Saknas
för
Inga inlägg
Bala: Om du kan engelska kan du se ändå?
Sawyer: TPB är inte som förr, om du inte har annan sida att tanka från så googla?
Sawyer: TPB är inte som förr, om du inte har annan sida att tanka från så googla?
Sjuuukt bra avsnitt!
[spoiler=:2esfri5v]Tror dock inte att Jacobs elaka kamrat är hans bibliska tvillingbror. Mycket på grund av att LOST inte nebart ses av kristna utan av typ hela världen. Därför tror jag att de sjulle tappa en hel del fans runt om i världen (som Erica sa i sin post).[/spoiler:2esfri5v]
Lär väl ta ett tag att smälta allt och även då lär man inte fatta någonting förrens om ett år, då nästa säsongsfinal sänds. Fy fan vad det ska bli intressant att se! Lite synd bara att allt är på väg att ta slut. Endast 16 avsnitt kvar nu. Men det kommer bli 16 sjukt bra avsnitt!
[spoiler=:2esfri5v]Tror dock inte att Jacobs elaka kamrat är hans bibliska tvillingbror. Mycket på grund av att LOST inte nebart ses av kristna utan av typ hela världen. Därför tror jag att de sjulle tappa en hel del fans runt om i världen (som Erica sa i sin post).[/spoiler:2esfri5v]
Lär väl ta ett tag att smälta allt och även då lär man inte fatta någonting förrens om ett år, då nästa säsongsfinal sänds. Fy fan vad det ska bli intressant att se! Lite synd bara att allt är på väg att ta slut. Endast 16 avsnitt kvar nu. Men det kommer bli 16 sjukt bra avsnitt!
Njut av 15sek lång teaser av Lost - Säsong 6
[url:hgu4rrm5]http://www.youtube.com/watch?v=eJHqhO5E6DE&feature=related[/url:hgu4rrm5]
[url:hgu4rrm5]http://www.youtube.com/watch?v=eJHqhO5E6DE&feature=related[/url:hgu4rrm5]
[quote="Jonasking":1cvx1l2e]Njut av 15sek lång teaser av Lost - Säsong 6
[url:1cvx1l2e]http://www.youtube.com/watch?v=eJHqhO5E6DE&feature=related[/url:1cvx1l2e][/quote:1cvx1l2e]
Sämsta teasern ever.
[url:1cvx1l2e]http://www.youtube.com/watch?v=eJHqhO5E6DE&feature=related[/url:1cvx1l2e][/quote:1cvx1l2e]
Sämsta teasern ever.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja men jag brukar se den med 2 andra som inte är så förtjusta i att se den utan text
Aja, det är så sjukt att det än IDAG inte finns text!? Det har snart gått EN vecka!? Varför denna skumhet?!
Aja, det är så sjukt att det än IDAG inte finns text!? Det har snart gått EN vecka!? Varför denna skumhet?!
Hade hoppats på att omslaget till säsong 5 skulle bli rött, men det här funkar också riktigt bra. Väldigt passande med tanke på alla flashes.
[img:117vnik1]http://ecx.images-amazon.com/images/I/5153eSYfGXL._SS500_.jpg[/img:117vnik1]
[img:117vnik1]http://ecx.images-amazon.com/images/I/5153eSYfGXL._SS500_.jpg[/img:117vnik1]
Blu-Ray versionen ser väl likadan ut?
Btw Micke, har du sett alla avsnitt nu?
Btw Micke, har du sett alla avsnitt nu?
Ja, Blu-Ray versionen kommer se likadan ut, förmodligen bara storleken på "boxen" som skiljer sig.
Yes, nu har jag sett alla avsnitt. Såg de i torsdags förra veckan. Det var helt klart värt väntan, även om det blev rätt mycket information på en gång.
Säsongsavslutningen tycker jag är det bästa Lost-avsnittet någonsin, tätt följt av "Through the Looking Glass". Riktigt värdefull information och chockerande twister. Jacob har drivit mig till vansinne sedan "The Man Behind the Curtain", så det var skönt att få lite mer kött på benen gällande honom.
Det fanns också väldigt många kraftfulla scener mellan karaktärerna, något jag saknat under första halvan av säsong 5 när man främst fokuserade på tidsresorna.
Slutet var sjukt grymt, men jag tyckte inte det gav mig tillräckligt mycket information för att börja spekulera vad som egentligen hände. Det slutade så plötsligt. Väntan på nästa säsong har aldrig känts så jobbig.
Nästa år blir det nog att hålla sig hela säsongen och sedan köra ett maraton på alla avsnitt. Det tråkiga med det är ju att man missar diskussionerna här på forumet, så jag får se hur jag gör.
Yes, nu har jag sett alla avsnitt. Såg de i torsdags förra veckan. Det var helt klart värt väntan, även om det blev rätt mycket information på en gång.
Säsongsavslutningen tycker jag är det bästa Lost-avsnittet någonsin, tätt följt av "Through the Looking Glass". Riktigt värdefull information och chockerande twister. Jacob har drivit mig till vansinne sedan "The Man Behind the Curtain", så det var skönt att få lite mer kött på benen gällande honom.
Det fanns också väldigt många kraftfulla scener mellan karaktärerna, något jag saknat under första halvan av säsong 5 när man främst fokuserade på tidsresorna.
Slutet var sjukt grymt, men jag tyckte inte det gav mig tillräckligt mycket information för att börja spekulera vad som egentligen hände. Det slutade så plötsligt. Väntan på nästa säsong har aldrig känts så jobbig.
Nästa år blir det nog att hålla sig hela säsongen och sedan köra ett maraton på alla avsnitt. Det tråkiga med det är ju att man missar diskussionerna här på forumet, så jag får se hur jag gör.
[quote="Micke":3egjtpr8]Nästa år blir det nog att hålla sig hela säsongen och sedan köra ett maraton på alla avsnitt. Det tråkiga med det är ju att man missar diskussionerna här på forumet, så jag får se hur jag gör.[/quote:3egjtpr8]
Diskussionen är en del av LOST. Sparar man alla avsnitt och håller sig borta från diskussionerna tills säsongen är slut så har det mesta redan diskuterats.
Så nej, gör det inte Micke. Diskutera avsnitten med oss vecka efter vecka.
Diskussionen är en del av LOST. Sparar man alla avsnitt och håller sig borta från diskussionerna tills säsongen är slut så har det mesta redan diskuterats.
Så nej, gör det inte Micke. Diskutera avsnitten med oss vecka efter vecka.
En liten lista om frågor inför Säsong 6
[spoiler=:1qn85d97]- Vad gjorde Libby på Mental sjukhuset
-Vad är smokey/rökmonstret
-Få veta mer om Richard
-Varför Jack's pappa är så inblandad(Chrsitian)
-Mer om Jacob
-Vad är viskningarna egentligen?
-Vilka är den 'Goda och den 'Onda' sidan,och vilka är på dem olika sidorna
-Kommer Desmond tillbaka till ön?
-Vem är mannen som pratade med Jacob(Esau?)
-Hur kunde Black Rock hamna mitt i djunglen
-Hur kunde Richard 'Se dem alla dö'?
-Vad statyn symbolaserar för/om ön
-Vad betyder alla symbolerna i luckan
-Numrerna
-Var är Claire
-Vad händer med Dharma gruppen(Jack,Kate,Juliet,Sawyer,Jin,Hurley,Sayid)
-Vilken som var Locke när han var på ön efter han kommit tillbaka
Om ni kommer på mer,fyll på bara! [/spoiler:1qn85d97]
[spoiler=:1qn85d97]- Vad gjorde Libby på Mental sjukhuset
-Vad är smokey/rökmonstret
-Få veta mer om Richard
-Varför Jack's pappa är så inblandad(Chrsitian)
-Mer om Jacob
-Vad är viskningarna egentligen?
-Vilka är den 'Goda och den 'Onda' sidan,och vilka är på dem olika sidorna
-Kommer Desmond tillbaka till ön?
-Vem är mannen som pratade med Jacob(Esau?)
-Hur kunde Black Rock hamna mitt i djunglen
-Hur kunde Richard 'Se dem alla dö'?
-Vad statyn symbolaserar för/om ön
-Vad betyder alla symbolerna i luckan
-Numrerna
-Var är Claire
-Vad händer med Dharma gruppen(Jack,Kate,Juliet,Sawyer,Jin,Hurley,Sayid)
-Vilken som var Locke när han var på ön efter han kommit tillbaka
Om ni kommer på mer,fyll på bara! [/spoiler:1qn85d97]
Saknas
för
Inga inlägg
Säsong 6 är sista säsongen väl? Då blir det fan att titta på sista avsnittet, se hur allt förklaras.
Tyler: Ja, säsong 6 är den sista säsongen. Kommer sändas i början av 2010.
[quote="Micke":36fr3ix0]Tyler: Ja, säsong 6 är den sista säsongen. Kommer sändas i början av 2010.[/quote:36fr3ix0]
Närmare bestämt mars(?).
Närmare bestämt mars(?).
Mars? Både säsong 4 och 5 började sändas i slutet av januari. Är det spikat att den börjar sändas i mars?
Har äntligen sett avslutningen nu! Sjukt jävla bra.
[spoiler=:21gxaopz]Teorin om att snubben på stranden i början är Jakobs "gudabror" låter trolig men endå skulle det vara konstigt eftersom att Lost skaparna sagt att allt ska få en logisk förklaring, right?
Sen tycker jag att det är lite konstigt att Jack gör det han gör eftersom han vill "go back to zero" med Kate. Så kört är det väll endå inte så han måste nuke'a hela skiten? Titta på hur dom kollar på varandra liksom?![/spoiler:21gxaopz]
[spoiler=:21gxaopz]Teorin om att snubben på stranden i början är Jakobs "gudabror" låter trolig men endå skulle det vara konstigt eftersom att Lost skaparna sagt att allt ska få en logisk förklaring, right?
Sen tycker jag att det är lite konstigt att Jack gör det han gör eftersom han vill "go back to zero" med Kate. Så kört är det väll endå inte så han måste nuke'a hela skiten? Titta på hur dom kollar på varandra liksom?![/spoiler:21gxaopz]
[quote="Micke":8lsr4ec9]Mars? Både säsong 4 och 5 började sändas i slutet av januari. Är det spikat att den börjar sändas i mars?[/quote:8lsr4ec9]
Spikat vet jag inte om det är, men jag är säker på att jag har hört "mars" från Damon eller Carlton. Kommer inte ens ihåg om det sades i en video eller om det stod i en text. Ska försöka leta upp det.
Edit: Jag hittade inte texten/videon där Damon/Carlton sade/skrev om premiären. Men här står det iaf: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Season_6
Spikat vet jag inte om det är, men jag är säker på att jag har hört "mars" från Damon eller Carlton. Kommer inte ens ihåg om det sades i en video eller om det stod i en text. Ska försöka leta upp det.
Edit: Jag hittade inte texten/videon där Damon/Carlton sade/skrev om premiären. Men här står det iaf: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Season_6
[quote="Tyler":d5g070yn]Säsong 6 är sista säsongen väl? Då blir det fan att titta på sista avsnittet, se hur allt förklaras.[/quote:d5g070yn]
Förresten, var en man och se alla avsnitten!
Förresten, var en man och se alla avsnitten!
[quote="Tyler":tayxxkb2]Låter jävligt ovärt.[/quote:tayxxkb2]
Om du inte har följt hela serien från säsong 1 så är det ingen idé att du börjar kolla på säsong 6. Det är helt meningslöst.
Om du inte har följt hela serien från säsong 1 så är det ingen idé att du börjar kolla på säsong 6. Det är helt meningslöst.
Saknas
för
Inga inlägg
Lol, jag ska inte se hela säsong 6. Ska se sista avsnitten.