inlägg
ja, ja... jag skickar ett PM...
avsnittet i kväll ser jag verkligen fram emot
!GET LOST 21.00 TV4!
avsnittet i kväll ser jag verkligen fram emot
!GET LOST 21.00 TV4!
Ser framemot Onsdagar nuförtiden!
Min lilla LOST tradition:
Gå upp och titta!
efter 10min så blir en ganska lång reklam paus!
Springer ner trycker in en popcorn påse i micron!
Blandar till en lätt dryck!
Springer upp med allt detta och sätter mig i soffan igen!
Har gjort det under nästan alla LOST avsnitt utom förra!
Min lilla LOST tradition:
Gå upp och titta!
efter 10min så blir en ganska lång reklam paus!
Springer ner trycker in en popcorn påse i micron!
Blandar till en lätt dryck!
Springer upp med allt detta och sätter mig i soffan igen!
Har gjort det under nästan alla LOST avsnitt utom förra!
Saknas
för
Inga inlägg
Ska bli trevligt med ett LOST avsnitt i kväll, så kanske diskussionen här kan koncentreras lite mer på vad som händer i serien.
Verkar som ett spännande avsnitt ikväll för övrigt, iaf att döma av vad jag har läst, jag vill inte avslöja ngt dock.
Jag funderar lite på vems bakgrund vi kommer att få ta del av, det ska bli intressant att se.
Verkar som ett spännande avsnitt ikväll för övrigt, iaf att döma av vad jag har läst, jag vill inte avslöja ngt dock.
Jag funderar lite på vems bakgrund vi kommer att få ta del av, det ska bli intressant att se.
Saknas
för
Inga inlägg
Låter inte helt fel ludwig. Tyvärr så har något sadistisk jävel placerat min träning så att jag precis missar det. Så min lilla rutin är:
20:00 - börja spela in på TV4.
20:10 - far till träningen.
20:30-22:00 - tränar basket.
22:20 - kommer hem.
22:30 - njuter av dagens avsnitt .
vilket påminner mig om att jag börjar bli försenad.
20:00 - börja spela in på TV4.
20:10 - far till träningen.
20:30-22:00 - tränar basket.
22:20 - kommer hem.
22:30 - njuter av dagens avsnitt .
vilket påminner mig om att jag börjar bli försenad.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det lätt lite jobbigt.Min kusin som spelar Innebandy har också så hon har bara sett ett Lost avsnitt.
Längtar till kvällens avsnitt.Lär bli en av dom bästa än så länge.
Längtar till kvällens avsnitt.Lär bli en av dom bästa än så länge.