Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Men det är ju som att se sista 10 minuterna av en film dööööhhh
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
#care

Jag läser typ alla spoilers i den här tråden när jag är uttråkad också. Så... #care
912 inlägg
för
912 inlägg
[quote="Tyler":261cwd1c]#care

Jag läser typ alla spoilers i den här tråden när jag är uttråkad också. Så... #care[/quote:261cwd1c]

Öh,
Okej.
Duh...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
http://www.youtube.com/watch?v=AMOVqZFsdNw&translated=1

En MYCKET intressant sak , speciellt efter 1 minut. Väldigt snyggt också.

Sen pausa vid 1.10, då ser en bild på statyguden och en annan (röken) typ slåss mot varandra. Och som de säger"

Den ljusa sidan, Jacob.

Den mörka sidan, hans fiende.
851 inlägg
för
851 inlägg
fan made.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag skulle väldigt gärna veta vad den där "Magic Box"-grejen är och hur den fungerar. Ni vet när Lockes farsa kom ut ur den i säsong 3.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Hur menar du då? The Magic Box är inget annat än en metafor.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nä jag såg det i avsnittet efter eller vad det nu var. Hade glömt bort att vi fått "svar" på den frågan.

Nu undrar jag dock en sak; hur kunde en ca 3-årig Charlotte springa omkring 1977 på ön när hon sägs vara född 1979? Vet att det har tagits upp tidigare, men har själv inte fått något svar på frågan. Ben säger även att hon är född i England.
912 inlägg
för
912 inlägg
[quote="Dr. Acula":2sqb3n67]Nä jag såg det i avsnittet efter eller vad det nu var. Hade glömt bort att vi fått "svar" på den frågan.

Nu undrar jag dock en sak; hur kunde en ca 3-årig Charlotte springa omkring 1977 på ön när hon sägs vara född 1979? Vet att det har tagits upp tidigare, men har själv inte fått något svar på frågan. Ben säger även att hon är född i England.[/quote:2sqb3n67]

Ben, ja. Kan man lita på honom?
4 inlägg
för
4 inlägg
[quote="Dr. Acula":f6untchw]Nu undrar jag dock en sak; hur kunde en ca 3-årig Charlotte springa omkring 1977 på ön när hon sägs vara född 1979?[/quote:f6untchw]

Ett erkänt produktionsmisstag. Carlton o Damon erkänner det i en podcast.
912 inlägg
för
912 inlägg
Ingenting nytt från LOST på Comic Con? =/
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Ja, det ska bli kul att se vad de har planerat i år. Jag tror dock inte att det blir så mycket information om säsong 6. De är mer hemlighetsfulla än de brukar vara. De verkar i princip inte svara på någonting gällande kommande säsong.
912 inlägg
för
912 inlägg
[quote="Micke":26lwkv5e]Ja, det ska bli kul att se vad de har planerat i år. Jag tror dock inte att det blir så mycket information om säsong 6. De är mer hemlighetsfulla än de brukar vara. De verkar i princip inte svara på någonting gällande kommande säsong.[/quote:26lwkv5e]

Vad ska dom annars presentera?
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Det är klart att de kommer presentera grejer gällande säsong 6, men som sagt, tvivlar på att det blir mycket. Så hemlighetsfulla som de varit i intervjuer på senaste tiden har jag aldrig sett de vara förut. Det är ju trots allt sista säsongen. Många överraskningar väntar.
26 inlägg
för
26 inlägg
Måste hålla med Micke där, Dom har inte hållit tyst om något så här länge vad jag kan minnas...
851 inlägg
för
851 inlägg
Så, var det någon som såg Lost på Comic Con då? De bjuder alltid på det härligaste framträdandet. Jorge, Michael och Josh var alla riktigt roliga.

Kul för övrigt att Nestor Carbonell kommer att ha en större roll i den kommande säsongen. 16 av 18 avsnitt tror jag det var.
439 inlägg
för
439 inlägg
Va sa dom nu då? Finns det någon länk så man själv kan titta?
851 inlägg
för
851 inlägg
Ta för dig:

http://spoilerslost.blogspot.com/2009/0 ... ideos.html
439 inlägg
för
439 inlägg
Tack så mkt! Riktigt fint det som gjorde med de karaktärer som dött. "Just because you are LOST, youre not forgotten". Fint.

[spoiler=:1vno955l]Och tror ni det betydde något att Charlie kom in i slutet? Skulle vara rätt kul. De sa ju att vi kommer att få se många gamla karaktärer komma tillbaka, så varför inte?[/spoiler:1vno955l]
851 inlägg
för
851 inlägg
Om Charlie:

[spoiler=:2tsbp0bz]Det är bekräftat att Charlie kommer att dyka upp i 3 avsnitt nästa säsong. Dessutom kommer vi troligen att få se karaktärer som Boone, Shannon, Libby och Mr Eko återvända som special guest starts.[/spoiler:2tsbp0bz]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden