Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg

hehh... jo, ibland, vi känner varandra så väl så...
men faktum e att vi är emot varandra på många punkter
t.ex. national treasure, svartvit flm...
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Kom igen vi kom ju överrens angående S/W film!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jo, det kanske vi är förresten

men, det här börjar bli alldeles för

ludde jag loggar ut nu.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Här är några personer som kommer gäst spela i LOST:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moviemaster"][b:1cxu2kn7][OBS, OBS, OBS! FÖR ER SOM VILL FÖLJA SERIEN UTAN ATT VETA NGT LÄS INTE VIDARE!!!][/b:1cxu2kn7]

[i:1cxu2kn7]spoiler:[/i:1cxu2kn7]

Visa spoiler

[b:1cxu2kn7][OCH HÄR KOMMER YTTERLIGARE EN VARNING FÖR HÄR KOMMER SLUTET BERÄTTAS][/b:1cxu2kn7]

[i:1cxu2kn7]spoiler:[/i:1cxu2kn7]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Om du ska skriva sån där så kan du väl åtminstone göra spoiler så att man kan vara på tråden utan att se det . Såg den översta men tänker fan inte se den nedre.
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[b:mhf1mran]Moviemaster[/b:mhf1mran]

Det verkar inte som att du känner till att alla här på forumet har möjligheten att själv ändra på sina inlägg. Istället för att skriva ett nytt inlägg där du använder dig av spoilerfunktionen, kunde du ha gått in och ändrat på det första. Sen att du skrev ett inlägg till efteråt där du säger att du ska ändra på det, gör bara intrycket större av att du skriver för statusens skull. Jag raderar nu dina senaste två inlägg i tråden och fixar till det första spoilerinlägget på sidan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
fett schyst att du orkade bry dig
råkade klicka på citera i stället för ändra
det var därför...
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Ingen orsak, är ju vad jag är till för.

Kan ju sitta på sin plats att du efter att ha skrivit inlägget tittar på det så att det ser bra ut, så kan du ju själv ändra på det.

Nu återvänder vi till trådens ändamål istället.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jo...
jag tycker senaste avsnittet var etyt av de bästa

f** va läskigt... med den där ethan..
[size=75:38chdopx=75:38chdopx]men jag vet ju var som kommer hända... [/size:38chdopx]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Börjar nästan att bli lite jobbigt med alla spoilers, och att många verkar veta i förväg vad som ska hända i serien. Det är väl inget kul, då har man ju egentligen inget att se fram emot och all spänning med det hela försvinner ju. Men, man gör ju som man vill.

Jag ser iaf fram emot nästa avsnitt, ska bli intressant att se om det tar vid där det förra slutade, samt om det kommer att hända ngt som ökar spänningen ytterligare.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med.. det är tråkigt att folk inte kan vänta på att serien ska gå klart på tv.. Har folk inet tålamod

Jag vänta med spänning på nästa avsnitt och hoppas attt man får en förklaring på vem ethan är...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag förstår dom som gör det, jag har ingen lust att sitta under ett halvårs tid och se på en serie när jag kan göre det när jag vill. men eftersom jag inte kan välja så sitter jag här och väntar ivrigt på nästa avsnitt.
jag tror attde kommer att börja leta efter claire och killen i nästa avsnitt, de kommer nog förstå att det inte var några vanliga mardrömmar.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Tycker nästan också att det är för långt och att det sänds 1 gång i veckan med det är ändå kul att det håller på länge!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja,d e t tar lång tid ellan varje avsnitt men det är samtdiggt bnra för då hinenr man snacka riktigt mycket så här mellan avsnitten, och sen vipps kommer nästa
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tycker att de kunde säna dubbelavsnitt av Lost: avsnitt 1 mellan 20:00-21:00 och efter det avsnitt två mellan 21:00-22:00. Det skulle vara bättre. Det sega med ett avsnitt i veckan är att om det kommer ett dåligt avsnitt så är det lätt att tappa en del av intresset. Och förresten, vem orkar egentligen vänta en hel vecka?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[b:32nwnxq5]JAG ORKAR LÄTT![/b:32nwnxq5]
[size=75:32nwnxq5=75:32nwnxq5][i:32nwnxq5]LOST Rockar!!![/i:32nwnxq5][/size:32nwnxq5]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det orkar de flesta som gillar serien. men det skulle vara bätre om de visade lost på t.ex måndag och fredag.
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Jag ser själv inte på serien, men jag brukar inte tanka hem avsnitten och se dom alla i förväg. Något tålamod har man ju ändå kvar. När man sett klart allt på mindre än en vecka, vad har man då att se fram emot?

Var stark och stå emot hemladdningen av avsnitten istället.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det är inte ens jag som tankar hem
det är min kompis
och han var dum nog och talade om...
men, aja, jag ville dela med mig av min kunskap och gjorde en spoiler...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden