Om charlie hade dött! hade serien förstörts mycket!
Han led av en sjukdom, han kämpade, höll viljan uppe och segrade och sen så skall han dö! Näe det funkar inte dom kunde inte ta bort charlie! Så dom lät honom överleva!
Nästa avsnitt får man veta vad kate gjort!
Här är lite Fakta om vad som kommer hända!
Han led av en sjukdom, han kämpade, höll viljan uppe och segrade och sen så skall han dö! Näe det funkar inte dom kunde inte ta bort charlie! Så dom lät honom överleva!
Nästa avsnitt får man veta vad kate gjort!
Här är lite Fakta om vad som kommer hända!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
hmmm, vadå han ledf av en sjukdom? :/
hmm ahh, men jag är väldigt säker på vad som kommer hända min lillebror har laddat ner typ 20 avsnitt i förväg och jag försöker att inte kolla även om man får glimtar när man går förbi datan...
hmm ahh, men jag är väldigt säker på vad som kommer hända min lillebror har laddat ner typ 20 avsnitt i förväg och jag försöker att inte kolla även om man får glimtar när man går förbi datan...
Saknas
för
Inga inlägg
Charlie var väl inte sjuk... han var väl bara drogmissbrukare.. eller har jag fel???
Saknas
för
Inga inlägg
det stämmer han var inte sjuk utan såg sjuk ut när han slutade med drogerna. sedan höll dom visserligen det hemligt för gruppen så gruppen trodde ju att han var sjuk.
Saknas
för
Inga inlägg
Jaa det var det jag menade haha jag fattade inte som att jag inte trodde att han var sjuk..
hmm japp men han hade ju värsta abstinensen det är klart han ser sjuk ut.....
hmm japp men han hade ju värsta abstinensen det är klart han ser sjuk ut.....
Är inte missbruk en sjukdom da?
Saknas
för
Inga inlägg
nehej, du...
[i:b5mp98p2]OBS! du som inte vill veta mycket av avd som händer! läs ej spoilern![/i:b5mp98p2]
[i:b5mp98p2]OBS! du som inte vill veta mycket av avd som händer! läs ej spoilern![/i:b5mp98p2]
Fan ville inte veta men var tvungen att läsa!
Vad är missbruk dä'ra?
Vad är missbruk dä'ra?
Saknas
för
Inga inlägg
faan, nu kunde inte ja heller låta bli å läsa:/:P
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moviemaster":157brlfe]nehej, du...
[i:157brlfe]OBS! du som inte vill veta mycket av avd som händer! läs ej spoilern![/i:157brlfe]
[/quote:157brlfe]
Är det sant?
[i:157brlfe]OBS! du som inte vill veta mycket av avd som händer! läs ej spoilern![/i:157brlfe]
[/quote:157brlfe]
Är det sant?
Saknas
för
Inga inlägg
ja, det är sant
komemr det verklige bli en säsong till...?
komemr det verklige bli en säsong till...?
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaa, men jag har sådanna dära teorier hela tiden..
Fast det går egentligen att lösa på många sett faktiskt! Att vara med i Amerikansk TV-serie som gör stor succe så snålar man nog inte!
Peter Jackson har gått ner!
Peter Jackson har gått ner!
Saknas
för
Inga inlägg
Jo! iförsig! om någon skall dö så är det:
Men ah efter att ha sett hans flashback i avsnitt 17(tror jag) så kommer man nog tycka det är lite små sorgligt!
Men ah efter att ha sett hans flashback i avsnitt 17(tror jag) så kommer man nog tycka det är lite små sorgligt!