Visa första inlägg
191 inlägg
för
191 inlägg
Ska Hurley dö? Jag har läst (och sett) att Boone kommer att skadas väldigt allvarligt, så jag trodde att han skulle dö, men Jack räddar säkert honom på något mirakulöst sätt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
snälla du kan väl åtminstone göra en spoiler...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag håller med, skriv aldrig vad som händer om du vet det såvida du inte använder en spoiler det förstör för oss som inte vet.
1427 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1427 inlägg
JA Ja!
Men alla tittar ändå på alla spoilers!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nej, inte jag och det verkar som att inte moviemaster gör det heller. jag tycker att det förstör nöjet om man redan vet vad som händer.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
MM vet redan! så det spelar ingen roll för honom Men till dig ber jag om ursäkt! Och även till Bloodwyn!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det är lugnt. hur många avsnitt har visats av serien?
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Nu är det 12 som visas på Onsdag. Då får man se vad Kate gjort! På bilder blöder hon i läppen så det borde nog ha att göra med brottet!
Visa spoiler

[url=http://abc.go.com/primetime/lost/:s1ww675g]Lost Sitè[/url:s1ww675g]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker också det är tråkigt med en massa spoilers hela tiden. Alla kanske inte vill veta vad som kommer att hända.. inte jag i alla fall...
Jag har slutat gå in på lost-tråden för att jag inte vill veta
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Ah men läs inte Spoilerserna då!
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag ber om ursäkt om jag har förstört för någon, men det funkar inte när jag försöker göra spoliers. Jag har försökt både här och på andra forum men det går inte. Jag kan inte se spoilerna heller, inte med min macdator, men hemma funkar det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja, men vänta tills du komemr hem då!

[url=http://www.i-am-lost.com:3e8axsts]Officiell Lost-site[/url:3e8axsts]
191 inlägg
för
191 inlägg
Internet funkar nästan aldrig hemma
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu vet jag, tyvärr:

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det stämmer.Kan inte sluta vänta tills kvällens avsnitt.Jag tror att det är ett vapen föråd Locke och Boone hittar.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Kunde du inte skrivit lite mer så att man inte blev alltför nyfiken på din spoiler(läste den och ångrade det lite).
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
sa snälla... bara en grej jag stör mig på. kan du göra mellanrum efter varje punkt tack...?

om det är sant det som stod i spoilern (de tär säkert sant!) är det jä*ligt fint!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moviemaster"]sa snälla... bara en grej jag stör mig på. kan du göra mellanrum efter varje punkt tack...?

Varför då.Du ser väll när det är stor bokstav.Jag skriver hur jag vill och jag tänker inte ändra på det heller.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
oki doki karioke.men du kanske ska skriva enligt mina tips på svensklektionerna.annars kan det gå som det går.men du kanske märker att det bli lite stört att läsa så här.alltså utan mellanrum efter punkterna. fett jobbigt!aja tillbaka till ämnet.eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo men nu skriver jag med stor bokstav.Ser du?Så till baka till ämnet.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden